HTML

Incifinci blog

Mindennapi gondok és örömök, amiket megosztok veletek! Amolyan élet Inci módjára...avagy hogy látja Inci a világot:-D

Képeim

Hogy én mekkora Barom vagyok?!

Incifinci 2009.09.16. 10:04

Tegnap nem bírtam magammal. Már a poszt írással is felspiláztam magam, de ez estére csak tetőzött. Direk nem megyek ki a régi helyünkre sörözni, nehogy felpörgessem magam, tegnap viszont nem tudtam nemet mondani az egyik ismerősöm meginvitálására.Pedig azt kellett volna.

Jött is zárás után a nagy beszélgetés, de én nem is tudom mit hittem. Mindenesetre nagyon jól esett. Végre én is elmondhattam a véleményem, végre kibeszélhettem magamból, hogy észrevegyék, mindegyikük hazudik a másiknak. Szomorú volt látni a mentegetőzést, hogy nekem?! Neeeeem........Egymásnak.Szánalmas volt látni, hogy aki régen a legbelsőbb titkait is rámbízta, most a szemembe hazudtott csak azért, hogy mentse magát a bnője elött.De most már nem baj, megtanultam, hogy elég ha én tudom, a többi mit gondol vagy mit tud azt meg leszarom. Még mindig engem tartanak a hazugnak, de nem érdekel, már egy párszor elmondtam, de most megint megteszem. Akár hogy is mentegetik magukat attól még a tények tények maradnak és a hazugságok is hazugságok. Azt meg hogy ezt hogy rendezik el magukkal és a kis barátaikkal, az már az Ő dolguk.

Tudom, mivel nem járok ki és csak visszakézből hallok dolgokat, nem tudom magam megvédeni az ellenem felállított vádakkal szemben, de most már nem is fog érdekelni. Mindenki higgyen azt rólam amit csak akar, ők már úgy sem fogják megtudni a valódi igazságot, mert már annyira elferdítették a saját maguk mondókáját, hogy már azt sem tudnák elmondani, hogy kinek mit mondtak.

Én már mosom kezeim. Végre elmondhattam mit gondolok, és végre nem csak 4szem közti beszélgetés volt, tehát most már nehezebb lesz elferdíteni, mit és hogyan mondtam. Az hogy a mondókám süket fülekre talált, az már egyáltalán nem érdekel, nem engem minősít. Viszont lehet, hogy látnom kellett azt ahogy pártolják egymást ahhoz, hogy most már ne foglalkozzak vele.

Megtisztultam, szokták volt mondani:-)))))

Hihetetlenek az emberek, de Istenem ez van, nem vagyunk egyformák:-)))

 

PáPá

Inci

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://incifinci14.blog.hu/api/trackback/id/tr901385684

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

úriparaszt · http://varanus.blog.hu 2009.09.17. 20:45:16

úgy vélem pont ideje volt, hogy magadban is helyretedd a 'barátaidat'.
bár én csak így a partvonalról szólok bele ;-D

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2009.09.18. 08:52:26

Valóban rajtam és bennem rejlett a titok kulcsa. Addig amég magamban nem helyeztem el őket a kellő helyre, addig bármit csináltam is nagyon fájt.

Sokat gondolkoztam azon amit a múltkor írtál, és rájöttem, hogy valóban igazad van, miszerint leginkább magamra haragszom, hogy hogy lehettem már megint ekkora barom.

domdodom69 (törölt) 2009.09.21. 12:43:53

Mostantól könnyebb lesz, örülök, hogy magadban rendeződtek a dolgok. A te életeddel saját magadnak tartozol elszámolással és felelősséggel. Tapasztalataim szerint, ha nem is mindig, de gyakran jön később az elégtétel. Csak jó esetben akkor már nem érdekel :)

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2009.09.21. 13:09:04

@vagyok, aki vagyok...: ez így van. Ha lesz is elég tétel( márpedig egyszer minden kiderül és nekem már ez is elégtétel lenne), már nem fog érdekelni, csak annyiban hogy kimaradhatok belőle:-)
eXTReMe Tracker
süti beállítások módosítása