HTML

Incifinci blog

Mindennapi gondok és örömök, amiket megosztok veletek! Amolyan élet Inci módjára...avagy hogy látja Inci a világot:-D

Képeim

Kis hülye! ....már mint Én:-))))

Incifinci 2009.09.30. 09:41

Nem is tudom, hol kezdjem annyi minden történik velem mostanában:-) Na jó, remélem éreztétek az iróniát a szavaimban:-))))

Nem sok minden van mostanában, csak egy csomó gondolat a bubukámba, amit nem nagyon tudok senkivel megbeszélni, no de seráfitty:-))))

Bazira farnkó volt a hétvége. Monoron voltunk Párocskám egyik volt fősulis társánál, pincebuliba.

Gondolom mondanom se kell, milyen jól sikerült. Volt sütögetés, borozgatás, de én bevallom, de csak nagyon halkan, én söröztem :-))) Jó volt kicsit emberek között lenni és hallgatni a poénkodásokat. Pokereztünk, beszélgettünk és mindehez nagyon szép napos időnk volt. Estére( bár még csak hét vagy nyolc óra körül lehetett), már mindenki elég szépen nézett ki, lesült pofi, borvirágos nózi és vicces dolgok tömkelege:-) A házigazda és egy ismerőse kicsit jobban becsípett a kelleténél, de ez csak tetőzte a hangulatunkat, akik kevesebbet ittak.

 

Amikor már mindenkinek vége lett, szépen összepakoltunk és mivel talán 3an maradtunk akik még beszámíthatóak voltunk, mi inkább gyalog mentünk, hogy a törpiek beférjenek az autóba. Elindultunk a korom sötét éjszakába, világítás és elemlámpa nélkül:-)))) Még szerencse, hogy a telefonok képernyőjét egyre nagyobbra készítik,( bár biztosan azért, mert sok olyan panasz érkezett a telefongyártó cégekhez, hogy mért nem működik még elemlámpa funkcióval is a legmodernebb hipi-szupi csoda teló)és így megmenekültünk attól, hogy abba a bazi meredek kis pincékhez vezető utakon egymás nyakába guruljunk lefelé:-)))))) Bár vicces lett volna szerintem:-)))) A fejem amúgy is szét akart robbani, nem osztott nem szorzott volna neki, holmi hegyoldalból legurulásos móka:-)))

Amikor hazaértünk a két fiúka a fejébe vette, hogy ők bizony még mennek tovább bulizni, mert érezték a lábukban a bulit(bár nem tudom, hogy, mert alig álltak a lábukon, biztos a bugitól:-)))) Mi hárman akik a telefonnal végig világított útunk végére értünk, megváltásként nyugtztuk, hogy életben maradtunk:-) és nem kísértjük a sorsot, a legjobb helyünk bizony az " ágyikóban" lesz.(ágyikó: matracok a földön és hálózsák, na meg a saját bejáratú kispárnám és teknősöm) Vicces volt a lefekvéshez való készülődés. Gyors zuhanyzás után( ami szerintem életet mentett és tuti hogy a tusolást vmi részeg állat találta ki, mert az csodákra képes) szépen kidobtam 3 db rózzaszín bogyót(algo flex) az sztalra, 3 pohár ásványvízzel és így láttunk neki a lefekvésnek:-))))))) ( a vén drogosok mára már algoflexel nyomatják)

(képeket majd idővel töltöm az oldaldobozba, hogy ti is meg tudjátok nézegetni:-)))

Nagyon jól jött az "anyag", mert reggel már 8órakkor felkeltünk és semmi bajunk nem volt. Persze a két fiú, halál másnaposan róka hívogatással kezdték a napot:-))))

Sajna már vasárnap jöttem haza, mert hétfőn hajnalban indult párocskám Ramániába, és így elég szarul végződött a napom, mert még egy nappal kevesebb volt amit együtt tudtunk tölteni:-(((((

Röviden ennyit a hétvégéről, remélem a ti hétvégétek is klasszra sikrült.

Most pedig igyekszem dolgozgatni, mert hózárásom van és ilyenkor mindig jön az őrültek háza:-(

További szép napot, hetet......

PáPá

Inci

Címkék: sütögetés

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://incifinci14.blog.hu/api/trackback/id/tr911417505

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kristopher · http://lelkirakat.blog.hu 2009.09.30. 10:15:30

Van olyan teló, mely rendelkezik elemlámpa funkcióval, és nem is hippi-szupcsi modern, pl. a Sony Ericsson k550i. Ez még S.O.S. jelzést is ad, ha arra állítod! :)

Amúgy jók is ezek a borospincés bulik, lehet jobban jártam volna én is ilyennel, de beértem egy Erotika kiállítással :p

Az nem derült ki, miért lennél kis hülye?

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2009.09.30. 11:03:02

Az S.O.S jelzés az elkélt volna, mert majd be kakkantottunk olyan sötét volt:-)( amúgy szerintem rengeteg szabadon mászkáló medve van aki akár meg is támadhatott volna minket:-))))

Hogy mért vagyok kis hülye? Csak mert ma így keltem. Érzem magamban a csíntalanságot és mert szerintem kevesen említik az algo flexet, buli utáni drog ként:-)))))

Erotika kiállítás? Hümmm... régen én is kíváncsi lettem volna egyre, de tavaly voltak a "barátaim" és a fényképekből ítélve, nem volt vmi nagy durranás.

sing-lee 2009.09.30. 13:09:28

Ne szégyelld a sörözést. Én Badacsonyban két pohár bor után feladtam a kóstólózást. De a szakáccsal összehaverkodtam sör mellett is :)

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2009.09.30. 13:18:58

@szingli75: az az. Mindig is azt mondtam, sör a rendje mindennek és mellé a sörkorcsolya, mindenki a saját szerencséjének a pogácsa:-))))))

domdodom69 (törölt) 2009.09.30. 15:42:09

férjem szerint a mobiltelefonnak egy nagy hiányossága van még, miszerint nem tud tüzet adni :), van aki a sör / bor nyitót is hiányolja róla, de ez Apucinak nem jelent gondot.
egyébként megfigyeltem, hogy van az az alkohol mennyiség, amikor az ember megállíthatatlanul megy a buli után. és ezek után lefekvés bizony kizárólag gyógyszer és víz társaságában :)
én amúgy boros vagyok, sör csak 40 fok felett, vagy Prágában

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2009.10.01. 09:00:43

@vagyok, aki vagyok...: akkor nekem mindeg 40fok van:-)))) Nagy szívem vágya egyébként,hogy egyszer eljuthassak Prágába, a másik meg Krakkó, ezek a helyek nekem valók lennének:-))))
eXTReMe Tracker
süti beállítások módosítása