HTML

Incifinci blog

Mindennapi gondok és örömök, amiket megosztok veletek! Amolyan élet Inci módjára...avagy hogy látja Inci a világot:-D

Képeim

KRESZ

Incifinci 2009.11.04. 10:18

 Bocsesz, hogy eddig nem írtam, de hát elég sok a minden és nekem a hó vége mindig ŐRÜLTEK HÁZA.

Mivel csak 4órában dolgozom és otthon nincs netem, így elég kevés időt tudok a blogos dolgaimra fordítani. Ilyenkor mindig megmarad a kommentezés és az olvass, de egy nagyobb lélegzetvételű poszthoz, nem nagyon van időm. De ma engedtem magamnak egy kis lazsálást:-D

Sok itt ilyenkor a bérpapír, jelenlétív, tachográf és a miegymás, amivel foglalkozom. Néha azért vagyok bent tovább, mert túlságosan is ellógom az időt itt a blog.hu-n és be kell hoznom a lemaradásom:-D

Nem is meséltem még nektek, hogy elkezdtem KRESZ-re járni, pedig ez is nagyon kitölti mostanában az időmet.

Okt.14 kezdtem a KRESZT és hétfőn már megyek is vizsgázni, szóval ne izguljatok, hogy merre leszek, hanem inkább szurkoljon mindenki egy kicsit, ha meló közbe lesz egy kis ideje erre koncentrálni, hogy sikerüljön. Nem nagyon vagyok beszarva, mert a csoportból először csak 2embert akart engedni az oktató vizsgázni és az egyik én voltam, mert annyira ügyikének tart:-DDDDDNem hiába az a rengeteg úton töltött idő, amit Apukám mellett utaztam végig a nyári szünetek alatt itt az országban. Már gyerekként is sokat kérdeztem a Fatert a közlekedésről, meg a táblákról így az nem volt vmi nehéz, meg hát autószerelő, szóval a műszaki rész sem annyira bonyolult nekem, mert sokat láttam, hallottam. A másik otthonom a telephely volt kiskoromban(még nagyon kicsi ként) A gépeket amúgy is nagyon imádom, sokszor nem is értem, hogy mit keresek itt az irodában az asztal mögöttJ

De visszatérve a KRESZ-hez. Nagyon mókásak voltak az oktatások. Nagy fájdalom a számomra, hogy még csak most kezdtem bele a jogsiba, mert ahhoz képest, hogy Apukám sofőr még soha nem tanított semmire és nem is díjazta, az ötletet amikor 17éves koromtól elkezdtem nyaggatni, hogy szeretnék jogosítványt. Nagyon féltékeny voltam mindig azokra az emberekre akiknek Apuci, Anyuci nyomta a lét a jogsira a gyereknek, tudván, hogy tuti nekem csak akkor lesz, ha össze spórolom rá a pénzt. Eddig mindig voltak fontosabb dolgok, amire gyűjtöttem és most is meg van másra a pénz, de most nem én, nem Apu, hanem a főnökömék fizetik a jogsimat, amit elég lesz majd csak részletekben visszafizetnem nekik.  Tavaly azért nem álltam neki, mert a fogamat akartam rendbe tetetni, idén meg jött az angol, amit fontosabbnak tartottam elkezdeni, mint a jogsit. Mire egy hónappal ezelőtt azzal jött a főnököm, hogy az mégsem járja, hogy egy személyszállító cégnél dolgozok és nincs jogsim, így gyors leszervezett nekem az egyik sulinál egy gyorstalpalót:-D Apumnak nem is szóltam az egészről, mert úgy döntöttem, hogy majd csak oda nyomom az orra alá a jogsimat, hogy lássa ezt is egyedül sikerült megcsinálnom, és hogy ebben sem számíthattam a segítségére. Emlékszem amikor örököltem, odaadtam neki a pénzem, mert motort akart venni belőle és nagyon beleszeretett, akkor még nem gondoltam volna, hogy soha többet nem látom azt a pénzt. Azóta a 3dik motornál tartunk és nekem még mindig nem lett jogsim. Azt hiszem egyszer tavaly, számon is kértem tőle, hogy az hogy van, hogy más gyerekek mögött mindig ott állnak a szülők és segítik ilyen dolgokban őket, engem viszont ő mindig csak hátráltat. Nem tudok gyűjteni, mert mindig kölcsönkér, amit aztán elfelejt visszaadni, és még ebben sem segített. Aztán mondtam neki azt is, hogy én soha nem kértem semmit gyerekkoromban, nem voltak nagy kívánságaim, nem is vonzott semmi hajthatatlanul, ez az egy, ami nagyon fontos lenne, de csak annyit mondott rá, hogy majd eljön az ideje. Mindig mindenre ezt mondja, amivel nem akar foglalkozni és már tudom ezekből a dolgokból soha nem is lesz semmi. Hát most itt vagyok és tessék. Nélküle, ezt is már megint egyedül. Már a tököm ki van ezekkel a dolgokkal. Van egy autó a házunk előtt, amit nem használ, mert lusta megcsinálni (hengerfej tömítést kell benne cserélni), ha meg lesz a jogsim, megmondom neki, hogy ha már semmit nem segít nekem az életben, akkor azt a kocsit csinálja meg, hogy tudjak vele járni. Még műszaki is van rajta, szóval tényleg csak egy kis hozzáállás kérdése lenne. De már azt is kitaláltam, ha ő nem, akkor meg megcsináltatom vkivel, az hátha nagyobb szégyen lesz neki, hogy még ezt sem képes megtenni.

Egy szó, mint száz, most nagyon odáig vagyok, hogy nemsokára vezethetek. Jupppppyyyyyyy:-DDDDDD Ma még van egy KRESZ oktatásom, csütörtökön jön az EÜ. és ha jöv. hétfőn meg lesz a sikeres vizsgám, akkor már mehetek is a rutinra:-DDDDDDDDDD10óra rutin, 20óra városi vezetés. Remélem az meg lesz max. másfél hónap alatt és akkor reszkess Tatabánya, jövök:-DDDDDDD Végre nem kell a buszmegállóban fagyoskodnom, nem kell a vasútállomásokon dekkolnom a csatlakozáshoz. Istenem, de jó is leszJ)))))))))

Szorítsatok ám nekem hétfőnJ)))))

Szép napocskát.

PáPá

Inci

Címkék: vizsga kresz

9 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://incifinci14.blog.hu/api/trackback/id/tr321497863

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ádám72 (törölt) · http://juditesadam.blog.hu/ 2009.11.04. 10:36:20

Ajjajjj. Messze el fogom kerülni a Bánhida - Kertváros - Felsőgalla bermudaháromszöget :-)

domdodom69 (törölt) 2009.11.04. 11:03:45

hajrá kislány!! de azért csak óvatosan... :D

hzizi · http://halesmas.blog.hu/ 2009.11.04. 13:41:17

csak okosan, aztán ha a fater mégsem adja az autót, előbb utóbb találtok magatoknak egy jópofát, ügyesek vagytok.

Verliebte (törölt) 2009.11.04. 14:33:51

menni fog, annyi mindent összehoztál már az életben, miért pont ez fogna ki rajtad?? :) csak ügyesen.
jó lenne ha én is kocsival tudnék hazajárni, tatabányán picit túlra. de neked biztos összejön ;)

aJeti 2009.11.04. 14:56:30

imádok vezetni! biztos te is nagyon fogod szeretni. aztán kicsikocsiba lassacskán belekerülhet valami jó kis zenegép, és nyomod ezerrel... tökjó.

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2009.11.05. 08:26:49

@Verliebte: Tata,Komárom?! Ha szabad megkérdezni.
@aJeti: Az tuti, hogy majd nem lehet kirángatni az autóból.Mindig az volt az álmom legyen egy kispolákom amit lefújatok rózsaszínre(mert azt a színt nagyon utálom és nem is illik hozzám), had botránkozzanak meg az emberek(azt nagyon szeretem) és üvölt majd belőle a rock és a rock&roll. Na az nem lenne semmi:-))))))))))
@Ádám72: hogy te milyen kis szenya vagy:-))))))
@hzizi: a páromnak van egy gyönyörű Fabiája, de az az övé. Nekem majd jöhet vmi kis szutyok amit lehet egy kicsit amortizálni, mert ügye az elején azért még ki tudja hogy fog menni:-)))
@vagyok, aki vagyok...: Okés Anyus:-)))))

sing-lee 2009.11.05. 14:24:47

Hő, hajrá!!
Hengerfejtömítés mi? A nők 95%-a azt sem tudja mi az a hengerfej, te meg...azért kispolákot nem ajánlom, az mindig elromlik aztán nyaggathatod az öreget.
Nekem zsigulim volt elsőnek, de szerettem, idősebb is volt nálam de azon meg lehetett tanulni vezetni.

Verliebte (törölt) 2009.11.05. 18:28:39

@Incifinci: Még egy kicsit messzebb, Bábolna :)

Mary_N 2009.11.05. 20:32:30

Hajrá-hajrá! Előre is drukk a vizsgákhoz! Aztán kérek pontos előrejelzést, milyen útvonalon közlekedsz... Tudod, a mondás is úgy tartja: ha egy nő meg akar tanulni vezetni, ne állj az útjába! :-))
eXTReMe Tracker
süti beállítások módosítása