HTML

Incifinci blog

Mindennapi gondok és örömök, amiket megosztok veletek! Amolyan élet Inci módjára...avagy hogy látja Inci a világot:-D

Képeim

Blog.hu-s tali pontosításai

Incifinci 2009.11.11. 08:55

Írtam az előbb erről egy nagyon jó kis posztot és elszállt a picsbe......,Most baromi ideges vagyok.

Sóval akkor eddig annyiban vagyunk, hogy Nov.16 án 17 órakkor vhol a Ráday utcában leszünk. A hely még a jelentkezők számától függ, ha nem akarunk a sok jó ember kishelyen is elfér teóriára alapozni, akkor érdemes lesz helyetfoglalnunk.

Az eddigi jelentkezők a következők:

Szingli; aJeti;hzizi;Vagyok, aki vagyok;díva naíva;Mary_N; bioDorka;Ádám;Zsit;Sassy;erzelmikáosz; barracud4;Inci.

Akit kifelejtettem az majd rúgjon bele a hátsómba és szóljon, hogy ő is jön:-)))

Aki pedig nem jön a megbeszéltek ellenére sem, annak meg ér núgom szét ennen virtuálisan:-))))

 

aJetit ez úton szeretném megkérni, hogy a létszámhoz mérten foglaljon nekünk vhova helyet és írja meg, hogy akkor hol is találkozzunk.

 

Na?! Vki még vmit?!

 

PáPá

Inci

Címkék: blog tali

55 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://incifinci14.blog.hu/api/trackback/id/tr221517252

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sing-lee 2009.11.11. 10:58:39

A csajoknak milyen könnyű dolga lesz, három pasi össz-vissz, de mire én megszokom majd ki-kicsoda...
Akkor Zsit mégis jön?

aJeti 2009.11.11. 10:59:38

ahogy eszembe jut:
a ráday utca nem olcsó, viszont már nincs olyan jó hangulat, mint régebben. ott csak a jaffa-t ismerem, koncerten voltam ott, nem emlékszem mennyiért ittunk pasik fizették.
a blahán van korvintető, meg jelen klub
kazinczy utca szimpla, ami talán a legmegfelelőbb lehet
ahol még sose voltam de nem félnék kipróbálni: most a zichy utcában
és ugye a fecske, volt azzal baj a múltkor? mondjuk ez is praktikus mert belváros, kálvin térhez közel.

hogy mi a különbség a ráday utca és a felsorolt helyek között? a ráday utca kicsit rendezettebb, komolyabb hangulatú, meglett negyvenesekhez, esetleg olyan embereknek való, akik csini helyen üldögélnének inkább.
akik meg lazábban, füstösebben, kicsit pulzálóbb helyre vágynak, azok beveszik magukat a belváros kocsmáiba.
érdekes lehet még a király utcai sirály, ahol lehet kávézni, meg mindenféle kultúrába csöppenni. ennek az esélye a jelen klubban is megvan, odajár a város krémje jazz jammelésre. ez más szempontból sznob.

ja, ez hosszú lett, de: nekem mindegy, mindegyik hely fentvan a neten, nézzétek meg, amúgy meg privát véleményem, hogy édesmindegy hova megyünk, nem ez a lényeg.
én dohányozni fogok, de figyelembe veszem, ha valaki ezt nem szereti. akár ki is megyek az utcára füstölni.

és hogy necsak a pesti oldal vigyen mindent: marxim a millenáris mellett, nagyon vicces hely! csupa vörös csillag, és nagy a vodkaválaszték. szóval.
időnk mint a tenger. vasárnap estig döntsetek. addig az is kiderül mi van nyitva egyáltalán hétfőn...

aJeti 2009.11.11. 11:00:42

keresse meg valaki styxet, a múltkor még érdeklődött, akkor 4 pasi lesz...

sing-lee 2009.11.11. 11:13:06

Styxxet meginvitáltam, remélhetőleg nyilatkozik majd.
A fecske rendben volt, a többi legyen hölgyválasz...

érzelmikáosz · http://erzelmikaosz.blog.hu/ 2009.11.11. 11:38:08

szingli, lehet, hogy nem lesznek a csajok akkor túlerőben...nem biztos, hogy tudok menni... :(

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2009.11.11. 12:09:30

@szingliman: várom, hogy jelentkezzen és ellenkezzen(nem fogom hagyni:-)))
@vagyok, aki vagyok...: akkor jó:-))Tehát nincs ellenkezés. Apának meg megmondod, hogy csajos capuccinozós este lesz:-))))

Fecske nekem is rendben bár fogalmam sincs hol van és milyen de megbízok bennetek:-)

Styxx 2009.11.11. 13:18:02

Sziasztok,

Kössz, hogy gondoltok rám, itt Incifincinél is és a blogomon is megkerestetek. 99%, hogy megyek (az 1%-ban pl az is belefér, ha becsapódik egy kisbolygó és felrobban a Naprendszer, vagy jobbik esetben csak az Uránuszig bezárólag megsemmisülnek a bolygók:-))

Nekem a Fecske (habár amikor ott jártam, még másképp hívták), meg a többi aJeti által első körben fellistázott hely szimpibb, Budára nekem már vízum kell:-) de rajtam ne múljon, ha úgy döntetek, kiváltom:-) A marxim hőskorában ('92-93 - Inci, te akkor már megszülettél?:-) elég sokat jártam. Amúgy aJetinek igaza van, a hely másodlagos, a jómunkásemberek a fontosak, akik feltöltik.

De miből gondoljátok, hogy férfi vagyok és nem mondjuk nő, delfin, vagy egy (viszonylag) ügyesebben összekalapált szoftver?

sing-lee 2009.11.11. 14:51:49

@érzelmikáosz: ha most nem jössz majd bepótoljuk valamikor, "talán" lesz még rá alkalom :)

díva naíva 2009.11.11. 15:20:21

Na, majdnem megúsztatok, úgy tűnt, nem lesz szabi, de a csillagok nekem kedveznek, tehát mégis lesz szabadságom, a helyet, ahová megyünk, vakon rátok bízom :) viszont némi útmutatást szeretnék kérni, mert ugyan imádom a pasim az autóban - GPS - de ha vezetek, nem ihatok... odafuvart még meg tudom oldani, barátnőmet beizzítom, de valahogy az est végén vissza kellene keverednem a 16. kerbe, GPS nélkül meg elveszett lélek vagyok...

hzizi · http://halesmas.blog.hu/ 2009.11.11. 21:02:08

@díva naíva: majd sgítünk..
mardjunk a fecskénél?

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2009.11.12. 08:24:12

@hzizi: maradhatunk szerintem, csak írjatok egy pontos címet vagy legalább utca nevet, hogy megkeressem a térképen.
@Styxx: igen akkor már megszülettem:-))))Akkor mentem ált.suli elsőbe:-))))))))
@díva naíva: persze, hogy van szabid.Én kértelek ki a szőrös szívű főnöktől:-))))))

érzelmikáosz · http://erzelmikaosz.blog.hu/ 2009.11.12. 10:50:24

@szingliman: nem biztos még, de ha vagytok már elegen és nem kellek, szóljatok! köszi

díva naíva 2009.11.12. 11:49:34

@hzizi: hálás köszönet :)
@Incifinci: a főnököm jó fej, de ha a kollegina - aki a tesóm :D - gyerkőce beteg, akkor így jártam, szabi stornó, majdnem így lett, de aztán kegyes volt a sors...

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2009.11.12. 12:13:12

@érzelmikáosz: meg ne próbáld, széjje billentem a hátsód:-))))))
@díva naíva: helyes ez a sors:-)))

bioDorka (törölt) 2009.11.12. 12:27:53

fecskét énsem ismerem, de a ráday drága télleg meg puccos.
a szimpla meg mégdrágább:) (550 a sör, durva)

ezt találtam, ni:
www.cityweekend.hu/budapest/listings/nightlife/bars/has/fecske-pressz/

aJeti 2009.11.12. 14:15:06

@hzizi: sprolnk a betkkel? ;-)

aJeti 2009.11.12. 14:19:01

@érzelmikáosz: inkább 14, mint kevesebb, amondó vagyok. Update-ni kéne a styxx-et is.

sing-lee 2009.11.12. 14:23:35

@érzelmikáosz: miket beszélsz te lány, csak nem vagy részeg máris?? Nem lehetünk elegen, múltkor is alig bírtuk túlkiabálni a szomszéd asztalt :) Szükség van a hangodra, na, úgyhogy ha tudsz akkor mindenképp gyere!!
@bioDorka: fecskuszban 450-ft a kozel csapolt...és retrókorsóban adják :)

díva naíva 2009.11.12. 14:53:47

nos annyit változtam, szerintem non-alcoholos bulit tartok, úgy döntöttem, a 22. kerben alszok, onnan gyorsabban hazaérek és még pletyizhetek is a munkamániás barátnőmmel :)

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2009.11.12. 20:54:12

Drágáim, tök helyesek vagytok, de reménytelen megoldanom, komolyan. Ez a hétközbeni teljesen agyhalál. Szabi kéne, szityó kéne, nyugalom kéne meg sok minden más is kéne... nem ragozom.

Most próbáltam egy szombatot leszervezni, de vasárnap reggel 8-kor már gyerekeznem kéne, ami - lássuk be - egy kiadósabb buli után esélytelen (még ha egy kortyot sem iszom, akkor is).
Tehát nekem sajnos csak a péntek délután/este a megfelelő. Igazán sajnálom :(
És úgy emlékszem, szingli engem fog legelőször leitatni, és persze neki ebben nagyon könnyű dolga lesz :))) Megbeszéltük, nem? :)

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2009.11.13. 07:54:19

Jó akkor azt hiszem minden fixáltunk. Nov.16-án Fecske 17 óra.

Szingli légyszi segítség Keletitől, délitől kéne nekem egy útvonal, vagy legalább egy utca név.Pusszantás

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2009.11.13. 08:43:32

Komolyan mondom régen láttam már ilyen profi szervezést, le a kalappal előttetek! :)
Ha legközelebb ronthatok esetleg a nemek arányán, szívesen csatlakoznék...
Jó bulizást!!!!

érzelmikáosz · http://erzelmikaosz.blog.hu/ 2009.11.13. 09:14:14

@Incifinci: Szerintem bármelyik pu-tól 2es(piros) metró Deák Ferenc térig, onnan meg akármivel (pl 3-as, kék metró) Kálvin térig. Pontos cím: Baross u. 10. (nyócker)

Csak jó lesz ez a hétfő... :D

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2009.11.13. 09:15:41

@Enchantée: már a suliban is én szerveztem az összes osztály kirándulást. Minden csak kommunikáció kérdése, és itt megtaláltam ehhez a legmegfelelőbb partnereket:-))) Mért csak a következő alkalommal?Mit csinálsz hétfőn?

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2009.11.13. 09:24:36

@Incifinci: Én ráérnék, de gyermekemet nem tudom kire hagyni. :( Dédi is kocsmázik, pedig benne bíztam...Még próbálkozok anyáméknál, de az még esélytelenebb. Úgy sajnálom, pedig jó lenne találkozni Veletek!!!

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2009.11.13. 09:30:03

@Enchantée: próba cseresznye. Szívesen várunk, ha jössz.

aJeti 2009.11.14. 14:34:17

hétfőn (november 16.)délután öttől foglalt asztalunk van a fecskében. cím: nyócker baross u.10.
a kálvin térnél kell leszállni a metróról, és a legnagyobb felfordulásnál kell feljönni az aluljáróból. a hely egy sarkon található, a szabó ervin könyvtár mellett, és még arról is meg lehet ismerni, hogy rá van írva: fecske.

hzizi · http://halesmas.blog.hu/ 2009.11.14. 20:35:22

@aJeti: Perkolni meg a Baross utcában lejjeb, pl a templom körül már lehet.

aJeti 2009.11.14. 22:58:04

@hzizi: perkálni, ott nem kell.

aJeti 2009.11.16. 00:55:44

@érzelmikáosz: :-D
kovács vera névre foglaltam, tényleg jó ha tudjátok, én mindig kések. és mivel ma állok új munkába, ez most hatványozott lesz...

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2009.11.16. 05:55:00

@aJeti: köszike a pontosítást és a segítséget a vidékiek nevében is:-)))))) Nagy kalappal az új melóhelyen. Ügyi legyél:-)))))

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2009.11.16. 07:31:17

Számítsatok rám is, munka után megyek... :)

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2009.11.16. 07:33:28

@Enchantée: gyere Drága! Várunk. Kb ?felé érsz oda?

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2009.11.16. 07:45:33

Fél 5-ig dolgozom, forgalomfüggő, de útközben lerakom a verdát, onnan már csak pár perc metroval, szerintem legkésőbb fél 6-ra ott leszek! :)

domdodom69 (törölt) 2009.11.16. 07:56:36

jók a képek! :D legalább valakit megismerek :)

bioDorka (törölt) 2009.11.16. 11:16:34

hát, fiúk-lányok, 5kor én még gyakorlaton ülök, amiről nem hiányozhatok:/
meg elég szarul állok a tanulással, szóval nekem ezt ma ki kell hagynom:(
nagyon mentem volna, hajnalig tanultam tegnap, de ez ilyen szöszölős, magolós tárgy.
bocsánat mindenkitől, legközelebb.
<3

hzizi · http://halesmas.blog.hu/ 2009.11.16. 11:51:49

már majdnem írtam, hogy mijen dolog lemondani a bulit, aztán jött a telefon: eszik a hal, holnap hajnalban támadás: na most légy okos.

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2009.11.16. 12:24:40

hát most már tényleg kíváncsi leszek, hogy hányan lesztek ott?! Egyébként remélem nem fog bejönni a jóslatom, hogy mindenki ígérkezik, és az utolsó utáni pillanatban meg lemondja. Na mindegy. Én robogok Tatabányáról. A Keletitől sima zsír az út és hazafelé a Déliből is. Én már 2hete úgy alakítom a programom, hogy jó legyen. Szingli meg azt mondta mindig jó, szóval ketten már bizti leszünk.

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2009.11.16. 12:59:17

@vagyok, aki vagyok...: én most indulok.14:26kor indul a vonatom, még előtte posta és már robogok is. Amég nem találkozunk jók legyetek:-)))))(tisztára be vagyok már sózva:-))))))))

Mary_N 2009.11.16. 14:35:37

@hzizi: ne már, ha csak úgy 8-ig maradsz, még alhatsz is a hajnali kapás előtt!

barracud4 · http://halnap.blog.hu/ 2009.11.17. 12:37:29

I am terribly sorry! Tegnap irtam SMS-t VAV-nak, hogy nem tudok menni, mert egész nap hányinger gyötört. Ma sem jobb a helyzet, kezdek gyanakodni.

sing-lee 2009.11.17. 16:07:58

@barracud4: uhh tényleg a nagy kavarodásban meg sem említettünk...azért jobbulást!

díva naíva 2009.11.18. 10:48:00

@szingliman: hát barracud szavaiból kiolvasva, ebből az állapotból nem szoktak javulni az emberek. :);)
eXTReMe Tracker
süti beállítások módosítása