HTML

Incifinci blog

Mindennapi gondok és örömök, amiket megosztok veletek! Amolyan élet Inci módjára...avagy hogy látja Inci a világot:-D

Képeim

Vki boldog, vkinek elég egy mondat hogy elbője magát

Incifinci 2009.11.13. 11:09

A síró-picsogó most én vagyok.

Elolvastam Díva tegnapi bejegyzését és nagyon jó volt olvasni, hogy milyen boldog és gazdag a lelke (őszintén örülök neked).

A picsába!(már elnézést). Egy mondattal megbőgettél. Ne haragudj ez nem a te hibád, csak mert annyira....de annyira el vagyok anyátlanodva (ugye a szó, legszószórosabb értelmében) Nekem ma elég volt ez a mondat: "szorosan bújt mind a kettő és csak annyit suttogtak, szeretlek anya..." én még soha nem mondhattam ki ezt a mondatot, de még arra sem emlékszem, hogy kell kimondani Anya. Olyan belülről jövően, feltétel nélküli szeretettel. Nem tudom az milyen:-((((((

Elkezdtem megírni kommentben, de rájöttem, hogy nem szeretnék belerondítani a posztodba amit a boldogságodról írsz, így inkább úgy gondoltam ide írom a véleményem.

Tegnap amúgy is nagyon pocsék éjszakám volt, mondhatni végig bőgtem (már megint)az egészet és lehet, hogy még mindig az éjszaka hatása alatt vagyok. Vagy csak fáradt, vagy csak egyedül........vagy csak péntek 13?!

Fater megint mocskosan bebaszva ért haza és oda csődítette hozzánk a fél kocsmát, ahova ügye én is kijártam, még régen. Vhol jól esett, hogy az az egy-két ember aki átjött már nagyon hiányolt, de aztán gyorsan rájöttem, hogy nagyon is jól tettem, hogy kiszakadtam abból a környezetből, mert látszólag kúrvára nem változott ott semmi. Még így is, hogy nem járok ki vagy 3hónapja, még mindig nem szállnak le rólam és még mindig napirendi téma vagyok, de leszarom. Ha nekik ez az egyetlen egy öröm forrásuk akkor tessék csak. (elég nyomi dolog, de hát egyiknek sincs élete, mármint saját.Ami meg van az meg csupa hazugság). De most nem is ez a lényeg. Nagyjából már majdnem mindenki tud a kint zajló hazugságokról, csak az érintettek nem, és mindenki engem uszít, hogy tálaljak ki, mert nekem már úgy is mindegy. Hogy ezek milyen hülyék. Mindegyik félti a picsáját és senki nem akar a kis gondosz lenni, de már mindegyik arra vágyik, hogy minden kiderüljön. Ezek tényleg azt hiszik, hogy akkora barom leszek, hogy majd magamra vállalom a bűnbak szerepét?! Ha kitálalnék és elmondanék mindent akkor semmivel sem lennék jobb mint ők. Nem de?! Én pedig pont azon vagyok, hogy ne legyek olyan. De igazából még mindig nem ezen akadtam ki, mert ezek a dolgok már nem érdekelnek, csak hát azért még is meglepődtem.

Az igazi bajom tulajdonképpen a Faterral van. Ez úgy nagyjából 3éve kezdődött. Elkezdett inni. Az elején nekem nagyon fura volt, de elviseltem, mert tudtam Ő valójában nem olyan aki minden nap a kocsmában lebzsel, és betudtam annak, hogy ez majd biztos csak egy korszak, amit vmi katartikus szitu váltott ki belőle és majd elmúlik. Na azóta várom. Nem múlik és még csak nem is hagy alább. Kb az utóbbi egy hónap úgy néz ki, hogy h-cs ig "otthon" van(ezt úgy értem hogy nem a rizsánál falunk), és mindennap kint van a kocsmába és merev részegen állít haza vmikor éjjel. Ezzel nem is foglalkoznék, ha tudnék tőle pihenni, de semmi. Rumlizik a konyhában ahogy eszik, majd bebotorkál, nagy csörtetést csapva a szobájába és elalszik(de itt még nincs vége)Kb fél óra múlva felkel, feltépi a szobaajtót (redőny ajtó, szóval olyan hangja van, mintha ágyút robbantanának a lakásban), kironnyol a fürdőbe, majd ott jajgat, hogy ő milyen fáradt, meg "Jajj Istenem, Jajjj Istenem"-ekel kísérve, leveri a wcpapír tartót. Kis pihenés után, a szituáció vissza felé folytatódik. Kikészülök. 6ra megy dolgozni, fél 5kor kel, pedig a melóhelye itt van az utcánk végén 2perc gyaloglás. Abban a másfél órában, vagy 5ször felhúzza még az órát, amire én minden egyes alkalommal, felkelek, vagy vissza sem tudok aludni. Ha nem az órát húzza fel, hanem neki áll készülődni, na azt meg mondanom sem kell, hogy milyen tortúrával teszi. Kávéfőzés egy két óriás hangos és ordenáré böfögéssel kísérve. Majd a kávé után ismét jön a "Jajj Istenem.Jajj Istenem"-ezés. Ekkor kb.1óra alvásnál tartok össze-vissza egész éjszaka, és végre elmegy. Én pára azt gondolom, jeeee, nyertem még egy órát, hogy vissza tudjak egy kicsit pihenni, de nincs menekvés. 20perc múlva visszajön, úgy hogy a kulcsot úgy fordítja a zárba, hogy még a szomszéd is felkel a zárnyelv kattanására.Yes, pihenhettem vagy 10percet.A hétvégéken amikor amúgysem nagyon vagyunk otthon, akkor bezzeg kint van a rizsánál, és nyugotságban, fördőzésekkel vacsorázásokkal tölti a napokat.De amint hazaérünk vasárnap(akkor van neki a fiús napja, jönnek a haverok piálni), akkor kezdődik minden már kora este vagy délután. Így hiába pihenjük ki magunkat a hétvégén a párocskámmal, hétfőn reggel úgy kelünk fel, hogy le sem feküdtünk és hullák vagyunk.

 

Tegnap éjjel csak az járt a fejemben, hogy be kell jönnöm melóba és azonnal írnom kell, mert nem bírom magamban tartani a dühömet, de nem volt lelki enegiám erőt venni magamon. Reggelre elment a kedvem az írástól, de Díva meghozta az ihletemet.

 

Most szeretnék szólni, hogy nem word-ből másoltam be a szöveget és nem is olvastam át amit most írtam, szóval ha tele van helyesírási és félre gépelési hibával, akkor az ezért van. A helyesírást majmoló, nyelvtant elemző mágusok most pedig kíméljenek, mert kúrvára leszarom, hogy el tudod-e olvasni a kesze-kusza mondataimat. Akiknek szánom,értik és nem a szavakat nézik, hanem a mondanivalót.

 

PáPá

Inci (még e nevemet is 3Xra sikerült leírnom)

Címkék: család

16 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://incifinci14.blog.hu/api/trackback/id/tr381522083

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2009.11.13. 11:22:26

Eyg hatalmas virtuális ölelést küldök Neked!!!!! :)
Néha sok a családból, főleg hogy őket aztán nem lehet megválasztani, de ilyenkor mindig az jusson eszedbe, mennyire hiányozhat bárki, amikor már nincs, akármennyire is idegtépő, amíg van...
Kitartás! És jó, ha (f)elszabadulnak az indulatok, utána azért megkönnyebbülés szokott jönni...

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2009.11.13. 11:24:41

Egyem a szíveteket.KÖSZÖNÖM!!!!!! (*sír*)

aJeti 2009.11.13. 11:52:44

ne sírjál má'. valami zene kéne gyorsan, gyorsan...

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2009.11.13. 11:59:49

@aJeti: hát attól bőgök még jobban. Ez a kurva rádió is ráérez:-))))

abdulesmia 2009.11.13. 12:15:58

Nem egyszerű így, az biztos és gondolom nincs hova menekülnöd a párodon kívül. Próbálj meg ezekben a helyzetekben azokra gondolni, akiknek nics fedél a fejük fölött vagy nincs senkijük a világon vagy betegek stb. Hátha ettől másképp látod a saját helyzeted, ergo átértékeled a problémákat. Nem mondtam, hogy segít, de talán érdemes megpróbálni. Hmm?

Zalay · http://autostat.hu/cikk-kereso 2009.11.13. 12:58:25

Menekülj, vagy fordulj meg. Az sajnos fájdalmas. Én a harcművészetben változtam meg. Teljesen. Megérte.

Kristopher · http://lelkirakat.blog.hu 2009.11.13. 13:51:39

Együtt érzek én is veled... Meg tudom érteni ezt az érzést - meg a másik érzés hiányát...

A word-on meg segít, ha firefoxot használsz. Abban is van helyesírás-ellenőrző szöveges mezőkhöz. Talán még jobb is, mint a word :)

domdodom69 (törölt) 2009.11.13. 16:05:31

jaj, drága, én meg elbambultam, csak most értem ide. a virtuális öleléseket már megkaptad. az enyém így már csak hétfő reggel vár. az igazi meg este :)
és nyugodtan szólíts továbbra is anyának :)

Styxx 2009.11.13. 20:11:51

"A helyesírást majmoló, nyelvtant elemző mágusok most pedig kíméljenek, mert kúrvára leszarom, hogy el tudod-e olvasni a kesze-kusza mondataimat. Akiknek szánom,értik és nem a szavakat nézik, hanem a mondanivalót."

Én mindent értettem, totálisan nem figyeltem az esetleges bakikat.

Amúgy nagyon jól leírtad a cseppet sem vidám szitut. Magam előtt látttam Fatert amint egyre lejjebb csúszik az önpusztító-önsajnáló spirálon és nektek se hagy békén. Bízom benne, hogy összeszedi magát, habár tudom, hogy sajnos az nem egyszerű menet. Szurkolok.

Ma én vendégségben osztottam a nyelvtannáciknak a modoroson, ha érdekel, klikk:

modoros.blog.hu/2009/11/13/olvasoi_rovat_a_nyelvtannaci

hzizi · http://halesmas.blog.hu/ 2009.11.13. 21:22:47

Inci, aki szeret téged olvasni az olvas helysírás szerkesztő nélkül is. aki meg nem - az meg...
jól írsz, mert magadnak írsz... mi meg olvasunk!

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2009.11.16. 06:23:37

Hűha nem is tudom hol kezdjem. Először is ott, hogy mindenkinek köszönöm az öleléseket, az illetékesektől délután be is zsebelem az összeset és viszont adok nagyon szívesen:-)))))

@abdulesmia: nagyon jó ötlet, már én is próbáltam és a párommal sokat szoktunk erről beszélni(másokról akiknek nincs semmijük), de be kell valjam, az alap helyzeten ez mit sem változtat.

@Zalay: nekem ilyen volt a kosárlabda(nem tudom olvastad-e a régebbi posztjaimat), de azt sajnos abba kellett hagynom.

@Kree: firefox vmiért nem megy az "új bejegyzés" fül alatt.

@vagyok, aki vagyok...: vigyázz mert az ölelést tényleg behajtom Anyus:-DDDDDD

@bioDorka: köszönöm, köszönöm, köszönöm. Megérkezett:-DDDDDD

@hzizi: köszi főnök, jót szóltál:-DDDDDDpusszantlak is érte.

@Zsit (nyújtózós macs; E.T, Dubai): nem késtél el és nagyon köszönöm:-DDDDD

@Styxx: olvastam, nagyon fasza lett. Nagyon tetszik a téma és a megfogalmazás, valamint a boncolgatás és a kategorizálás is. Ügyike voltál:-DDDDDD

díva naíva 2009.11.16. 12:14:23

én is ölel, nyugodtan írd ki magadból, attól jobb, este meg megdögönyözünk :)

Bogi24 · http://fridabogi.blog.hu/ 2009.11.16. 16:12:20

Nagyon jól leírtad ezt a szar (bocs) helyzetet. Nekem a nevelőapám volt alkoholista, ezért tényleg átérzem a posztodat. Talán ez még rosszabb hiszen apádat biztosan szereted, függetlenül attól iszik e vagy sem. Meg arra gondol az ember mennyivel jobb lehetne ha nem inna. Olyan könnyű mondani azt, hogy összeszedi magát, csak az a baj, hogy amíg ő maga nem ismeri be, hogy bizony bajok vannak, ami nem csak a család és a környezete rovására megy, de az egészségére is. Nagyon sok családot szétcincált már az ital...az állandó feszültség. Nagyon nagyon sajnálom ez olyan szar.
Az Anyukákról meg csak annyit, hogy nagyon sok mindenki aki megtehetné, nem mondja az anyjának azt hogy szereti, mert az ciki, meg kell hozzá egy "intimitás". Biztosan érted, hogy mondom. Én is olvastam azt a posztot amit említettél, és engem is megríggatott. Tudod más az amikor a pasidnak mondod azt, hogy "hé figyálj már szeretsz? Mert én igen." Anyukámnak mondani sokkal "nehezebb", de az biztos, hogy nem engedi el a füle mellett. Sokáig én sem mondtam neki, de aztán egyszer nagyon összevesztünk egy évig nem is beszéltünk. Azóta megváltozott valami, sokkal őszintébbek vagyunk egymáshoz, a múlthétvégén, én is elmondhattam neki, hogy mennyire dühös voltam, mikor elvált apámtól, nem értettem. Aztán a beszélgetés vége egy nagy ölelkezés lett, meg persze mondtam neki, hogy nagyon nagyon szeretem, és hálát adok, hogy egészséges, és nem kell arra gondolnom, hogy történik vele valami, hogy elveszítem. Szerinted nem bőgtünk? :)

Vígasztaljon az, hogy egyszer lesz egy gyermeked, és annak majd nagyon sokszor elmondhatod hogy mennyire szereted.

Nemtudom ez mennyire vígsaztal, de remélem azért egy kicsit igen. /énisölelés/
eXTReMe Tracker
süti beállítások módosítása