HTML

Incifinci blog

Mindennapi gondok és örömök, amiket megosztok veletek! Amolyan élet Inci módjára...avagy hogy látja Inci a világot:-D

Képeim

Úgy elszállunk, mint a Fecske......

Incifinci 2009.11.17. 09:00

 

Na akkor most én leszek a második?!
 
Na mindegy?!
 
Tegnap is vhogy így voltam. Már odaértem a talira 3/4kor, gyors megkerestem a helyet, hogy majd hova kell bemennem, de mivel még baromi korán volt, így ott korzóztam egy darabig az utcákban. Baromi melegem volt, mindig ez van ha Pestre megyek. Be vagyok öltözve, mint vmi eszkimó, ott meg majd meg döglök. Volt még egy gyors talim, párom egyik barátjával, mert le kell pucolnia a gépét, én meg felvittem neki, így nagyon jól jött az én kis utazásom Pestre. Haver ¼ 5kor hívott, hogy akkor hol is vagyok, mert oda jön, gondoltam milyen jó is lesz, mert addig nem kell egyedül kőröznöm a Fecske előtt bambán. Eldumálgattunk az aluljáróban, majd vészesen közeledett az 5óra és gondoltam lépek, mert nem szeretném, ha azt mondanák, na, a tipikus nő aki mindig késik(nem szeretek sehonnan késni, amúgy sem)
 
Díva naiva már ott volt, így nem kellett kukán egyedül üldögélnem az asztalnál. Gyorsan bele is vetettük magunkat a beszélgetés kellős közepébe. Én persze gyors kikértem magamnak a korsó sörömet, mert az mégsem járhatja, hogy egy jó kis beszélgetős estét, ne sörrel koronázzam meg.
 
Nem is telt bele sok idő, megérkezett érzelmikáosz is és enchantée, szinte majdnem, hogy csak pár mondatot beszéltünk érzelmikáosszal és már jött is. Velük is bele a kellős közepébe)))) Először azt próbálgattuk találgatni, hogy majd ki milyen lesz és gyors előkerültek az ellentmondásos bloggerek is, akikről a mai napig sem tudtuk eldönteni, hogy hiteles-e amit írnak, vagy sem. De igazából nem is ez volt a lényeg, hanem hogy jól kibeszéljük, amiket itt nap mint nap olvasgatunk.
 
Szingli (aki gyúr, vazzegJ belépője azért nem volt semmi. Azzal nyitott, hogy akkor most Zalán vagy mi?! Majd leesett a pofám, hogy mi van? De mire a tudatomhoz tértem, már bemutatkozott, hogy ő biza szinglimanJ)))Na jó, most be kell vallanom a csajok nem nagyon kímélték az este folyamán, mert hát ugye nem maradhattak el a Zsuzsás és a társkereső rejtelmeire irányuló kérdések.
 
Szinglit Ádám követte, akinek a belépője szintén nem volt semmi. Amikor az asztalunkhoz kísérte a pincér, csak annyi villant át az agyamon (meg szerintem a többiekén is), na akkor te most ki is lehetsz?! De nem váratott magára sokáig a bemutatkozás. Mondta, hogy nem bírta kihagyni, hogy ne lessen meg minket, és hogy ő bizony Ádám. A kezében hozott, selyempapírba csomagolt vmi, sem sokáig váratott magára. Kicsomagolta, és minden hölgyet megajándékozott egy szál rózsával (amit külön meg kell jegyeznem, hogy gyönyörű és már szárítom is a gyűjteményembe J)
 
Én bevallom őszintén, nagyon félve mertem ezt-azt kérdezgetni tőle, mert vhogy vmi gátlás vette magát úrrá rajtam (ami valjuk be, nem nagyon szokott velem előfordulni) és nem igazán találtam a szavakat. Ezért bocsánatot is szeretnék kérni, de vhogy így éreztem magam.(zavarban)
 
A következő érkező (akit be kell vallanom, hogy nagyon vártam és nagyon meg szerettem volna ismerni) Vagyok, aki vagyok volt. Sajnálom, hogy nem keveredtünk egy kicsit közelebb egymáshoz az asztalnál, bár az öleléseket az érkezéskor és a távozáskor is sikerült begyűjtenem és adnom isJ)))) Köszönöm Anya, hogy eljöttél, és köszönöm, hogy élőben is találkozhattam veled, és köszönöm, hogy megölelgettél, nagyon jól esettJ)))))))
 
Tyű, MaryN-t időben nem nagyon tudom elhelyezni, ki előtt és ki után jött, de Ő sem maradhat ki a szórásból. De ha jól emlékszem, akkor szingli előtt csatlakozott a mi kis társaságunkhozJ Gyors tisztáztunk egy-két kérdést és nyugtáztam, hogy az Ő emböre, nem az én bnőm, pasijaJ)))Na ez azért mókás voltJ De ezt úgy is csak mi értjük akik ott voltunkJ
 
Sajnos érzelmikáosszal és Ádámmal nem sokat tudtunk beszélgetni, mert káosznak meccse volt, Ádámnak pedig interjúja, így az igazi traccsparti várat magára a következő találkozóigJ
 
Szinglit kérdeztük, hogy aJeti, hogy is néz ki, mert már nagyon vártuk és tudni akartuk, ha oda lép az asztalunkhoz, akkor miről fogjuk megismerni. Állítása szerint Jetinek válig érő barna haja van. Aha, köszi! Amikor Jeti betoppant, csak néztünk, mint Rozi a moziban, ugyan is neki RÖVID haja volt. Tehát jogos volt mindenkiben a kérdés, akkor te most ki is vagy?! Aztán amikor bemutatkozott, hogy Jeti, akkor minden szem szinglire szegeződött, hogy ahha, hosszú haj mi?! Na, mindegy, jó poén volt, így tényleg nem ismertük felJ
A megjelenése speciel engem nagyon elvarázsolt, amolyan manager asszonyos volt. Szövet naci a hozzá illő blézerrel, keretes szemüveg, és lehengerlő mosoly. Azért valljuk be, lennének még páran „lola” helyében J, de ezt most hagyjukJ
 
Már baromira belemelegedtünk a beszélgetésbe(annyira, hogy nekem már ki is ment a fejemből, hogy kiket is várunk még), nagy vihorászások és a többi, mikor egyszer csak egy pacák lép az asztalunkhoz. Annyit mond szinte alig érthetően (na, jó süket vagyok, ezt még nem is mondtam, mi?!:-), hogy Zalán társaság(vagy vmi ilyesmi, mert még utólag sem sikerült összeraknom magamban a dolgokat)?! Aztán ezt a mondatot már követte is a neve. Styxx voltJ
 
(bár most elbizonytalanodtam, hogy Styxx, Jeti előtt jött vagy utána, de nem is ez a lényeg)
 
Styxx a mi kis nyelvújítónkJ Néha nem értettem, hogy mit mond a szakálla alatt, pedig ott ültem mellette, de mint már említettem, kicsit süketecske vagyok (na meg dilis, de ez meg nem publikusJ
 
Itt volt mindenki, nagy dumálások keresztbe kasul, koccintások, mindenki egészégére, de vigyázva, hogy keresztelő még véletlenül se legyenJ Kacagások, néha felröhögések, poénok és saját magunk szerencsétlenségén való hahotázások. Jöttek a ki mit mondott most hol van, és kinek kije mit szól az egész blogoláshozJ))))))))) Nagyon jó volt.
Néha végig futott az agyamon, hogy vajon mit gondolhatnak az emberek, akik ott ültek körülöttünk, vagy a pincér srác, hogy mindenki úgy csatlakozik az asztalhoz, hogy bemutatkozik meg kézfogás, arról meg nem is beszélve, hogy milyen nevekkel. Díva naiva,ÉrzelmikáoszJ Enchantée,MaryN,SzinglimanJ,Ádám (na jó ez ugye nem gáz) szia szeretnék bemutatkozni: Vagyok, aki vagyokJ)))))))(hát köszi, aki ezt kívülről halljaJ))))JetiJ)))))))))))) (bejön egy nagyon jól szituált csajszi és bemutatkozik, hogy : szia Jeti vagyokJ))))))). Mókás lehettet a szituáció az biztos a kívülállók szemébenJ
És akkor most jöjjenek azok az emberek akik „inkognitóban” nyomattákJ Azt beszéltük, hogy hányan lehettek azok, akik olvasták a talit és meglepi szerűen ott ültek mondjuk a szembe lévő asztalnálJ Pl. az a válig érő hajú srác, aki folyamatosan Dívára vigyorgott. Igaz Díva?! J
 
Egy szó mint száz, én nagyon jól éreztem magam veletek. Nem bántam meg a találkozást, jó volt titeket megismerni így személyesen is.
 
Várom a ti beszámolótokat is, hogy ti hogy láttátok/láttatok, ti hogy éltétek át.
Mindenkinek vidám hetet.
 
Pusszantlak benneteket!
 
 
PáPá
Inci

 

Címkék: a nagy találkozás

10 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://incifinci14.blog.hu/api/trackback/id/tr581531214

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2009.11.17. 10:04:34

Jut eszembe azt majdnem elfelejtettem mondani, hogy mindenki vigyázzon azzal a szomszédjával aki kávézni hívja:-))))))))))))

domdodom69 (törölt) 2009.11.17. 10:24:19

hú, tényleg ez csak utólag jutott eszembe, hogy a találkozó szervezése nyilvános volt, tehát bárki eljöhetett suttyomban, meglesni minket... de izgi!!

@Incifinci: ha nem ez volt az utolsó eset, akkor a következőn a tied vagyok :)

Ádám72 (törölt) · http://juditesadam.blog.hu/ 2009.11.17. 10:40:14

@Incifinci: Az a pasi nekem is feltünt. Gyanúsan bámult minket és nyilván Dívát, mert pont Vele szemben ült. Talán Ő többet is tud róla... :-))
Kár, hogy nem találkoztam aJetivel és Styxxel. Majd legközelebb.
Szerintem biztosan lehettek, akik benéztek a Fecskébe tegnap inkognitóban az olvasótáborból. Ez így van rendben. Aki mer kommentelhetne is közülük.

díva naíva 2009.11.17. 11:29:57

Nos, Inci, mi ez a tényfeltárás? Ezt olvasva, kicsit olyan jegyzőkönyvnek tűnik, tessék leírni, milyennek élted meg Te :P

Igen, a vállig érő hajú srác még mindig foglalkoztat :)

érzelmikáosz · http://erzelmikaosz.blog.hu/ 2009.11.17. 12:40:26

Styxx és Jeti, na meg hzizi hiányzott tényleg... :(
Mármint nekem, a korán elmenőnek...

Inci, amugy tényleg meglepődtetek rajtam Dívával, nem? Mármint nem ezt vártátok...vagy csak behaluztam? :S

Styxx 2009.11.17. 13:05:54

Hi, klassz, érdekes élmény volt. Bocs, valóban "hobbim", hogy rosszul artikulálok, elharapom a szavak vé...:-)de így legalább nem loptam el a show-t az intenzívebben kapcsolatot tartóktól, mert én tényleg inkább külsős vagyok. A rotáció jól hangzik.
Aztán majd külön Work Shopokat is szervezhetünk blogger talik szervezéséről:-).

Érdekes ez a kém kérdés. Fel kellene ajánlani valami díjat a kukkolónak, ha coming outol. Nos csajok, bedobjátok a bedobhatót?:-)

bioDorka (törölt) 2009.11.17. 15:29:58

..áááhh, csudába.
mégegyet majd, jó?

Mary_N 2009.11.17. 17:03:32

@bioDorka: kár, hogy elmaradtál, emlegettünk is, hogy biztos ezerrel a zh-ra koncentrálsz - de minek? :)) gyere legközelebb!!!

aJeti 2009.11.17. 21:00:13

szerencséd hogy öreganyádnak szólítottál...nekem jó vót, csak még mindig a szinglin röhögök...
annyira lenyűgöztek a színeid, kivan ez a csaj találva!
eXTReMe Tracker
süti beállítások módosítása