HTML

Incifinci blog

Mindennapi gondok és örömök, amiket megosztok veletek! Amolyan élet Inci módjára...avagy hogy látja Inci a világot:-D

Képeim

Berágtam mint állat....

Incifinci 2009.11.18. 12:04

 Tök jól indult a napom, meg minden.

Olyan kellemesen csalódtam ma reggel a buszon két fiatal srácban, hogy már a buszról leszállva meg is fogalmazódott a mai poszt egy része bennem. Erre csak olvasgatom-olvasgatom itt a blogokat és mivel péntek óta nem néztem be Bogihoz és Fricsekhez, gondoltam itt az ideje elolvasgatni, mit írtak ebben a pár napban.

Úgy felhúztam az agyam a picsába is. Most nem fogom mégegyszer leírni, hogy mit írtak és a kommentemet sem, de idemásolom úgy könnyebb lesz.(ez csak a komment a többit klikk a szóra)

 

 

Jajaj! Én meg csak most kerültem ide. Hogy itt már megint mi történt. Lehet egy picit hosszú lesz amit írni fogok, de muszáj írnom, mert teljesen ki vagyok akadva.
Na már most:
@Ms. Mazsola: a DM-be meg a Rossmanba azért veszik fel Rózsika nénit, hogy bepötyögje a tételeket a gépbe és koránál fogva, persze, hogy csúnyán fog rád nézni, ha gumit veszel mert azt nem illik egy rendes leánynak, meg különben is hol marad a gyereknemzés és a katolicizmus. A legidiótább hely ahova mehetsz óvszert venni.
Amúgy meg Rózsika néni is bekaphatja, mert az végig sem fut az agyán, hogy nem azért veszed a gumit, hogy szarrá dugjanak, hanem mondjuk, mert felelősségteljes fiatal vagy és védekezel, mondjuk lehet pont azért, ha majd összejössz az unokájával , akkor ne ragassz a kis tökfilkóra semmilyen nyavalyát.

A másik a patika, mert ott meg nem azért néznek hülyének, hogy mit veszel, hanem azért, hogy mért pont ott, amikor azt már egy rendes közértben is lehet kapni, tehát simán lerí rólad, hogy azért mész patikába, mert pironkodsz.

A szexshoppok nem azok a helyek ahol zavarba lehet hozni az eladókat. Ők olyanok mint amikor a zöldségestől kérdezed, hogy friss-e a petrezselyem zöldje. Pironkodni max. addig kell amég bemész, kijössz, de azt is csak addig amég nem mész pár métert, mert addigra már mindenkinek ki megy a fejéből, hogy te honnan is léptél ki, mindenkinek meg van a maga baja, nem az fogja őket nyomasztani, hogy te mit kerestél egy olyan helyen. vagy ha még ez sem magyarázat, akkor meg gondold azt, hogy a mai világban még mindig mennyien nem mernek bemenni egy ilyen helyre, pedig szeretnének, és ha te emelt fővel lépsz ki az ajtón, akkor legyen mindig az az eszedben:- Látjátok én milyen magabiztos vagyok, én ide is be merek menni, mert tudom mit akarok.Hidd el sokan irigyelni fognak, nem pedig leírni.
Egy szexuális dolgaira igényes ember, pedig azon fog elgondolkozni, hogy : -Jajj, vajon mit vehetett az a kis drága a boltban és vajon majd mit fog vele kezdeni?!.

A neten rendelhető cuccokhoz is lenne hozzáfűzni valóm. Képek és leírások, rideg, száraz szavak és egy hülye beállított fénykép. Szart se ér(néha, ha csak nem tudod mit akarsz venni). Én úgy járok a szexshopba, hogy amit nem ismerek csak hallottam róla ezt-azt és érdekelne, akkor elmegyek megnézem, megfogom, és kikérdezem az eladót, hogy ez hogy jött be náluk otthon. A csajtól mindig megkérdezem mit érzett és hol pontosan(hogy tudjam mire számítsak) a pasitól, meg hogy mit kezdett vele és mit látott a csaján, hogy jó neki?!Semmi ciki nincs benne, vagy is ha odaállsz és mekegsz-makogsz, akkor is csak te érzed magad kellemetlenül a többiek nem foglalkoznak a te ijedségeddel. Én már nem nagyon olvasok utánna a neten ezeknek a dolgoknak, inkább bemegyek és elsőkézből informálódok. Pont a múlt héten néztem gésa golyókat és mivel csak a srác volt bent így őt faggattam arról, hogy hogy kell pontosan használni, és hogy szoktak játszani vele a bnőjével(vagy felesége, azt nem tudom)
Szóval annyit, hogy a pironkodás csak a saját magadban felállított gátlások miatt van, de az a kívülállókat marhára nem érdekli. Hajrá, menj be egy szexshopba és viselkedj úgy, mintha ez az élet legtermészetesebb dolga lenne.

Fricseknek és Boginak: Nagyon sajnálom, hogy ilyen gyökerek tévednek erre. Vki nagyon feni a fogát rátok az indexnél......
 


Ami még lemaradt.
@Ms. Mazsola: a gyökér nem neked szólt, remélem nem érted félre.Bogiék tudják kire gondoltam. És még vmi.
"Mókás óvszert pirongató ajándéknak szánnám..."
inkább vicces ajándék amin jót lehet röhögni a haverokkal meg a csajokkal. Ha ilyen láttán vki pironkodik, arról meg csak megint az a véleményem, hogy nem véletlenül tartunk itt a szexuális felvilágosulatlanságban ahol. És még emberek csodálkoznak, hogy mennyi tizen éves kiscsajt kettyintgetnek, amikor még a felnőttek is totálisan szexuális analfabéták.

PONT

Címkék: szexuális analfabétaság

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://incifinci14.blog.hu/api/trackback/id/tr301534014

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bogi24 · http://fridabogi.blog.hu/ 2009.11.18. 14:07:02

Hát...kicsapták a gyökerek nálam is a biztosítékot. Rohadtul utálom az indexet. Ezt a posztot a következő címen tették ki:
"Vibrátort, de milyet?-Mindenhol műfaszok voltak, de az a hasonmás műfaszok, én meg attól írtózok. Tudjátok amin dudorodnak az erek, kis makkal, nem is ragozom tovább!"

Na szóval ebből tök az jön le, hogy vásárlókörútra invitálom a kedves olvasókat.
Aztán jönnek ezek a prüd emberek a szövegkielemezgetéssel, meg azzal, hogy pokolra jutok:)

Hát az óvszervásárláson kiakadtam:) Mint az oviba basszus. Na ez az égő! Mit kell azon elpirulni...

érzelmikáosz · http://erzelmikaosz.blog.hu/ 2009.11.18. 15:27:27

Na már bánom, hogy Boginál olvastam a kommentedet és nem nálad...ott olyan picik a betűcskék h kifolyik a szemem...:(

Maximálisan igazad van, csajszika! Ezek a dolgok engem is annyira idegesítenek...

Mellesleg épp ma érkezett meg egy rendelésem a 69 shop-ból... :P Kis bolt, de helyes és ott már jártam is...meg pontosan tudtam mit szeretnék... :D

domdodom69 (törölt) 2009.11.18. 15:47:40

én is olvastalak már odaát, de jó volt mégegyszer is :)

sing-lee 2009.11.18. 16:04:33

Na végre valami ütős...én csak annak örülök, hogy egyre több ilyen csaj van :)

barracud4 · http://halnap.blog.hu/ 2009.11.18. 19:17:35

Én is pikk-pakk felhúztam ezen magam.
Mindenkinek saját dolga eldöntetni, hogy mit, mire, és mikor használ illetve nem használ.
Van akinek már az is perverz, ha felkapcsolják közben a villanyt. Van aki "azon sem csodálkozik ha egy ostornyél log ki a seggéből" (Ford Fairlane)

aJeti 2009.11.18. 21:09:11

@barracud4: taps ide
@Bogi24: taps oda
incike! vastaps
eXTReMe Tracker
süti beállítások módosítása