HTML

Incifinci blog

Mindennapi gondok és örömök, amiket megosztok veletek! Amolyan élet Inci módjára...avagy hogy látja Inci a világot:-D

Képeim

Vizsga

Incifinci 2009.11.24. 08:22

Sziasztok:-)

 

Én nem értem mi a tökömnek kell ebből vizsgázni amikor már ilyet is kitaláltak=====>

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nincs igazam?

De mindegy! Nekem sikerült okos telefon nélkül is. Yuppyyyyyy!!!!!! Majd kiugrottam a bőrömből:-))))))))) Köszönöm mindenkinek aki szorított értem. Pusszantás érte:-)

Újraélesztettem egy bábut ami amúgy is lehetetlen, stabil oldalt fektettem az egyik társamat aminek majdnem az lett a vége, hogy kitörtem a kerját:-) Majd elmagyaráztam, hogy mit nem csinálnék ha egy teher autó elütne egy biciklist És még el kellett mondanom, hogy milyen fokozatúak lehetnek az égések. De azt azért nem akartam ide sorolni, amikor a szalagavatón az egyik csajnak elszakadt a melltartója és a reflektorfényben ott virítottak a blúz alatt a mellbimbói:-))))))úgy mint ha nem lett volna semilyen blúz:-)))))))

Na de viccet félre téve, nem volt benne semmi ördöngősség. A pali (öregapó) nem is nagyon figyelte, hogy mit mondok, csak pipált meg X-elt jobbra balra, szerintem a bejgli receptjét is felmondhattam volna azt se vette volna észre. Ezért nem is értem, hogy az egyik srác aki jött velünk, hogy a picsába bukott meg?!Amatör, na ő ne találjon rám, ha vmi bajom esett mert még a végén magamat kellene újraélesztenem:-))))))))

 

Este meg moziban voltam, megnéztem a New Moon-t.Nekem nagyon tetszett mivel még nem olvastam a könyvet, így nem nagyon volt elvárásom a filmmel kapcsolatban. Igaz voltak gagyi jelenetek, de a sztory űberelte ezeket a részeket is.

 

Mindenkinek szép hetet!!!!

 

PáPá

Inci

11 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://incifinci14.blog.hu/api/trackback/id/tr971548125

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

érzelmikáosz · http://erzelmikaosz.blog.hu/ 2009.11.24. 09:06:01

ajj, meg akarom nézni én is...nem olvastam és Bogi figyelmeztetésére még előzetest sem néztem :)

sing-lee 2009.11.24. 09:20:15

Most már akkor mész vezetni? A legjobbkor, ideális idő van hozzá :)
El kell járjak szalagavatókra...idén is lesz?

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2009.11.24. 10:27:39

@érzelmikáosz: nekem tetszett, bár volt benne egy két hülye jelenet, de mivel én nem olvastam így nagy meglepi volt az egész.

@szingliman: szalagavató mindig minden évben van és az összes sulinak más-más időpontban, tehát mindegyiken ott tudnál lenni, csak jegyet baromi nehéz rá szerezni.:-DDDDDDD

hzizi · http://halesmas.blog.hu/ 2009.11.24. 11:42:49

vezetés mikor lesz? Vigyázzunk? :-))

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2009.11.24. 11:53:16

Ma 2kor vágok neki a rutin pályának, de olyan híreket hallottam, hogy már az első alkalommal is lehetséges, hogy haza kell vezetnem. Szóval rettegjetek:-DDDDDDDDDDDDD

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2009.11.24. 12:41:30

@Incifinci: Legfeljebb lelkes bábuként elugrálunk az utadból.... :DDDD
Amúgy meg van, aki vizsga nélkül is sokkal jobban vezet, mint jó néhányan jogsival. :))))))
Drukkolok, ügyi leszel, csajszi!!!!!

díva naíva 2009.11.24. 20:35:58

@vagyok, aki vagyok...: :DD
@Incifinci: engem megvágtak, a pacák nem csípte a 17 éves dívákat :D, na jó, akkor is már ilyen kis díváskodó voltam, de bukta lett a vége... addig kérdezett, míg buktatni tudott...

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2009.11.26. 15:51:24

@Incifinci: Nagyon eltűntél, hallod-e?!? Téged ütöttek el???? :)

Mary_N 2009.11.26. 20:07:24

égési sérülések fokozatai? I., II., III.?? :-)))
hogy állsz a rutinnal?

barracud4 · http://halnap.blog.hu/ 2009.11.29. 17:56:57

Én is nyáron tettem le gy ún. Emergency First Response vizsgát. Szívtam eleget a lélegeztetésnél, aztán felnőtt férfiakat kellett partra vonszolnom. Választhattam, hogy a páromat cipelem 85 kg-s, vagy az oktatót, aki 95kg. Páromat választottam közben úgy húztam vontam magam után a karját, hogy leszakítottam a méreg drága órája szíjját. Uuupsz. Áldozatok pedig vannak!
eXTReMe Tracker
süti beállítások módosítása