HTML

Incifinci blog

Mindennapi gondok és örömök, amiket megosztok veletek! Amolyan élet Inci módjára...avagy hogy látja Inci a világot:-D

Képeim

Közlemény

Incifinci 2009.11.27. 10:02

Nem kell megijedni, se engem nem ütöttek el, se én nem ütöttem még el senkit Hál' Istennek:-))))))

Vezetésről jövő héten bővebben, mert most nincs sok időm. Hózárásom van ilyenkor és a hó utolsó hetében és első hetében mindig elvagyok tűnve, csak kommentelek, mert nincs sok időm. Ez eddig is így volt és mostantól is így lesz, szóval ne ijedjetek meg, ilyenkor is megvagyok, csak a háttérben egy kicsit.

 

Előzetesben annyi, hogy a vezetés nagyon klassz, élvezem mint állat:-)))))) Az oktatóm is egy állat, szóval baromi jól kijövünk eddig. 3órát vezettem eddig, ebből 1,5órát már városban is. Váúúú!!!!!!!!!!!!!!! Isteni:-) Már parkoltam patka mellé, tolattam, szlalomoztam, megfordultam és intenzív fékeztem is (több kevesebb sikerrel:-))))))))))))

Nagyon szupi, majd a poénokról jövő héten beszámolok:-))))

Mindenkinek szép hétvégét, legyetek rosszak. Vagyoknak pedig: Kitartás Anya, jöv.hét ilyenkor már minden rendben lesz.

Pusszantás!

PáPá

Inci

Címkék: vezetés

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://incifinci14.blog.hu/api/trackback/id/tr81555858

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

domdodom69 (törölt) 2009.11.27. 11:09:29

én jövő héten biztonságban leszek tőled :)
csak ügyesen!

aJeti 2009.11.28. 13:06:29

mi lehet az az intenzív fékezés... *morfondír*
ez egy definíció... *morfondír*
dehát akkor ezt utánam vezethették be... :))
eXTReMe Tracker
süti beállítások módosítása