HTML

Incifinci blog

Mindennapi gondok és örömök, amiket megosztok veletek! Amolyan élet Inci módjára...avagy hogy látja Inci a világot:-D

Képeim

Ez nem az én napom volt

Incifinci 2009.12.01. 06:32

Most egy nagyon különleges helyről pötyögök nektek, ugyan is itt gubbasztok az ágyikómban:-)
Haza kellett hoznom a gépet, mert nagyon nagy odabenn a kalamajka és mivel sietnem kellett délután vezetni úgy gondoltam haza hozom és itt folytatom tovább:-) Aztán amikor már végeztem a melómmal, arra jutottam, hogy egy kicsit írogatok:-)
Nagyon szar napom volt:-( Nem tudom mi volt velem. Egész nap tiszta görcsbe volt a gyomrom, pedig nem is történt a szokásosnál durvább és idegesítőbb dolog sem. Meló után haza siettem, igaz attól teljesen rosszul lettem, hogy a Fater itthon van és téblábol, olyan keveset beszélünk, és amikor végre itthon van nekem meg le kell lépnem egy mondvacsinált kis alibivel, nehogy rájöjjön, hogy most indulok éppen vezetni .Tök szar volt. Ettől még inkább összeszorult a gyomrom. Nagyon szívesen dicsekednék már vele:-)
folyt. alább:
 
 
*Fater azért nem tudhatja, hogy vezetek, mert én nem akarom. Az már egy másik kérdés, hogy mért nem akarom. Ez egy kicsit hosszú dolog, de most megpróbálom elmagyarázni gyorsba (ez soha nem ment). Na szóval az úgy volt, amikor kicsi voltam és gyűjtögettem a szülinapokra, névnapokra, erre-arra az ajándék pénzeket, akkor Fater mindig „kölcsön”kérte, mondván mindig kell vmire. Aztán amikor kimentem a németekhez dolgozni 18évesen, csak 80ezret hoztam haza 2hónap alatt, mert a többi pénzemet inkább ruhákra és édességekre (unokaöcsémnek) költöttem, hogy azt legalább ne kérje el tőlem, amit én már elköltöttem. Szóval a maradék 80-nak tudtam, hogy az lesz a sorsa, hogy kihúzza belőlem. Ez nem amolyan lehúzós dolog, hanem inkább olyan, mindig kell vmi nagyon fontos dologra, mint pl: kikötésre váró gáz,villany, júpíszí és még sorolhatnám, milyen számlákra. Aztán mindig igyekeztem kiegyenlítgetni a számlákat. Ja, meg ott van az is, hogy sajnos 16évesen anyukám helyett én örököltem a papám hagyatékénak egy kicsiny részét, ami a telek eladás után 200ezerrel növelhette volna a számlámat. Nem tudom kell e mondanom, hogy nem volt a számlámon egy hetet sem a pénz, mert megfűzött a Fater, hogy beleszeretett egy 250-es Yamaha motorba és ez most egy kihagyhatatlan lehetőség, mert nagyon olcsó(180e). Úgy viselkedett mint egy nagy gyerek, ugrándozott, vigyorgott és olyan jókedvűnek láttam, mint még soha előtte, hát lehetett volna neki nemet mondani? Akkor még olyanok voltunk mit zsák meg a foltja, elválaszthatatlanok. Nem tudtam ps nem is akartam neki nemet mondani, jó volt látni azt az örömet amit én csak álmodni mertem arról amikor nagyon vágytam vmire. Na szóval, meg vettem neki. Aztán amikor eladta, a pénz vhogy elfelejtődött hozzám vissza kerülni. Eltelt másfél év és vett magának egy újabb motort. Egy 500-as Suzukit. Én már előtte is nagyon szerettem volna jogsit, de mindig le lettem hurrogva, mondván nekem az még nem kell. Aztán megint teltek az évek. Most már piálni is elkezdett és lett 3éve egy 700-as Honda Deville-je, de nekem még jogsi mindig nem volt. 1,5 éve ha jól emlékszem kiakadtam és mondtam is neki, hogy soha semmit nem kértem se karácsonyra, se szülinapra, se névnapra, se húsvétra, se télapóra, se ballagásra, se érettségire, semmire az ég egy adta világon. Ez az egy nagyon nagy kérésem lenne, hogy szeretnék egy jogsit. Aztán még mindig csak megvonta a vállát és annyit mondott, ráérsz még azzal. Mindig nagyon irigykedtem az oszt.társaimra, ismerősökre, újgazdag szülők gyerekeire, akiknek a szülők tejeltek a jogsiért. Irigy voltam és még mindig vagyok, de mindegy. Aztán amikor a főnökömék felajánlották, hogy akkor hajrá nyomás a jogsit fizetik, majd vissza adom. Olyan boldog lettem én is, hogy azt hittem kiugrok a bőrömből az örömtől:-) A nagy álmom. Aztán a fejembe vettem, hogy se érzelmi támogatás, se anyagi, se lelkesítés, semmi. Akkor én sem mondok semmit. Nem dicsekszem, nem büszkélkedek, hogy nézd a pici lányod milyen ügyes, hanem csak fogom és odabaszom az orra alá, ne tessék nézd meg. ebben sem segítettél, ezt is már megint egyedül kellett megcsinálnom, mert nem lehet rád számítani semmiben. Eddig erre vagyok a legbüszkébb és már megint egyedül, mint mindenmást. De ennek most nagyon örülök:-)
Aztán majd lesz, ami lesz…… Nem érdekel, hogy esik neki. Könyörtelen leszek. Mostanában már nagyon tele van a tököm, de ezt majd máskor. Előzetesben annyi, hogy már fogalmazódik a levél, amit nekiálltam megírni neki. Még csak az elején tartok a dolgoknak és már írtam vagy 6oldalt.
 
folyt.köv.
Na, odaértem az autós sulihoz, még az asszisztens csajjal beszélgettem, mert nem jöttn az oktató. Éreztem, hogy egy gombócba van a gyomrom, de nem tudtam, hogy mitől. Tiszta feszkó voltam belülről. Már majdnem bevezettem a rutinpályáig (kb.2-3km lehet) lefulladtam a pályától 2kereszteződésre és onnan az oktatónak kellett bevinnie az autót, mert látta, hogy vmiért nem stimmelek, és jobbnak látta nem leüvölteni a fejem. Én nem is találom a szavakat az oktatómra. De majd ti találtok, inkább leírom mi történt velünk.
Amikor beértünk a kapun, még mindig nem adta át az autót, bevezetett egészen a pálya kezdetéig és leállította az autót és csak beszélt hozzám(de nem úgy hogy észrevegyem, hogy ez most azért történik, hogy megnyugtasson, hanem mintha csak úgy jönne neki). Beszélt a KRESZ-el kapcsolatos dolgokról, legalább vagy 10 percet és amikor már látta rajtam, hogy nem stresszelek, csak annyival zárta, na leány?Megnyugodtál, kezdhetjük?! Nyugtáztam egy mosollyal és neki veselkedtem. A kuplungot alig bírtam csúsztatni, alig tudtam megtartani, rettentően remegett a lábam, de nem tudom, hogy mitől. Görcsösen rángatózott föl-le, én meg a pedállal harcoltam nehogy megugorjon az autó. Szóltam az oktatónak, hogy ilyenkor most mit kell tennem?! Ő pedig nagyon aranyosan, annyit mondott, dobogjak egyet a padlón, rázzam meg a lábam és jobb lesz. Megfogta a kezem, finoman rátette a váltóra és csak annyit mondott, most már kezdheted és közben rám mosolygott. Megnyugodtam (kicsit) . Tanultam sok új dolgot, pl: tolatva beállni két oszlop közé, betolatni egy kereszteződésbe és onnan tovább kanyarodni balra és Y-ba megfordulni is. Tehát azért nagyon ügyi voltam ám:-). Amikor már vissza kellett vezetnem a sulihoz, nem volt semmi gond. Beszélgettünk, minden hülye kutyát, kitolató autót, ugráló gyalogost és majdnem nekem rongyoló (kereszteződésbe ki akart elém kanyarodni egy nagyon merész ember)autót sikerült kikerülnöm. Sikerült tartanom az 50-es tempót is. Szóval jó volt és kész. Aztán mielőtt kiszálltunk volna az autóból, megköszöntem neki, hogy sikerült megnyugtatni. Azt mondta nem voltam vészes, nagyon is használható voltam és nagyon ügyes:-) Lehet csak azért mondta, hogy még jobban megnyugodjak, de én is tényleg úgy éreztem, hogy sikerült minden, csak egy kicsit húzós volt a nyitány, de a folytatás már varázsos volt. Most már értem, hogy mért indulnak neki az emberek a városi kocsikázásnak, ha idegesek.
 
Most már szuperül vagyok. De megyek is aludni, mert már bazi álmos vagyok így fél egy tájékán.
 
PáPá
Inci

14 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://incifinci14.blog.hu/api/trackback/id/tr791565553

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2009.12.01. 07:28:58

Tökéletesen megértelek apád ügyében... Nálunk nem volt ekkora gáz, "csak" minden egyes fontos esemény (vizsga, záródolgozat, érettségi, stb.) előtt apám balhézott részegen, jó volt a felkészülés!!! :( Mindenesetre megedzett, úgyhogy úgy is felfoghatom, hogy segített vele... :DDD

aya 2009.12.01. 09:12:44

Teljesen értem, hogy mit szeretnél elérni Apádnál, de sajnos nem biztos, hogy sikerül. Saját tapasztalatból tudom, hogy ilyenkorra már minden érzelemtől mentesek, semmivel sem lehet megingatni a szűk kis világukat. Megint csak megvonja a vállát és magában megállapítja, hogy eddig se volt szükséged rá, ezután se lesz. Eszébe se jut, hogy ez nem igaz!

sing-lee 2009.12.01. 09:23:35

Bazi rendes oktatód van te lány!
És igen, amikor nagyon nem tudok mit kezdeni magammal és megborulok, időnként nekem is jót tesz az autózás. Vagy a pia. Vagy a kettő egymás után, persze a jó sorrendben :)

díva naíva 2009.12.01. 11:04:21

Büszke vagyok Rád Inci! Megcsinálod, ügyes vagy!

BigGeorge (törölt) · http://biggeorge.blog.hu/ 2009.12.01. 11:40:36

Jó oktatód van. Jó pedagógus és jó ember is lehet. Örülhetsz. nekem egy haláli alkesz volt az oktatóm. Volt, hogy simán elaludt mellettem és csak mentem a saját fejem után a városban, amíg fel nem ébredt. :-)
Az apával kapcsolatos dologban nem tudok tanácsot adni. Hálás vagyok a sorsnak, hogy a szüleim a legjobb és legfigyelmesebb szülők a világon. Imádom is őket és az unokáikat is arra nevelem, hogy szeretni kell őket. A kis Andrist le sem lehet kaparni a nagyapáról.
Minden esetre remélem, hogy valami változást sikerül elérned. Bár a lányokat olvasva nem túlzottan esélyes. De ne add fel soha!

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2009.12.01. 12:27:20

Köszönöm mindenkinek a biztató szavakat. Tudom hogy menni fog. A vezetés azért mert nagyon akarom és kitartó vagyok. Apámmal meg azért, mert erős vagyok és nem félek majd odaállni elé. Legközelebb szerdán rettegjetek tőlem.:-D

Tittok 2009.12.01. 14:44:30

Mot kommentelek először hozzád. Tudom, hogy te a kezdetektől fogva figyeled az enyémet. Nekem meg még nem volt időm, főleg a hóvégi hajtásban elolvasni végig a tiédet. De ahogy apukádról írtál, rájöttem, hogy néha én bizony beleolvasgattam régebben ebbe a blogba. Ismered a helyzetem, és sokszor teszed fel a kérdést miért miért miért. Elmagyarázni nem tudom. Viszont valószínüleg úgy húzod fel magad rajta mint én a te helyzeteden. Nem akarok nyers lenni, sem tolakodó, főleg nem "kihúzni a gyufát", mert ismeretlenül is, de kedvellek. Viszont borzasztóan bosszant, hogy te egy nagy gyereket nevelsz apukád személyében, és évek óta hagyod ahogyan lehúz és nem jutsz egyről a kettőre miatta. És még meddig fog ez tartani, és miért hagyod, és miért és meddig és így fogod leélni az életedet???? Na ezek a kérdések fogalmazódtak meg bennem, ahogy ezt a posztot ma olvastam. Már régen máshol járnál, ügyes vagy talpraesett, megbecsülöd a pénzt, és mégis hagyod magad folyamat.Dühített a poszt. És tudom, hogy téged is az enyém mikor olvastad. A miért mögött pedig a szeretet válasz áll. Csak sajnos az ilyen és hasonló(enyém) helyzetekben nem ér semmit.
Ne haragudj ha bántó lettem volna. Azt hittem őzsinteséggel kezdtünk 1-2 hete. Én azzal is folytatom.

Tittok 2009.12.01. 14:46:55

Javítok, "azt hiszem őszinteséggel kezdtünk"...így akartam. És még annyit, hogy mikor a kérdéseimre választ adsz, vedd észre, hogy önmagadnak magyarázkodsz és találsz kifogásokat.

Kacagójancsi 2009.12.02. 13:43:43

Hajrá, meglesz az a jogsi, ahogy olvasom, borzasztóan akarod! Nekem már azt is mondta az oktatóm a 100. óra tájékán, hogy vegyünk inkább majd autómata váltós kocsit, annyira nincs érzékem hozzá, aztán a második oktatóm meg két hét alatt megtanított váltani. Azt mondta, addig ténfergünk a kis utcákban, a sok elsőbbségadás táblánál meg-megállva, amíg nem megy nekem a váltás. Néha lerántotta a lábamat a kuplungról, ha rosszul csináltam, de én tudtam, hogy nem taperolásból, csak szigorú volt velem. Sajnos egy harmadik oktatót kellett választanom, mert ez a második nagyon megbízhatatlan volt, sokszor le se mondta az órát, hanem hiába mentem be, nem jött, hívtam az iskolát, kiderült, hogy el kellett mennie sürgősen Németo.-ba, de nekem nem szólt volna.....de ez a harmadik se rossz oktató. Az irányok tévesztése a legnagyobb bajom. Egyébként nekem is a férjem fizeti most a jogsit......egyszer mondtam apámnak, hogy támogatna-e egy kicsit ebben, miután kétszer is az orrom alá dörgölte a fizetésemeléses papírját. Azt mondta, mivel nem fejeztem be a sulit, a saját lábamra kell állnom......de az unokáinak sem vesz semmit, csak a hülye nője turkál néha cuccokat nekik...... pedig 300000-t keres....a nő unokáinak meg veszi a gyereklaptopot, szintetizátort....

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2009.12.03. 12:43:38

Ej, mért kell ezt csinálniuk?! Pedig felnőtt emberek?!

domdodom69 (törölt) 2009.12.04. 12:13:44

szerencséd van az oktatóddal, bár szerintem te egy hülye mellett is megtanulnál vezetni :) de azért nem baj, hogy jó fej, így van?

ami apádat illetei. egyrészt iszonyatosan fel vagyok háborodva, már nem először miatta. másrészt sok mindenben igazat kell adnom Tittoknak. nem kell tönktetenni miatta azéletedet. a te lelkiismereted tiszta, a bűnt ő követte el. azt hiszem ez azon kevés esetek egyike, amikor nem hibáztatható mindkét fél... le kell válnod róla valahogyan. biztos, hogy nehéz, hiszen mégiscsak az apád, de ha már alkesz, akkor teljesen esélytelen a dolog. nagyon szomorú, de ez van. de nincs jogod a saját életedet is elcseszni!!!! rengeteg erő van benned és talán a barátválasztásban is vannak már tapasztalataid... a párodról nem olyan sokat írsz, de valószínűleg rá is támaszkodhatsz. mindezzel együtt, ebben mégis egyedül leszel... ne hagyd magad, kérlek!

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2009.12.04. 12:28:34

@vagyok, aki vagyok...: igyekszem én, csak hát az sem könnyű! Sosem volt szándékomban elcseszni az életem, de hát az Apám mégis csak az Apám. Ő mindig ott lesz nekem, ha vmi baj van, és bármilyen hülyeséget is csinálok. Még ez másokról nem igazán mondható el. Párkapcsolat: most nagyon szép és jó szeretjük is egymást meg közös jövő meg minden, de jobb félni mint megijedni, legalább is a tapasztalataim alapján, inkább félek mint, hogy a végén nagyon meglepődjek. Támaszkodni teljes mértékben tudok rá, akár érzelmileg, akár máshogy, de elegem van abból, hogy állandóan a családomat szapulja, és csak a saját anyukájától van elájulva, mert ő milyen hipi-szupi. És ha így van?! Attól még a másiknak szarul esik amikor az övéit bántják. Ilyenkor mindig felállnak a hátamon a tüskék és el tudnám hajtani a búsba, mert már tele van a faszom a témával.

domdodom69 (törölt) 2009.12.04. 14:35:58

@Incifinci: az tényleg szar, mikor az ember szüleiről rosszat mondanak. még akkor is ha igazat. úgyhogy ezügyben nagyon diplomatikus vagyok otthon, pedig nekem lenne több felhánytorgatni valóm. de minek.
gondolom ezt a párodnak is elmondod!?
eXTReMe Tracker
süti beállítások módosítása