HTML

Incifinci blog

Mindennapi gondok és örömök, amiket megosztok veletek! Amolyan élet Inci módjára...avagy hogy látja Inci a világot:-D

Képeim

Kis Karácsony, meg az ajándék kérdés

Incifinci 2009.12.08. 09:18

Nem éppen ritka esetek egyike vagyok, akik az utolsó pillanatra hagyják a nagy Karácsonyi vásárolgatást.

Soha nem szoktam túlzásba vinni a dolgokat, mármint ami az ajándékvásárlást illeti. Se anyagilag (azt nem is tudnám), se mennyiségileg (azt meg teljesen feleslegesnek tartom). Na szóval, este sikerült összeírnom a kis Jézuskás listámat. 13fő szerepel rajta és ez csak a szűk család, akikkel tartjuk is a kapcsolatot.

Mama, Gy.Mama, Papa, Nagynéni-és pasija, Unokaöcs, Keresztapu-és felesége, Uncsitesó, Kincsem-és anyukája-és tesója, Fater. Nagyjából ötlet az van, hogy kinek mit, de hát a legnehezebb az mindig a párom.  Neki is van egy- két ötletem, de még várok arra a szikrára, amire azt mondom, hogy na igen, ez a tökéletes! Na, a szikra az baszik jönni, így fogalmam sincs, hogy még mit kéne az eddigi apróságok mellé. Meg különben is baromi nehéz vásárolni egy olyan embernek, aki mindent meg tud magának venni amit szeretne (persze bizonyos kereteken belül) és van egy fajta minőségbeli igénye, amivel nekem nagyon nehéz felvenni a versenyt, hogy olyat vegyek amit tudom, hogy szeretne és olyan minőségben amilyenben azt ő szeretné. Hajj, de nehéz.

Azon gondolkoztam, hogy még ha mindenkinek is csak vmi csekély ajándékot veszek, akkor is egy vagyon lesz. Aztán meg majd az utazás is egy vagyon lesz Miskolc-Tbánya, Tbánya-Győr, aztán meg ott van a Szilveszter is. Jajj! Ja és nem tudom, hogy azt említettem-e, hogy szétment a cipőm is és kéne vennem egy újat?! Közben meg angol, vezetés (tudom a főnökömék fizetik, de a plusz órákra nem kérek pénzt, hogy annál kevesebbet kelljen majd visszaadnom), szóval most itt van minden.

Tudom senkinek nem egyszerű ebben az időszakban, tehát tudom, hogy nem vagyok egyedül a problémáimmal.

Nem baj, majd lesz vhogy, olyan még nem volt, hogy ne legyen :-)) Csak nagyon szeretném, hogy olyat kapjanak tőlem a szeretteim, aminek nagyon örülnek, és tudni fogják, hogy egy kicsit én is benne vagyok.

Ma megint haza hoztam a gépet és innen pötyögök az ágyból. El vagyok kenődve.  Nem azért mert esetleg vmi baj történt volna velem, csak a szokásos depi hangulat. Egyedül vagyok, nincs kihez szólnom. Iszom a sörömet, szívom a cigit és jár az agyam. Mindig ez van. Hiába is beszélgetek napközben emberekkel, szinte nem is érdekelnek. Jó velük beszélni, meg van kihez szólni, de ők nem azok az emberek, akikkel az élet nagy történéseiről lehetne beszélgetni. Nem vagyunk egy síkon vagy, hogy szokták mondani?! Akikkel találkozok, mindegyik csak olyan dologról tud beszélni ami őket foglalkoztatja. Kialakuló pasi ügy, meló probléma, vagy ott van az a srác, tudjátok az „autós gyerek” (aki miatt kibukott az egész baráti társaságos szakítós szitu) Na, azt hittem normális és tényleg csak eljárunk sörözgetni, meg dumálni. Aha, persze! Én csak azt nem értem, ha már leszögeztem az elején, hogy SZERETEM A PÁROMAT, én csak sörözgetni akarok eljárni, de ha neki ez nem megy, vagy többet szeretne, akkor hagyjuk az egészet a picsába és akkor ne találkozzunk. Azt mondta, neeem, neeem dehogy is, nem akar Ő tőlem semmit, meg tudja, hogy jól meg vagyunk a Párommal! Csak jó velem beszélgetni, mert nem vagyok hülye tyúk, akivel csak a műkörmösről, a fodrászról, meg a ruhákról lehet beszélni.  Hanem ott vannak az autók, a rally, az olajcsere szóból, nem a napraforgó olajat ragadom ki és a visszacserélhető ruhát ami nem lett jó.  Nem nézek hülyén amikor  a vezetési időkről s a pihenőidőkről beszél, tudom milyen meló ezeket kijátszani, meg ehhez hasonló témák, vagy esetleg bakik. Na mindegy, ezzel is tele lett a tököm, mert még is csak bepróbálkozott(nem tettel, hanem szóval, de nekem akkor is felfordult a gyomrom), szóval én meg inkább kerülöm ezeket a szitukat, mert egyrészt én senkit nem akarok megbántani, másrészt, meg hagyjanak békén engem az ilyenek, akik nem értenek a szép szóból. Ahhh. Mért nem érti már meg mindenki, hogy szeretem a Páromat. Úgy viselkedem, úgy beszélek róla, úgy cselekszem, mi a faszom kell még ahhoz, hogy mindenki megértse?! SZERETEM A PÁROM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 Szebb befejezést nem is tudtam volna a mai posztnak elképzelni:-)

Hát akkor nekem jó éjszakát(23:35), nektek pedig szép napot:-)

 

 

PáPá

Inci

14 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://incifinci14.blog.hu/api/trackback/id/tr311582516

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

domdodom69 (törölt) 2009.12.08. 10:37:51

értem én :) pedig már gondolkodtam én is, hogy bepróbálkozom, de ha nem, hát nem :P

a párod ajándékából ne csinálj problémát. nyilván tudja, mi a helyzet. de azt az apróságot megtalálni... *gondol, gondol, gondol* na, így próbáld :D

Tittok 2009.12.08. 10:39:57

Olvastam a blogodat régebben, de mivel rövid az agyam és nincs Cavington-om, hol is van a te párod, hogy te egyedül érzed magad? Ez nem valami távkapcsi, bocs de tényleg rövid... A depis hangulat meg irtójófaszakirály érzés, főleg vasárnap. :)

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2009.12.08. 10:48:41

@vagyok, aki vagyok...: azt nem mondta, hogy csajt nem vihetek haza, sőt:-)))))))))) Tehát egyáltalán nem estél ki a kosárból:-))(kuncog,kuncog,kuncog)

@Tittok: az úgy volt, hogy összejöttünk, egy évig éltünk együtt és akkor kirúgták, amikor jött a válság. Aztán 2 hónap után talált melót ott ahol most van, de ehhez meg költöznie kellett. Lehetett volna közelebb is, de anyagilag és kihívásilag ez tűnt a legjobbnak(mármint a melóhely), aztán most úgy vagyunk, hogy péntektől hétfő reggelig vagyunk csak együtt:-(

aya 2009.12.08. 11:07:01

Mennyire vagy kézműves? Tavaly kisöcsémmel azt csináltuk, hogy vettem teszkógazdaságos fehér bögréket meg kézműves boltban kapható kerámia festéket és mindenkinek személyre szabott bögrét gyártottunk. Gazdaságos is, szórakoztató is és legnagyobb meglepetésemre senki nem vágta a kényszervigyort mikor meglátta a cuccot. Mert a fogadtatástól azért tartottam, de szerencsére mindenki jól vette a lapot.

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2009.12.08. 11:12:29

@aya: ezeken már túl vagyok, meg a névre szóló mécsestartó és gyertya készítéssel is. Saját ajándékdoboz és hasonlók. Szóval kézművesnek kézműves vagyok.....

LuPuS 2009.12.08. 11:33:27

Igen a nők,igazi kézművesek. :D

Alapvetően ez a férfi-nő barátság legenda,mivel minden nagyon szép és minden nagyon jó,de a férfi csak férfi marad.s ha nem is teszi szóvá ezt,akkor is biztos lehetsz,hogy fejben már nagyon sokszor meg voltál neki. most megpróbálta szellemi síkról átterelni a megvalósításra.

Mary_N 2009.12.08. 20:34:15

ahogy a nagy Karinthy mondta:
"Lehet-e férfi és nő között barátság? És ha igen, akkor miért nem?" :-))

abdulesmia 2009.12.09. 07:16:52

Nem, nem és nem! Az egyik fél mindig többet akar. A fenti példa is csak ezt erősíti.

hzizi · http://halesmas.blog.hu/ 2009.12.09. 11:43:36

férfi női barátság.... nehéz dolog... egyszer én gondoltam, hogy csak barátság, aztán a csaj szólt, hogy akkor most már rátérhetnénk a dolgokra is....
máskor... hagyjuk :-)))

notC 2009.12.09. 12:40:41

@Incifinci: "aztán most úgy vagyunk, hogy péntektől hétfő reggelig vagyunk csak együtt:-( "

A hosszú és boldog kapcsolat titka... :) Vagyunk páran hasonló cipőben... Néha nagyon szar, de néha meg kimondottan előnyös! :)

Kacagójancsi 2009.12.12. 15:04:55

Te szegény! De azért irigyellek, hogy tényleg JÓL MEGVAGYTOK A PÁRODDAL, és hogy más pasik is éreztetik, hogy jó nő vagy. De azért tényleg, gázosak lehetnek ezek a levakarhatatlan pacákok....biztosan nem csak az olajszűrő cseréjéről akart volna veled beszélni, pláne ittasan.....

Harrington - Zene, Lányok, Szex · http://harrington.blog.hu/ 2009.12.12. 23:25:10

@Incifinci: Nem tudok erre mit mondani. Nekem még sosem volt lány barátom. :)

Kristopher · http://lelkirakat.blog.hu 2009.12.14. 09:43:09

@notC: Jó szomszédi viszony titka a magas kerítés - a jó kapcsolaté meg a ritka találkozás? :)

@hzizi: Igen, igen! Férfi-nő közötti barátság nem csak a pasin tud bukni! De én úgy vagyok vele, hogy ritka eset, de előfordul, hogy a két fél tényleg nem egymás esete, de jól kijönnek, inkább testvéri a viszonyuk. Na jó, még én se találkoztam ilyennel :)
eXTReMe Tracker
süti beállítások módosítása