HTML

Incifinci blog

Mindennapi gondok és örömök, amiket megosztok veletek! Amolyan élet Inci módjára...avagy hogy látja Inci a világot:-D

Képeim

Coca-cola alias Coke

Incifinci 2010.01.06. 11:26

Ezt talán még nem is említettem, de a mindenem a Coca-cola. Na nem azért mert annyira baromi egészségtelen lennék, hogy mindig azt iszom, mert hát ugye a sört azt nem cserélném le semmi pénzért, szóval nem tudom mért szeretem Csak úgy....

Nem tudom mért egyszer csak elkezdtem gyüjteni először csak a coca-colás poharakat, aztán jöttek a mindenféle üvegek, ilyen- olyan coke termékek mint a kávés kóla és hasonlók. Üveg palack, alu palack, fém tábla,fém tálca, hűtőmágnesek, plüss állatok (maci, nyuszi, kis manók) fűszertartó, szivacs kamion, koktél keverő pálca*(na erre kiváncsi leszek hány találatom lesz a góglin:-)két féle kártya pakli,most karácsonykor Párocskám által gyarapodtam egy coke-os jégkockatartóval, régi szocis*(- na erre is kíváncsi leszek) sör nyitóval.

Vannak nagy kedvenceim. Ilyen az az üveg is amit szintén a Páromtól kaptam, egy arab írású kis üveges kóla, aztán megkaptam a kis tesóját is Tunéziából dobozos formában.

Ezekről a gyönyörűségekről nem is beszélve:

 

 

A mottó ugye ismerős! Mellesleg ez a háttérképem a melós gépemen. Mostanában nagy erőt tud adni, ha csak rápillantok. Kell ez ide:-)

 

 

 

 

 

Ugye ez is ismerős. Sokáig ez volt kint az indás képem, amúgy meg a laptopom háttérképe és az indás falamé is:-)))))

 

 

 

 

 

 

 

 

Van otthon egy ilyen tányér alátétem, na az most bent van a szobámba az íróasztalon, arra szoktam rakni a laptopot.

 

 

 

 

 

 

Gondolom ezt is felismeritek, mert a napokban ez az avatarom és baromira tetszik. Szerintem állati jó. Amúgy ez is Coke-os, csak nem tudom mért nincs sehova odabiggysztve a lógó, pedig akkor lenne teljes:-)

 

 

Ez is nagyon Édes, csak nekem egy kicsit tömör, de naon klassz. Ez a happines játékból van, tudjátok azok a kis manók(vagy mik) akik a Coke-ot készítik az autómata belsejében.Volt az a reklám, na abból!

 

 

 

 

 Ilyen tányér alátétet is láttam már vhol, de nem sikerült még megszereznem(pedig olyan nem nagyon szokott előfordulni.:-)

 

 

 

 

 

 

 

 

Majdnem 3 hasonló kép, még is mindegyik más. Az előtörő erő a lényeg ami a Coke-ban van. Erő, élet, szinesség:-))))

Akár csak én ha robbanok.

 

 

 

 

Majd a sok cuccom közül is teszek fel egy pár gyöngyszemnek a képét, de ahhoz neki kéne állnom fényképezni:-)))))))

Remélem nem untattalak titeket ezzel. Aki látta már a szobámat és ismer (Butkyra gondolok elsősorban), az tudja milyen egy "Coke Matyi" vagyok:-)))))))

 

PáPá

Inci

Címkék: coke coca cola

9 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://incifinci14.blog.hu/api/trackback/id/tr71651142

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sing-lee 2010.01.07. 10:13:03

Na ha a kólások megtalálnak még reklámszerződést is kaphatsz tőlük :)

érzelmikáosz · http://erzelmikaosz.blog.hu/ 2010.01.07. 11:27:52

Én mondjuk pont nem szeretem a kólát, de az új avatarod nagyon tetszik :D

abdulesmia 2010.01.07. 11:32:34

Szép összeállítás, igazán kérhetnél egy kis támogatást a cégtől. Egyetértek Szinglivel.

aya 2010.01.07. 13:05:47

Szeretem a kólát de csak egy, mások által perverzenk tartott módon: nem hidegen és buborék nélkül.

vagyok, aki vagyok... 2010.01.07. 15:01:13

@aya: én nem annyira szeretem (most már legalábbis), de ha mégis iszom, akkor hasonlóan :D

nagyon tudják a multik, hogy mit miért csinálnak. tátod, még egy sörivót is képesek behálózni :)

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.01.07. 15:25:19

Incifinci fejlődési folyamata képekben:D

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.01.07. 16:58:13

Én speciel Pepsis vagyok, de a Coca reklámai és marketingje verhetetlenek!!!! :DDDDD

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2010.01.07. 22:59:17

Én nem iszom kólát, látom nem értitek. Én csak a Coke-al kapcsolatos dolgokat gyüjtöm és csak magát a "Coke"-ot szeretem és nem a löttyöt.De persze ha nagy ritkán iszok, akkor nem jöhet más szóba mint Coke termék. A Tepsi az bocsi Enchantée, de nekem nagyon nem jön be. Baromi mű ízesítő íze van és tele van bubival a Coke kevésbé, de hát, ahány ház......

Egyébként világ életemben szerettem volna egyszer a Coca-cola-nál dolgozni, 2330,Dunaharaszti, Némedi út 104 szám alatt:-DDDDDDD

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.01.08. 07:25:00

@Incifinci: Segítsek bejutni? Van ott (is) ismerősöm... :DDDD
eXTReMe Tracker
süti beállítások módosítása