HTML

Incifinci blog

Mindennapi gondok és örömök, amiket megosztok veletek! Amolyan élet Inci módjára...avagy hogy látja Inci a világot:-D

Képeim

BKV Sztrájk

Incifinci 2010.01.13. 09:51

Reggel a buszon(ugye nem pesti vagyok, tehát itt közlekednek) kigondoltam egy jó kis posztot erről a nagy kavalkádról, ami tulajdonképpen már egyszer megfogalmazódott bennem, amikor a kedves MÁV-osok sztájkoltak, de mire beértem a munkába elszállt az összes ihletem, ettől az egésztől. Mindenhonnan ez folyik, és elegem van belőle.

Már megint úgy felhúztam magam, hogy robanni tudnék. Had említsek csak annyit a gondolataim közül, hogy: Hogy engedhetik meg maguknak a sztájkot, amikor amúgy is annyi munkanélküli van az orágban, nem hogy örülnének hogy egyáltalán van munkahelyük!!!!! Más örülne ha olyan kevés fizetésért is dolgozhatna mint ők (buszsofőr átlag keresete a BKV-nál 260rugó-szegények:-(  ) Mért jogosultak ők megnehezíteni más dolgozó ember munkába való jutását?

Tegyük fel:

Ha pesti lennék, akkor oldjam meg vagy mi? Hogy a picsába?! Nincs jogsim, a férjemnek van, de minek ha a kocsinkat amúgy is elvitte a bank, a megemelkedett törlesztés miatt, amit nem tudtunk fizetni. A dellás szomszédot ugye mégsem kérhetem, meg, hogy vigyen be a melóba, mert ő meg csak 10-re jár(megteheti). Akkor kérdem én, hogy oldjam meg? Amúgy is próba időn vagyok, szóval szabit nem vehetek ki, és a főnököm is egy hárpia, olyan szóba sem jöhet, hogy aszrájk miatt ne tudja bejutni a munkahyelyemre. A két gyerekkel sem könnyű, mert mind a kettő messzire került suliba az iskola és az óvoda összevonások miatt, át kéne szelnem velük a fél várost, de azt is hogyan? Még a kicsivel könnyű, nincs motyója, csak a kezét kell fogni, nehogy lelépjen az útra, de ott a nagy. Ha végig gyalogolnánk a várost, neki sem lenne könnyű azt a 10kg-s táskát cipelnie, ami tele van azokkal a nagyon nehéz könyvekkel.(nem is értem mért van neki gerincferdülése). Most akkor maradjuk otthon? Akkor ugrik a munkahely, nem lesz pénz és majd nem tudok BKV bérletet sem venni, mert nem lesz pénzem és okom sem, hogy buszra, metróra vagy bármire is szálljak. Aztán ezzel leszünk még egy páran, és akkor még kevesebb lesz a BKV bevétele és akkor még inkább nem lesz miből kifizetni azokat a béremeléseket és akkor majd megint szrájk, vagy mi?!

 

ÁÁÁ, nem is stresszelem magam, a doki amúgy is azt mondta, hogy vigyázzak a szivemre, mert rakoncátlankodik....

 

PáPá

Inci

9 komment · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://incifinci14.blog.hu/api/trackback/id/tr271668628

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Végre sztrájk! 2010.01.13. 13:08:15

Maurice Thorez francia kommunista politikus mondta egykoron, hogy egy sztrájkot nem csak elkezdeni – de abbahagyni is tudni kell. A magyar munkásosztály mindeddig felettébb gyakorlott volt ez utóbbiban: sőt, odáig fejlesztették a sztrájk-abbahagy...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vagyok, aki vagyok... 2010.01.13. 11:00:07

ezt klasszul összeszedted! egyetértek. biztosan nekik is nehéz sok minden, de nem ők vannak a legnehezebb helyzetben. szolidaritás, ugye...

Tittok 2010.01.13. 11:11:38

260 havi? A 20 millás végkielégítést ki is felejtetted, persze azt is mi adóztuk össze. De hónap végén 2 hétig 5000ből próbálsz megélni. Ezeknek meg végkielégítés, és miből?

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2010.01.13. 14:12:12

@Tittok: a végkielégítést azért nem említettem, mert nem ők sztrájkolnak.

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.01.13. 15:41:20

Teljesen egyetértek veled. Bár engem nem érintett a sztrájk, de ha a helyedben lennék, biztos hasonló gondolatok fogalmazódtak volna meg bennem is.

butky · http://butky.blog.hu 2010.01.13. 15:41:30

@Incifinci: az lenne csak igazán felháborító ha szilágyiék sztrájkolnának fizetésemelésért :)

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.01.14. 09:58:37

Jó poszt!!!! :)
Ha valakit érintene az én 10 perc alatt bejárható útszakaszom, szóljon, szívesen elviszem... ;)
(Na, jó, nem akarok vérlázító lenni, ebből a szempontból szerencsés vagyok...)

aya 2010.01.14. 13:35:16

Nekem azok jutottak az eszembe akik mondjuk időpontra mennének orvoshoz pl.: ultrahangra

Tittok 2010.01.14. 14:29:28

@Incifinci: De akik nem adnak nekik magasabb fizut azoknak olyan a végkielégítésük.

Tittok 2010.01.14. 14:31:07

@Incifinci: Már megint nem tudok kommentelni, miért?
eXTReMe Tracker
süti beállítások módosítása