HTML

Incifinci blog

Mindennapi gondok és örömök, amiket megosztok veletek! Amolyan élet Inci módjára...avagy hogy látja Inci a világot:-D

Képeim

Kamu blogok, Kamu életek

Incifinci 2010.01.15. 00:43

Ádám BigGeorge Judit  Blondeandclever----avagy nem tök  mindegy hogy ki kicsoda?!

 

Csak nem marad abba a kattogás az agyamba. Muszáj írnom.

 

Nem kell itt csodálkozni semmin, legalább is most azokra gondolok, akik ott voltak a blogtalin. Megbeszéltünk, nem de? Na és? Attól, hogy a sztorik dátumozása és felspékelése elcsúszott térben és időben, attól Ádám még ugyan az az Ádám maradt, aki betoppant a talira jó szituáltan, egy tucat rózsával meglepve a lányokat.

 

Nekem is van kamu blogom?! És? A fele igaz a fele meg a sztorinak szól. Kíváncsi voltam szex ügyben, hogy mennek ezek a fantázia dolgok. Annyi pasi ír kamu sztorikat, úgy gondoltam én is megpróbálhatom magam. Meg, hogy csak a pasik a kemény gyerekek, hát akkor úgy gondoltam eldobom az agyam és erőt vettem magamon. 3 nap alatt akkora letöltésem lett, mint itt fél év alatt. Aztán beleestem abba a hibába, hogy rámentem a letöltésre, ha már ez kell a népnek. Az első poszt még csak-csak igaz volt, de aztán már keveredett. Félig igaz, félig hamis posztokat kezdtem el írni, aminek meg volt a valóság alapja csak fel lett túrbózva, hogy nagyobb legyen a kontraszt. Ami rossz volt, azt nagyon rossznak állítottam be, ami pedig jó, arra rátettem egy-két lapáttal, hogy mindenki irigykedjen. Aztán ott volt még a beválalósság kérdése. Minél beválalósabb vagy, és minél nyíltabban írsz róla, akkor annál több helyre kikerülsz, egyre többen olvasnak, és elkezd tetszeni. Az vesse rám az utolsó követ, aki nem írt olyan kifelezést a blogjába, ami nem a góglinak szólt.(ha nem is tudatosan)

 

Ádámnak is megtetszett Zalán írása, a kommentelői, a társaság és követte. Mint itt mindannyian, mármint Jeti is én is…aztán szépen sorjában jöttek a többiek is…. Ádám is.

 

Annyi mindenki itt éli ki magát a blogok között. Vkinek az egész élete a nagy hazugságokon alapszik, és itt önti ki a szívét, amit senkinek nem mondhat el. Vki meg itt kamuzik és otthon nem? Melyik a jobb? Kamu blogot írni, vagy kamuzva leélni egy életet?

 

Ádám, Big George?! Nem mindegy? Az egyik a múlt, a másik a jelen? Csak annyi különbség, hogy az ikres blog nem pár évvel ezelőtt született meg, mert akkor a jelenben olvashattuk volna JuditésÁdám történetét, talán színesítés nélkül.

 

Nem tudom ti hogy vagytok vele, de amikor Georgeot olvastam, mindig az jutott eszembe, milyen tündérien írja le Panni és András sztoriait. Mindannyiunk szívéhez nőtt ez a két csöppség, aki Apának táncol a kamerába, vagy kakil a bilibe…..(most kattintottam a biggeorge.blog.hu-ra, kitörölte azt is)

 

Hihetetlen! A feleség vajon olvasta a bejegyzéseket? Látta, hogy ír a családjukról? A szeretetükről, a mindenről? Mit is kell tulajdonképpen megbocsátani a bloggal kapcsolatos dolgokkal? Azt hogy a volt bnőjéről, exfeleségéről, szexről írt? És mért? Akkor minden krimi írót is büntessünk meg azért, mert olyanokat ír, amiket elkövetni nem szép dolog?

 

Seggbe rúgás azért jár, mert elhanyagolta a csemetéket, és mert nem figyelt az otthoni dolgokra.

 

Én személy szerint egyetlen egy dologra lennék már csak kíváncsi, a magam megnyugtatására.

 

 Ádám(George) ezt a kérdésemet, most hozzád intézem: emlékszel, hogy egyszer megkerestél, egy személyes emailben, és tanácsot kértél vmivel kapcsolatban. Az igaz volt egyáltalán?

 

 

Végül is! Mondhat bárki bármit, mi akik itt vagyunk, mindannyian a világháló ribancai lettünk, ki ilyen, ki olyan formában. Megszerettük egymást, most meg nézünk mit Rozi a moziban, hogy, de hát………Pedig pontosan tudtuk, hogy benne van a pakliban. Ez van, ilyenek vagyunk……

 

 

KAMU BLOG, KAMU ÉLET……..

 

 

Címkék: blogok kamu életek

100 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://incifinci14.blog.hu/api/trackback/id/tr581673553

Verliebte (törölt) 2010.01.15. 08:26:23

Én is szerettem Ádámot. de az ikreket is, mert egyszerűen szívmelengető volt olvasni. Hiányozni fog.
Egyszer én is próbálkoztam kamu bloggal :D bár én oda is írtam, hogy kitalált történetek. szóval én meg sem lepődtem. annyira...

abdulesmia 2010.01.15. 08:26:31

Inkább legyen kamu a blogod, mint az életed. Azt nem tudod törölni egy gombnyomással...

úriparaszt · http://varanus.blog.hu 2010.01.15. 08:47:22

@abdulesmia: inkább ne legyen semmilyen blogod, ha nincs életed. először talán irl kellene próbálkozni, akkor van miről írni, ha sikeres azért, ha sikertelen akkor pedig amazé'.
kamubloggal hamis reményt, hamis támpontot, hamis örömöt, hamis együttérzést adsz/kapsz.
ha szórakoztatni akarsz tedd azt, de ne címkézd dokumentumfilmnek. legyen az ami, fantasy.
kamublogok eredményét lásd a skizotérián, hetente/naponta kell unalmasan mantrázni, hogy valódi....

Tittok 2010.01.15. 08:57:56

Héj én ennyire naív lennék??? Mert én nem írok semmi kamut a blogomban. A gondolataimat az érzéseimet, leírom és kicsit jobb utána. Nem oldódnak meg a gondok, de kiírhattam magamból. A gugli meg... hát oda semmiféleképpne nem akarok kikerülni. Én kakukktojás lennék?
Ádámnak sok sikert kívánok. Nem háborít fel a kamublogja, vagy akármi ami a neten nem igaz. A net ebből áll, hazudhatsz amennyit akarsz. Csak saját magadnak ne tedd.

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.01.15. 08:58:10

Szerintem kár volt törölnie. Ez olyan megfutamodás-féle lett.

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2010.01.15. 09:01:45

@Hirmondo Helen: szerintem is. Olyan mintha saját magának hazudna. Pedig tőlünk mindig is csak szeretetet és együttérzést kapott. Na jó, néha hideget is meg meleget is, de az is csak az ő érdekében volt.

Tittok 2010.01.15. 09:01:50

@Hirmondo Helen: Szerintem csak nem akart nyomokat. Arra gondolhatott, hogy amikor javul a házasságuk a felesége megnézi, és újra és újra megcsalva érzi magát. Én megértem.

úriparaszt · http://varanus.blog.hu 2010.01.15. 09:06:35

@Tittok: szerintem le kell ülni a nyomok mellé és megbeszélni, részletesen. az előrelépés.

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2010.01.15. 09:15:20

@úriparaszt: igen. Tudni kell szembenézni azzal ami van, vagy ami volt....

Tittok 2010.01.15. 09:25:01

Az hogy nekik hogy a legjobb és mit éreznek helyesnek azt csak ők tudják, így gondolták, hogy a nyomtalanság a helyes. Az ő életük.

úriparaszt · http://varanus.blog.hu 2010.01.15. 09:43:39

@Tittok: nincs nyomtalanság. a tüske marad, akkor is ha betokozódik és látszólag ártalmatlan...

vagyok, aki vagyok... 2010.01.15. 10:17:27

nemtudok már ehhez mit hozzátenni...

de azt elárulhatnád, melyik volt a kamublogod. tippem van, mondjuk... :DDD

Bogi24 · http://fridabogi.blog.hu/ 2010.01.15. 10:20:33

hú-úúú én valamiről nagyon de nagyon lemaradtam. Azt tudtam, hogy Ádám törölte a blogot. Nem akarok szőkenő lenni, de valaki elmagyarázná? Látom itt a morzsákat, csak a nagy hitetlenkedésben nem bírom összegyúrni őket!

Bogi24 · http://fridabogi.blog.hu/ 2010.01.15. 10:28:57

Ja és azt akartam mondani, hogy szerintem nagyon sokfélék vagyunk. Itt vagy például Te Inci.:) Én nagyon bírom, hogy idekattintok és fentvannak a képeid a blogon (amúgy nagyon csinos vagy), felvállalod magad, és az érzéseidet is. Ezt a kettőt így együtt. Sokszor én is elgondolkodom, azon, hogy ki kéne raknunk egy két közös képet a Fricsekkel, de mi már ezt így kezdtük el. Ráadásul nekem így sokkal könnyebb leírni az érzéseimet. Nem kell kamuzni, velem sem történik mindennap egetrengető dolog, de tudni kell úgy leírni egy vécépapír vásárlást is, hogy az poénos legyen, és ha nincs sztori, még mindig ott vannak az emlékek, és a gondolatok, ami éppen foglalkoztat. Ennyit a kamuzásról. Nem attól fognak szeretni az olvasók, hogy minnél nagyobbat tudsz e hazudni, szerintem ebben egyetérthetünk. A valóság sokkal érdekesebb, mert az életízű/életszagú bárkivel megtörténhet. És nem azért nem vállalom az arcomat, mert ronda vagyok, meg kell mondjam a Fricsek is ott van a toppon, de így könnyebb kiönteni a szívünket, olyan ez mint mikor gyónsz a papnál, bár én még sosem csináltam:)

Hát aki kitalál egy személyiséget magának, és itt nem a nicknévre gondolok, hanem az konkrétan arra ami, és ahogy kinéz, és még kamublogot is ír, az nyilván csak magát szórakoztatja!:)

díva naíva 2010.01.15. 10:33:48

@Tittok: Na, ezt akár én is mondhattam volna :)

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2010.01.15. 10:45:53

@Bogi24: Köszönöm(pirul)
olvasd el Jeti Ádámos posztját és a kommenteket. Ott válaszodra találsz, hogy derültek itt ki a dolgok. Csak azért nem írom le mert hosszú lenne.De abba benne van minden.

Én teljesen magamat adom itt a blogban és ezt azok tudják a legjobban akik láttak is. Ugyan abban a stílusban(néha kedves,néha anyázós, néha bepörgős). Szerintem egyikőtökben sem merült fel a kamu dolog velem kapcsolatban. Aztán jött az unatkozás is, amint írta Ádám is. Próba cseresznye alapon mért ne lehetett volna megpróbálni a posztolást egy másik helyen.Valóban ahogy írod is, ön szórakoztatás, és kíváncsiság, hogy tényleg ez kell az embereknek?! Nem állítottam be magam senkinek, csak írtam.

Nektek pedig nem hazudtam, én ez vagyok. Incifinci.
A nagyszájú mindenkinek beszólós nagy lány, aztán Apám miatt pityergős gyenge kislány, Párocskámat imádó, hülye kis tini aki előtt a rózsaszín köd gomolyog. Ez mind én vagyok....

Bogi24 · http://fridabogi.blog.hu/ 2010.01.15. 10:47:02

Hűha, most olvastam el a Jeti oldalát(a Jeti NŐ?:D), nagyon durva.
Elveszi a családjától az ídőt ha blogol-hát még ha kettőt ír!:)
Egyébként nem értem a pasit, miért nem a feleségét Istenítette? Még ha be sem vallja, hogy összeházasodtak...és, hogy lehet hónapokig folytatásos teleregényben, konfliktusokkal, meg mindennel együtt hazudni? Én nem hiszem, hogy így össze tudtam volna rakni. És a felesége helyében, szerintem nekem is nagyon rosszul esett volna, hogy "agyban másssal folytat viszonyt".

Bogi24 · http://fridabogi.blog.hu/ 2010.01.15. 10:49:57

Akartam még valamit:

NA UGYE ÉN MEGMONDTAM, HOGY NINCS OLYAN EMBER/NŐ AKKI MINDIG COMBFIXBEN VAN!?

Bogi24 · http://fridabogi.blog.hu/ 2010.01.15. 10:55:23

Még jó hogy a faszikon nem látszik meg, hogy van e gyerekük:D

Jézusom, ez komolyan ez....olyan nevetséges.

díva naíva 2010.01.15. 10:59:21

@Bogi24: őőőőőő, asszem van élő ellenpélda :)

díva naíva 2010.01.15. 11:14:07

@Incifinci: @Bogi24: én :D

bár bevallom kéthetente hordok harisnyanadrágot is :) nadrágot csak pedikűröshöz, de tudom, nem vagyok normális.

díva naíva 2010.01.15. 11:16:58

@Bogi24: most legalább tudom, miért nem találok hozzám illő pasit e földön :D

Fricsek · http://fridabogi.blog.hu 2010.01.15. 11:24:17

Most én is leírom a véleményemet erről, és nem fogtok szeretni érte, nos ha tudtátok az Ádámról azt, hogy kamú akkor miért akartátok nap mint nap megoldani Judittal a problémáikat? Hiszen kamú volt az egész. Ez a vicces , meg az hogy most ugyan ott folytatjátok. Mindenki leírja mit és hogyan kéne...áh..

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2010.01.15. 11:27:48

@Fricsek: amikor filmet nézel a moziban is gondolsz erre-arra, hogy mit hogy kéne csinálni a főhősnek, csak ott nem kiabálsz be a tömeg közé, hogy én ezt-meg azt csinálnám.Itt meg lehet. Könyv olvasás közben is matekozol, hogy hogy legyen.

Bogi24 · http://fridabogi.blog.hu/ 2010.01.15. 11:29:25

@Fricsek: ööö ...nem tudták! De pl az Mmm az tudta! És te is, nekem csak a harisnyák voltak gyanúsak, meg az, hogy Judit gyakorlatilag mindenkivel kefélt akivel találkozott, még a török masszőr is megujjazta:)
Ilyet ép epelméjű nő nem csinál...mindenféleképpen favorizál valakit!

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2010.01.15. 11:30:00

@díva naíva: te azért nem találsz, mert nem tudod mit jelent kávézni....:-DDDDDD Bocsi, de ez a sztori még azóta is bennem van. Mindig nagyon jót mosolygok ezen. Főleg, ahogy ott ültünk és mesélted...én akkor is nagyon élveztem és baromi klassz vissza gondolni rá, mert itt vagy a szemem előtt. Az is ahogy meséled, meg ahogy ott ülsz az autóban:-DDDDDDDDD

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2010.01.15. 11:31:22

@Bogi24: de tudtuk. Mint ahogy írtam is a poszt elején. Mi ezt a blogtalin elég rendesen kiveséztük és egyhangú volt az egyetértés közöttünk.

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.01.15. 11:47:02

Gyerekek, ez már jobb, mint a nagyi szaftos pörköltje:D
Én nem is értem, hogy az RTL vagy a TV2 miért nem csapott le már rá.:D

díva naíva 2010.01.15. 11:50:48

@Incifinci: belső harmóniához, őrült összetartozáshoz hogy kell meghívni? Azt már értem, ha dugni akarok, kimondom kávé, na de előbbi hogy hangzik virágnyelven?

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2010.01.15. 11:54:55

@díva naíva: lelki társat keresek. Ez a legmenőbb duma mostanában. Csak ettől meg a pasik menekülnek:-)))))))Sehogy sem jó ez így:-D

díva naíva 2010.01.15. 12:17:56

@Incifinci: na, akkor tőled sem kapom meg a megoldás kulcsát :D

úriparaszt · http://varanus.blog.hu 2010.01.15. 12:29:15

@Fricsek: azért, mert nem _tudtuk_. jómagam sokáig csak sejtettem, de a sejtés/megérzés != tényekkel. amikor megtudtam (nem, nem most), hogy ádám kettős játékot játszik, azzal nálam véget is ért a blogja.
éa még valami, ami (nekem) fontos: ha valaki játékból indít blogot, abban a 'problémáit' fejtegeti, kommenteli a jószándékú hozzászólókat, akkor azt veszi el, ami a legdrágább: időt. időt más, valós problémákkal küzdő, nem szerepjátékos blogoktól/emberektől. ez pedig nem játék.

Bogi24 · http://fridabogi.blog.hu/ 2010.01.15. 13:07:34

Azt még el akartam mondani, hogy nekem is volt egy Ikrek faszim, és mégsem volt skrizofén:)

Gladia Delmarre 2010.01.15. 13:38:40

@Incifinci: és ádám mondta el, vagy rájöttetek? mert én nem voltam ugye, de valahogy leesett, h ő az (abszolút csak a szóhasználatból, meg az előéletéből). egyebekben úp-tal értek egyet, teljesen, nem ragozom:)
ja, és a férjem (és az egyik gyerekem is) ikrek, de még csak halvány nyoma sincs ilyen viselkedésnek rajta/benne:) nem szent, de azért, mert valaki ikrek, nem feltétlen kettős (többes) életet élő:)
lehet megdobálni, az én szememben ádám elásta magát (és nem azért, mert írt egy erotikus kamublogot).

Fricsek · http://fridabogi.blog.hu 2010.01.15. 13:54:41

@Bogi24: Persze, nem lehet ezzel takarózni..ez baromság. Az én szememben is elásta magát, meg az is aki védi. Mert oké, hogy a barátai vagytok, de nekem van olyan ismerősöm akik ikreket nevelnek. Ketten kevesek hozzá, ez a szegény nő meg egyedül szenvedett velük...és akkor olvastam olyan kommentet aki őt szapulja..hát bazmeg. Szegény Ádám meg egy álomviilágba menekült. Jajj szegény de sajnálom.
felnött emberek vagytok, könyörgöm.

aJeti 2010.01.15. 14:13:36

@Fricsek: ez jó volt fricsek.

Tittok 2010.01.15. 14:21:03

@Fricsek: Én elhittem neki azért adtam tanácsot, email váltások során is. De akik végig kamuzták itt ott amott, na azokat én se nagyon értem minek tanácskoztak. Ott a szó.

aJeti 2010.01.15. 14:21:54

@Bogi24: aJeti nő, igen. nem fiatal már, de az. csak kockásan fogalmaz.

Bogi24 · http://fridabogi.blog.hu/ 2010.01.15. 14:22:12

@Fricsek: Hol olvastad?

Na azt akartam mondani, hogy végülis nem csinált nagy dolgot, úgyértem egy kapcsolatban lehet ennél rosszabb is. Pl. Ha valóban megcsalja. DE! Ha ép ésszel belegondolok, és én így rajtakapnám a faszimat, amint egy titkos és erotikus blogot ír, amihez nekem nyilvánvalóan semmi közöm nincs inkább az exfeleségéhez(akit ugye utálok:)), e közben én virgonckodok két kisgyerekkel, és nem tudom, hogy miért túlórázik, és azt sem ha itthon vakkor is miért vonul el a laptopjával, Szóval ha én így rajtakaptam volna, hát nekem is kurvára szarul esne, és komolyan elgondolkoznék azon, hogy ki ez a faszi?!

Bogi24 · http://fridabogi.blog.hu/ 2010.01.15. 14:24:11

@Tittok: Egyszer én is küldtem neki egy e-mailt, talán még emlékeztek is rá, hogy hogy kiöntötte a szívét, hogy mit is jelent neki a Judit, és leírta milyen szabályokat hoztak egymás közt, és ki mennyit keres....

Normális?:)

Fricsek · http://fridabogi.blog.hu 2010.01.15. 14:29:38

@Bogi24: "végülis nem csinált nagy dolgot"
persze lehetne baltás gyilkos is:)
..kinek mi az értékrendje....a családjától vette el az időt.
Jetinek a blogjában olvatam.

Tittok 2010.01.15. 14:31:01

@Bogi24: Nem is tudom melyik filmben volt ez. Talán a ház a tónál... Tegnap este nekem még volt időm elolvasni a Biggeorge-os blogot, frissiben, mert csak egyszer olvastam bele régebben. Nagyrészt amiket az Ádám írt igazak voltak, csak kb 3 éve történtek meg. Ki mit gondolhat róla. Később éjszaka az Ádámot is újra olvastam, és hihetetlen ahogyan szárnyaltak a gondolatai. Elég összetett elme az tutifix. Hát majd lesz vele valami. Én azért örülök annak, hogy megismertem. Jah és van olyan nő mint a Judit aki úton útfélen kufircol, a mai világban ez már nem meglepő dolog.

Tittok 2010.01.15. 14:34:37

Jah amúgy nem tartom kizártnak, hogy ugye a blog.hu-n több ezer blog van. És más is ír erotikus posztokat. Szóval nem tartom kizártnak, hogy később felbukkan egy amolyan közösségfélében mint ez. Tudatosult bennem, hogy ez a faszi ikrek. 2 ilyen horoszkópú férfit ismerek, mind a kettő egy önző mocsok, és csak a saját érdekeit nézi. Vagy lehet csak én utálom őket mert exek??? :P:P

úriparaszt · http://varanus.blog.hu 2010.01.15. 14:40:29

@Tittok: pár szóval feljebb előre válaszoltam :-) azért mert valaki sejti, hogy kamuzol, hajlandó elfelejteni, ha úgy látszik bajban vagy.
egészen addig, amíg nem tuti biztos, hogy hazudsz (olyan dologban, amit nehezen avagy épp sehogy nem tudok leellenőrizni) addig bennem van, hogy tévedhetek, hisz olyan sokfélék vagyunk, csalhatnak a megérzéseim, tapasztalataim is lehetnek más irányúak.
ilyen egyszerű.

úriparaszt · http://varanus.blog.hu 2010.01.15. 14:44:29

@Fricsek: jó blogszokáshoz hűen úgysem derül ki, ki és miért tette azt amit tett. minden éremnek két oldala van, ráadásul ott palástja is, ami ugyan keskeny, de anélkül nincs érem...

Bogi24 · http://fridabogi.blog.hu/ 2010.01.15. 14:46:17

@Tittok: Igen biztosan van még rengeteg olyan ember aki erotikus blogot ír, én is olvastam már nem egyet nem kettőt. Csak annyi különbséggel, hogy azok a bloggerek nem adják ki másnak magukat, mint amik. Nekem elég furcsa, hogy Ádám, letagadta saját magát, letagadta, hogy felesége és gyerekei vannak, és kitalált egy teljesen más életet magának. Szóval kérdem én: erre mi szükség van/volt? Ha valamit nem szeretnék, hogy tudjanak rólam, azt nem mondom el, de nem fogok kitalálni helyette valami mást!
Vannak apróságok amiket az ember meg szeretne őrizni magának. Nekem is, pl nagyon sokáig le sem írtam a pasim nevét, mert nem szerettem volna, ha mások is tudják, ha még mindig így lennék vele, de már frusztrálna, hogy mindig csak pasimat írok, akkor lenne egy ilyen mondat: Nevezzük R-nek.

Apróság, de meg lehet oldani hazugságok nélkül!

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.01.15. 14:57:33

Tudjátok mi jutott eszembe? Lehet, hogy ÁdámDzsordzs még mindig itt van köztünk...

sing-lee 2010.01.15. 14:59:14

Basszus miről maradtam le...ez van amikor dolgozok :)
Én is megmondtam az elején hogy kamublog Ádám de akkor meg mi van? Mondjuk pont ezért nem nagyon olvastam őt...igaz George-ot sem.
Most megyek vissza dolgozni

Bogi24 · http://fridabogi.blog.hu/ 2010.01.15. 15:06:31

@Hirmondo Helen: Jóhogy itt van:) Azt lesi, hogy mi a véleményünk...

Tittok 2010.01.15. 15:07:15

@szingliman: De te minden blogra azt mondod, hogy kamublog :)

Styxx 2010.01.15. 15:17:06

Sziasztok,

Kicsit mind hülyék vagyunk, ki kevésbé, ki jobban (én jobban:-)). A blogtalin eléggé egyértelmű volt a vélemény, hogy parasztvakít. Megjegyzem, nekem ez a blogjából mindjárt kitűnt. Én a blogtalin nem is láttam, csak utána érkeztem.

És nem azért, mert olyan kib@szottul okos lennék, hanem mert ha úgy tetszik, én Ádám/George-tól sokkal durvábbat kamuztam bloggal. Ne tudjátok meg, hogy mit kaptam kommentekben. Villámgyors cigivisszaesés (azóta hál’ istennek megint tiszta vagyok) kb két hét zombiság, holott az egész kampányom két hét volt. Azzal a különbséggel, hogy én nem erotikus cuccba toltam, hanem gerilla marketingolni akartam valamit. És egyáltalán nem kizárt, hogy igaz amit Helen mond, lehet, hogy itt kommenttel másik kamu nickken. Én is manipuláltam egy ideig a gerilla-marketing blogomon. Ha valakit érdekelnek a részletek, márciusban majd dumálok róla.
A net már csak ilyen műfaj. Valakiből könnyebben kihozza a skizót. Akivel kib@szott az első sorban saját maga és a családja, már ha. Még mindig jobb, mint ha ivott volna és verné őket. Hogy mi is szaralakok voltunk, mint ahogy Fricsek írja, mert adtuk alá a lovat? Én személy szerint nem nagyon olvastam (az első pár posztját még igen) de nem itélem el aki vette a lapot, és „tanácsot adott/kért” holott tudta, hogy kamu. Próbálta volna amatőr pszichológusként kezelni? Lehet, hogy azzal többet árt. Ha „Ádámnak” erre van/volt igéyne, akkor új nickkel így is úgy is felbukkanna máshol.

Bogi24 · http://fridabogi.blog.hu/ 2010.01.15. 15:56:02

@Styxx: Én pl nem tudtam, hogy kamu, nem voltam a blogtalin sem, ahol ti állítólag megbeszéltétek mindezt, de akkor meg tényleg nem értem, hogy miért adtátok a nemlétező csavaros kapcsolatához a tanácsokat. Én adhattam, hiszen én igaznak gondoltam.:) Még ha nem is azt, ahogy mindennap megdugja a csaját, de legalább azt, hogy ez a felállás a reális, vagyos, hogy van neki a "Judit" akivel öt éve vannak együtt, és még nem akarnak gyereket. Azért voltak szerintem egyértelmű kamu dolgok is, aminek akkor hangot is adtam, így most már tényleg levágom, azt ami akkor csak gyanús volt. Még mindig a boron a sajton és a körtén avgyok kiakadva.

Fricsek · http://fridabogi.blog.hu 2010.01.15. 16:05:51

"nem itélem el aki vette a lapot, és „tanácsot adott/kért” holott tudta, hogy kamu. Próbálta volna amatőr pszichológusként kezelni? Lehet, hogy azzal többet árt."
szerintem a kettő egy és ugyanaz.

Styxx 2010.01.15. 16:15:09

@Bogi24:
Azért a net valahol egy felnőtt játszótér (és persze gyerek is, de ebbe most ne menjünk bele, mert úgy végképp parttalan). Nem tudom, hogy kit mi motivált. Van aki simán szórakozott, lehet, hogy van aki úgy érzete, hogy ha veszi a lapot és "játékból" ad/kér tanácsot, azzal is segít neki, hiszen a modellezett, virtuális világát is valamiért felépítette. És persze az is valahol sarkított (ez részben az én hibám, nem voltam az imént elég szabatos) hogy mi ott a "blogtalis bölcsek" ott 100% leolvastuk Ádi gyereket, mint a villanyórát. Nekem eléggé az volt a véleményem, egy másik bloggerinának is, akit most szándékosan nem nevesítek,nem tudom, hogy most ennek örülne-e vag y nem (mindenesetre nekem szimpi volt vele egy platformon lenni) de azért se én, se mások nem tettük volna tűzbe a kezünk azért, hogy a sztorija 100% kamu.
@Fricsek: :-) Igen, ez is egyféle értelmezés és van is benne logika.

Avat -ár (törölt) 2010.01.15. 16:24:20

Miről beszéltek ? Hol az az Ádám ? Biztosan imádnám ,hiszen amit én összehordok itt ,van ami kicsit nagyon hamis ,de szeretem ,és ne vegyétek tolakodásnak hozzászólásom ,kérdem ,miért csak egy blogja lehet az ember lányának ? És miért kell félnie hogy kiderül ? Igaz ritkán ,olyan mindennap írok még két helyre ,de ha szeretem ? És ?Van olyan aki azt mondta ő megfogadta a net ismerősöknek nem ad találkát ,nem mutatja meg magát . Igen ilyen is van ,most akkor ?

díva naíva 2010.01.15. 18:45:14

Az vélhető volt, hogy voltak tupírozott dolgok Ádám blogjában, attól még lehetett valóság alapja... pedig ott voltam a blog talin, a személyisége nem tükrözte Ádámot, a rózsák viszont nagyon ott voltak :)

Styxx 2010.01.15. 18:50:39

@díva naíva:
Ez a blogtali lassan olyan mitikus esemény lesz, mint
a tévé ostroma:-)

Bogi24 · http://fridabogi.blog.hu/ 2010.01.15. 19:37:54

@csippcsiripp: "van ami kicsit nagyon hamis"
"Igaz ritkán ,olyan mindennap írok még két helyre ,de ha szeretem ?"

Lehet, hogy én vagyok a hülye, de nem tudom értelmezni a kommentedet. Ilyesmiket szoktál írni a blogodban is? :)

Amúgy meg nem gond, ha valakinek több blogja is van(én is ismerek ilyet, csak egyértelmű, hogy egy személy írja őket, különböző témákra szedve).

@díva naíva: és csajok: Titeket, nagyon levett a lábatokról azzal a rózsával. Amúgy, hogy mutatkozott be? Mint Ádám, aki siet haza Judithoz?

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.01.15. 20:05:13

@szingliman: baszki, ez egy tízpontos komment! akkorát röhögtem rajta, pedig tudom, hogy komolyan gondoltad, ettől olyan kibaszott jó
@Styxx: én konkrétan rád gondoltam, amikor azt írtam, hogy Ádám jelen van még mindig:D
jujj nem ám, ez most csak vicc volt, de eszembe jutott, és múszáj volt leírnom, bocs

Styxx 2010.01.15. 21:28:34

@Hirmondo Helen:
Ez teljesen racionális gondolat, mert valóban elég skizón blogolok. Nem vagy te hülye, sőt nagyon is intelligens vagy, csak nagyobb a szád, mint a real life bevállalásod (pl. Incifinci a valóvilágban szerintem sokkal bevállalósabb mint te, még akkor is, ha bevallotta, hogy néha ő is szinezte a sztorikat)de nincs ezzel baj. Csak neked nem volt meg az az infód, hogy én is ott voltam azon az ominózus blogtalin, ahol Ádám is.

díva naíva 2010.01.15. 21:50:01

@Styxx: ultraskizó két test, két lélek? :D

aranyom (törölt) 2010.01.15. 22:41:18

@Bogi24: Bizony ,bevallom kissé ilyesmit ,de nem fáj. És bocsáss meg ,a blogok nem egyszerre lettek kezdve ,ezért nincsenek is egy helyen ,és egy néven ,és kínálták a nick neveket ,nos én vásároltam is belőle,ja hogy nem pénzért adták ?Hát azért .És ha tudnád mennyit írtam már ,és mennyi odalett,igen kellene már egy határ ,bár most eléggé korlátoztam már.Na. Ha nem haragszol most ennyi ,de remélem nem zavarlak vele ,mert látod talán már meg is van az ok.

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.01.16. 10:53:01

@Styxx: hűh, én akkor szoktam ilyeneket állítani emberekről, ha vannak velük személyes tapasztalataim:-)

barracud4 · http://halnap.blog.hu/ 2010.01.16. 14:53:59

Na én is hozzászólok: Egy idő után tudtam, hogy kamu, de nem gondoltam, hogy ezt nagy dobra kéne verni. A kommentjeimben viszont nem is hazudtam, max. gúnyolodtam. Attól függetlenül én szerettem olvasni.
Szerintem mindenkinek joga van arról blogolni amiről kedve van. És komolyan gondolom, hogy mindenkinek joga van titkos bloghoz. Baszki azért mert valaki megnősült/férhez ment/ vagy együtt él valakivel, ennyi privát szféra talán jár, nem?
A gondolat rendőrség ideje még nem jött el.
Nem hiszem, hogy a férjemneknek be kéne róla számolnia, hogyha álmában lecidázta Angelina Jollie.
Megértem, hogy Ádám feleségnek sértő lehet és megalázottnak érzi magát, de alapjában véve nagy baj nem történt. Kivéve ha a bizalmatlanságnak más oka van és egy ilyen esemény csak olaj a tűzre.
Ugy tudom, hogy Ádám házaséletét is feldobta a saját blogja, akkor most mi is a bűne?
Ja, hogy a családtól vett el időt! NEmáááá!
Bevallom, hogy én már hazudtam azt otton, hogy nagyon sok munkám van és közben még pár órát kávéztunk és dumcsiztunk a kollégákkal.
Feltételezem, hogy Ádám minden délután hazament a melóból és hétvégenként is otthon volt. Nem járt el kocsmázni a haverokkal és nem reggel ment haza.
Biztos nehéz a feleségének otthon lenni két pici gyerekkel, de ez a teher ugyanilyen frusztrálóan hathat egy pasira is és könnyen előfordulhat, hogy keres magának egy kis "menekülősést". Ez nem megvetendő!
Ja és nem vagyok feleség és gyerek ellenes, csak én már tul vagyok a picibabázos korszakomon és emlékszem rá, hogy annyira kimerült voltam néha, hogy azt kivántam bárcsak ne lenne családom és szingliként flangálnék az éjszakában és másnap csak a piától lennének karikásak a szemeim! Láttam a férjemen is, hogy néha ott volt a határon, hogy bárcsak ne kéne hazajönnie a gyerek vonyítást hallgatni. Amikor én voltam nyúzott , ő vette át a stafétát és amikor ő nem érezte az egészhez a powert, akkor én vittem mindent a hátamon és ő meg elment sportolni hogy kiengedje a gőzt.

PS: a harisnya fetisizmus igenis él! :D :D , én néha még a farmerom alá is necc combfixet veszek, mert olyan visszataszitonak tartom azt a kéjelhárító nylon térdharisnyát.

PS2: férjem tudja a blogomat (de nem igazán olvassa), még nem borult ki rajta, hogy névtelenül kiteregetem a hazai szennyest.... szerintem reménykedik, hogy legközelebb azért rángatom bele valamibe, hogy megirhassam (na jó ez igy tulzás)

Styxx 2010.01.16. 15:10:36

@Hirmondo Helen:
Én meg akkor, ha blöffölök:-)
@barracud4:
Szerintem nagyon korrekt, összeszedett vélemény. Gr.
Lassan ott tartunk, mint a határozatlan bíró:
Felperes, magának teljesen igaza van, de alperes, magának is.:-)

Styxx 2010.01.16. 16:09:03

@Hirmondo Helen:
Én meg ha blöffölök:-)
@barracud4: Korrekt, rokonszenves értelmezés. Lassan ott tartunk, az egyszeri határozatlan bíró: Felperes, magának teljesen igaza van, de alperes, magának is:-)

Bogi24 · http://fridabogi.blog.hu/ 2010.01.16. 16:16:42

És amúgy titeket nem bosszant az, hogy (nekem ne mondjátok, hogy tudtatok mindent, mert az elmúlt fél évben nem úgy tűnt, ott aggódtatok értük, és osztogattátok a tanácsokat. Csak hogy le ne bukjon?:) Cöcöcöcö) valószínűleg jókat röhögött rajtunk, ahogy meg vagyunk feszülve, hogy kérje már meg a Judit kezét stb.?

Fricsek · http://fridabogi.blog.hu 2010.01.16. 17:02:00

Igazad van, mindenkinek lehet titkos kamublogja, én nem is ezen akadtam ki.
Olvastam BigGeorge blogjában, hogy elég körülményesen jöttek össze az ikrek. Ennek ellenére amikor terhes lett a felesége, ő társkeresőn ismerkedett.
Ahhoz nem kell átesni a babás korszakon, hogy el tudjam képzelni ez milyen szarul eshetett neki, ugye?
Abban is egyetértek, hogy a gyerekneveléshez két ember kell, segíteni egymást. Gondolom ezen akadt ki"Ádám" felesége...ahogy írta is a segítsége nélkül még sétálni sem tudtak elmenni. A másik meg az, hogy felelőtlen, akár az állását is elveszítheti, holott van két gyönyörű gyereke akiket el kell tartani. És tényleg tök cuki ahogy leírta abban a blogban a családját meg azt ahogy ő viszonyul hozzájuk, de lehet a fele sem igaz annak se.

Ugyanakkor ez csak rá tartozik, de azáltal,hogy olvastuk belecseppentünk mi is az egészbe, akarva-akaratlanul...
Ezért nem írok soha a magánéletemről...

*.....és lám tényleg Magyarország a comfixek hazája:D

Styxx 2010.01.16. 18:09:51

@Fricsek:
:-))) kamu én blogban a combfix több mint gyanús. Olyan mint nyolcelemit végzett csajt lebuktatni a kurvás múltjával, ha feltűnően tájékozott, vagy idegesen vihorászik az ilyen "szakkifejezésektől", mint time pressure, FÉG (gázbojler), logisztika. Még a hazai blog boom előtt volt nagy divat a kurvázós élményeket spéci "fogyasztóvédelmi" honlapokon leírni. Na, azoknak nem semmi bürokratikus réteg szlengjük alakult ki. Szvsz egy csomóan csak azért jártak kurvázni, hogy aztán a neten megírhassák.
(mint az angol kiss and tell, ha híres emberrel keverünk és aztán a megírásával akarunk keresni, csak ezzel a magyar "fuck and tell" műfajjal, még pénzt se lehet keresni. Mármint a "baszámolók" írójának.
Boccs az OFF-ért.

barracud4 · http://halnap.blog.hu/ 2010.01.16. 18:47:36

Most majd ha találunk egy blogot ami gyanúsan kamus, csak annyit mondunk: COMBFIX ! :D :D :D
A szerencsétlen "kisblogger" meg majd nem érti, hogy mi ez.

Szolgálati közlemény: motantól 1 hétig semmilyen harisnya sem lesz rajtam (hi-hi, mert túl meleg lesz hozzá)

Fricsek · http://fridabogi.blog.hu 2010.01.16. 19:37:33

Most akkor teljes combfix megvonás lesz?
Pedig amikor azt olvasom combfix, feláll. Pedig csaj vagyok.

Styxx 2010.01.16. 20:21:16

@barracud4:
:-))) hogy sajnálunk. Biztos nagyon sz@r lesz. Koktélok. lazásázs, áááá.
@Fricsek: :-))) Nem gyönge szöveg. Ott a 10 pont. Na megyek, benézek Igazmondó-Combfix Helenhez:-)

Styxx 2010.01.17. 22:51:30

@Bogi24:
Az majd kiderül (és szándékosan nem írtam, hogy elválik). Mindenesetre most egy hiperrealista szakasz vár rá. Telebőgött zsebkendők,koszos gyerekruhák, csupa-csupa, "kockás abrosz" téma, túl a virtuális combfixen. 2000 éves közhellyel élve, az vesse rá az első követ, aki nem vétkezett. Én nem tartozom közéjük (most biztos sokan meglepődtek:-)).

Amúgy nekem ezek a szocio-realista posztok bejövősek. Pl. Incinek amikor az örege a "porcelán oltáron" imádkozott fél éjszaka, + ő is leküldött 8 sört, na az nagyon odabaszós volt.

De azért virágozzék 100 virág, aki akar írjon "fagyottkutyalábfekktust okozó" és "bugyihalmazállapotváltós" combfix fikciókat is, nincs abban semmi rossz, sőt:-)

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.01.18. 10:13:24

@Styxx: te, azért most megnyugtattál, mert így tudom, hogy hülye és intelligenciahiányos vagyok, ellenben kurva bevállalós:-)

hzizi · http://halesmas.blog.hu/ 2010.01.18. 10:26:33

nekem gyanús volt ádám a kezdetektől, az előblogtalin ezt meg is beszéltük - de aztán mikor megjelent a blogtalin és láttátok élőben - akkor mit volt mit tenni : elhittem. Annyira elhittem, hogy még magánlevélben is próbáltam segíteni... és ilyenkor azért az ember elgondolkodik és azt érzi, hogy hüjére vették, átverték, közben a jóember röhögött magában... meg most is röhög amikor olvassa ezt. jó szórakozást!

Styxx 2010.01.18. 11:18:40

@Hirmondo Helen:
Pont fordítva. Nagyon intelligensnek és okosnak tartalak, meg hangembernek. Ha bevillanna egy real idegen fasz, vagy 18 éves punci idétlenül vihorásznál és terelnéd a témát:-) Szerintem és persze nem bisztos, hogy igazam van. Lehet, hogy a prágai postások sztrájkkal fenyegetőznek ,csak, hogy ne kelljen hozzátok kézbesíteni, mert az összes jámbor Pavelnek a sliccén matatsz:-)

@hzizi: Hzizi téged egy kibaszottul jó embernek tartalak, bocs ha ez így csöpögős és nem páylázok akciós halra. Ki a fasz vagyok én, hogy tanácsot adjak egy tőlem idősebb és nagyon sok területen okosabb/tehetségesebb stb embernek, de hanem is leszel egy kicsit "ge@ibb", azért nem árt, ha némi fenntartással állsz hozzá a netes ismerősökhöz.

Nem biztos, hogy Ádám röhögött rajta, vagy most is röhög rajtunk. És ha igen, lehet, hogy mindezt kínjában teszi. Belemászott valamibe, ami egyre inkább lejjebb szippantotta. De megértem ha pipa vagy. Te valamibe fektettél energiát, empátiát, erre kiderült, hogy kamu.

Ha ilyesmibe belefutnék, Ádámot nem ismerem, privi levelet se váltottam vele és nem biztos, hogy igazam van.

aya 2010.01.18. 13:04:17

aztamindenit! Jól lemaradtam. A fél munkanapom arra ment el, hogy kibogarásszam az eseményeket itt meg Jetinél. Sajnálom, hogy nem lesz több poszt, mert én szerettem olvasni Ádámot is (kamu szaga ellenére) meg George-ot is. Azt azért be kell látni, hogy nem lehet tök hülye az aki így tud írni, ráadásul több féle stílusban. Írhatna mondjuk regényeket amiket megvennénk. Akkor legalább mindenki tudná, hogy fikció amit olvas.

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.01.18. 15:05:06

@Styxx: az idegen fasz nem bejövős, de a 18-as csaj nagyon is az, majd egy posztban ecsetelem a részleteket

úriparaszt · http://varanus.blog.hu 2010.01.18. 15:06:42

@Hirmondo Helen: ismerős helyzet. csak nem 18 évessel, de ízlés dolga.

Styxx 2010.01.18. 16:59:51

@Hirmondo Helen:
b+, te csak cukkolsz minket. Olyan csaj vagy, amilyeneket mi faszik csak elképzelünk. Szurkolok, hogy ha mindez igaz, akkor legalább a real life-ban bűnronda vagy, hogy ne essek valós kisértésbe:-)

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.01.18. 19:12:48

@Styxx: épp a mai vacsora alatt kérdezte az uram, hogy ugye még benne vagyok a hármasban, meg hogy reméli, vmi kellően intelligens, szexi tinilány rám kíván a blogomon keresztül.amúgy a 18 nem kikötés, de azért jobb ha 22-nél már nem idősebb. az a baj, hogy én már magamban teljesen elképzeltem külsőre és belsőre (mármint tulajdonságok) a csajt, szóval ezért is nehéz a keresés

Styxx 2010.01.18. 19:17:19

@Hirmondo Helen:
azért remélem nem toltad nagyon magasra a mércét.

ööö, az IQ-ja legyen 180+, és legyen miss tánciskola stb-stb.

Tényleg, milyet képzeltél? Hátha pont olyan 18-22 év közötti csaj vagyok?:-)
De én csak akkor fexek le veletek, ha fizettek, + utiköltség térítés és nem Orange buszon zötykölődök Prágáig:-)

úriparaszt · http://varanus.blog.hu 2010.01.18. 19:19:36

@Hirmondo Helen: ez a korkikötés téma elég érthetetlen.
a kívül/belül elképzelt csaj keresése szintén. én ezt úgy ismerem, hogy valakivel megismerkedsz, ha szimpi egy idő után rákívánsz, aztán ha az is ok, akkor megy (esetleg) hármasban...

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.01.18. 19:35:26

@úriparaszt: pont az a baj, hogy ott az esetleg; ha vki adja magát, hogy nézd ilyen és ilyen vagyok és benne vagyok, az jóval egyszerűbb, mint az ismerkedés, körbeszaglászás és a talán igen...
@Styxx: ezt bebuktad, baszki:-)

úriparaszt · http://varanus.blog.hu 2010.01.18. 20:07:05

@Hirmondo Helen: én nem így tapasztaltam, de mindegy, hisz nem vagyunk egyformák, szerencsére ;-)

cravingdesire 2010.01.18. 21:18:03

@Hirmondo Helen:
Az eredeti téma miatt néztem be, de láttam már másról folyik a szó:) Csak egy rövid megjegyzést erről: én próbáltam, hetekig beszélgettünk szex közben a párommal milyen is lehet, elképzeltük a helyzeteket, szóval nagyon rá voltam kattanva. Először egy prostira gondoltunk (szintén fiatalra, jótestűre), de aztán összejött egy "civillel". Az első alkalom szuper volt! Pont olyan, mint képzeltem és én akartam a másodikat. Nos, ott már a párom is jobban feltalálta magát, úgy dugta mellettem a csajt, mintha ott sem lennék. Szar érzés volt, alig vártam, hogy elmenjen. Többet nem is jött, én meg még szenvedtem hetekig a féltékenységtől, azóta nem is akartam (csak szex közben, a gondolataimban jön elő a második nő:)) Szóval ez is lehet belőle...

cravingdesire 2010.01.18. 21:19:06

@Hirmondo Helen:
Ja, és tényleg nehéz a keresés!

úriparaszt · http://varanus.blog.hu 2010.01.18. 21:45:44

@cravingdesire: figyelmetlenség. vagy lehet még korai volt. mellesleg nálam alapelv, hogy nem én keresem a női partnert, nem nekem kell megfelelnie, maximum kimaradok ha nem jön be.
eXTReMe Tracker
süti beállítások módosítása