HTML

Incifinci blog

Mindennapi gondok és örömök, amiket megosztok veletek! Amolyan élet Inci módjára...avagy hogy látja Inci a világot:-D

Képeim

Reszkess Tb!!!!!!

Incifinci 2010.02.24. 09:03

Hát az a szitu, hogy KOCSIVAL jöttem ma melóba:-DDDDDD Nagyon durva! Ez figyu:

 

Persze ez nem a mi autónk, csak gondoltam illusztrálom, a dolog súlyossága miatt:-DDDDD Meg persze a veszélyessége miatt:-DDDDD

 

 

 

 

Szóval, Én, 1 hetes és 1napos jogsival,1 ekkora autóval....Már maga az közveszélyes, hogy nekem jogsit adtak, nem hogy még egy ekkora autót vezessek:-DDDDD Szóval reszkess Tatabánya:-DDDD

A parkolás elég vicces volt, még szerencse, hogy itt a malóhelyemen, akkora placc van a parkolónak, hogy sokszor a kamionok is itt dekkonak, meg a buszok, de azért én meg tudtam oldani, hogy majdnem ne férjek el:-DDDDD Hogy hogy?! Hát mert én ilyen ügyes vagyok:-PPP Nem ám... Nem volt olyan gáz. Megvártam még mindenki elgurul a környékemről és akkor ügyifogyiskodtam:-D

Úgy csapattam idáig a otthonról, hogy én magam sem hittem...csak jöttem mint a nagyok....Közben meg egyedül vihogtam, magamban..magamon...Milyen kis hülye vagyok, mi?! De nagyon jó fej voltam...Kiengedtem egy buszt is szépen ahogy kell, villogtam is neki meg minden, persze az már egy másik dolog, hogy baszta megköszönni, de le se szartam...csak vigyorogtam és örültem a kis bucimnak:-)))))

Hülye vagyok mi?!  (a kérdés költöi, nem kell rá válaszolni:-P)

 

PáPá

Inci

 

 

14 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://incifinci14.blog.hu/api/trackback/id/tr281785970

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.02.24. 09:10:12

Inci baszki! Először azt hittem a Tb-re, hogy Társadalombiztosítás. Gondoltam: biztos pár embert elküldtél kórházba útközben.:D

Kristopher · http://lelkirakat.blog.hu 2010.02.24. 09:13:06

Helenhez hasonlóan gondolkodtam én is cím alapján. Hát igen, tekintélyes gépezet, nem kötözködnek sokan, ha fiatal zsenge csajszi ül a volánnál, ha nem :)
Tapasztalat - bár nekem nem volt ekkora :$

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2010.02.24. 09:16:49

@Hirmondo Helen: B+, ez eszembe se jutott:-D de így még jobb a cím:-)))))

@Kristopher: nem akarlak elkeseríteni, de neked most sincs ekkora:-PPPPP Mármint a kocsiról beszélek:-PPPPP

irkafirka 2010.02.24. 09:25:01

:-) ez nagyon Incis lett! megy ez neked!

Tittok 2010.02.24. 09:33:32

Muhaha én válaszolhatok?? Ó na légyszi légyszi.... Hüe vagy :D :D De legalább nem szefós :P

Styxx 2010.02.24. 12:09:20

"Úgy csapattam idáig a otthonról, hogy én magam sem hittem...csak jöttem mint a nagyok....Közben meg egyedül vihogtam, magamban..magamon..."
b+ Inci 1 hetes jogsival csapatod a teherrel BEFÜVEZVE vigyorogva?

Elépzeltem, hogy az utolsó pillanatban elugrom előled, de akkor meg a mata részeg Tusko Hopkins csap el a Scaniaval:-)

vagyok, aki vagyok... 2010.02.24. 13:26:37

remélem, azóta már biztonságosan haz is értél :)

aya 2010.02.24. 14:04:37

Ügyes vagy nagyon! :DDD

hzizi · http://halesmas.blog.hu/ 2010.02.24. 16:41:41

Te Inci, írd már le merre is nem ajánlatos közlekedni mostanában? :-))

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2010.02.24. 21:30:09

@Vagyok, aki vagyok...: köszi:-)))) Itthon vagyok és a körülöttem szédelgő emberek is túlélték:-))))))

@hzizi: Győr, Tatabánya,Bp, Nagykáta, Miskolc útvonalon.....Nagykanizsaiak,Pécsiek és Szegediek biztonságban vannak:-)))))(legalább is tőlem)

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2010.02.24. 21:30:58

Ja, és márc végén megyek megint Egerbe rallyra...akkor majd arra felé sem lesz ajánlatos:-)))))

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2010.02.24. 21:43:59

@Hirmondo Helen: jajj csak mint néző megyek:-)))))) Lassan egy éves lesz a blogom. Az egri rally volt az első posztom...remélem az idei jobb lesz...:-))))))
eXTReMe Tracker
süti beállítások módosítása