HTML

Incifinci blog

Mindennapi gondok és örömök, amiket megosztok veletek! Amolyan élet Inci módjára...avagy hogy látja Inci a világot:-D

Képeim

Köd

Incifinci 2010.02.25. 08:25

Azt vágjátok, hogy ez micsoda egy kihívás volt ma nekem reggel......... Amúgy is elég mókásan indult a reggel. Nem akart beindulni a járgány......Fatert még sem hívhatom fel, hogy a szuper nagymenő lánya nem tudja beindítani az autót, úgy hogy ahogy régen láttam a Nagy Öregektől, még is megoldottam a  dolgokat, ki ha én nem alapon:-)))))))

Egy cigi erejéig járattam az autót. Közben letörölgettem a tükröket, meg az ablakokat, mert csupa pára volt(bárt mint  később rájöttem teljesen mindegy volt, így sem láttam semmit:-P)

Ma már nagyon nagy voltam....már a rádiót is bekapcsoltam:-))))Styxx bazd meg, amikor elindultam te jutottál eszembe....mi ment a zenedobozban?! Bob Marly...na mondom ez kész. Nem látok semmit  ki a fejemből, itt vigyorgok a kocsiban, mint egy eszelős közbe meg ahogy jó füveshez illik, szóla  Nagy Testvér a rádióból.....ettől persze mégjobban röhögtem, mert már meg is fogalmazódott ez a poszt a fejemben:-)))))

Na, de elindultam...és már az utcánk végi kereszteződésbe összetalálkoztam a rettegettel....

 A látási viszonyaim egyenlőek voltak a nullával.......

Van egy kereszteződés itt nálunk, ahol kanyarodik a főút, és van 2mellék út, na én a mellékről érkezem, amúgy is baromi beláthatatlan és bazi sok autó jön-megy, kijutás csak nagyon szerencsés esetben....na most szerintetek?!.....Úgy kirongyoltam vmi ipse elé, hogy csak na....Még szólt Bobi, én meg csak CSAPATTAM neki:-))))))))))) Egész végig azon imátkoztam, csak most ne kezdjenek el ugra- bugrálni a gyalogosok, mert tuti, hogy most kegyetlenül át megyeke a nyakukon....., de sztem megérezték a veszély közelettét, és mindenki ügyesen kivárrta a sorát a zebrán ( legalább is, nem éreztem, hogy bárkin is átmentem volna?!:-)

A mai parkolásom talán egy fokkal jobban ment, mint a tegnapi, de será-fitty:-))))))

Köd felszállós szép napot mindenkinek:-)))))

 

PáPá

Inci

 

 

 

 

 

 

11 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://incifinci14.blog.hu/api/trackback/id/tr781788647

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vagyok, aki vagyok... 2010.02.25. 08:29:22

Inci, óvatosan!! a köd szemét dolog ám...

ezek szerint nem csak én vagyok olyan hülye, hogy "posztokban" élem meg az élményeimet? még ha nem is írom le mindet :)

Tittok 2010.02.25. 08:39:09

Hát te egy állat vagy, de asszem ezt már mondtam. :) Amúgy szerintem azért vagy már ilyen vicces, mert már beértél. De a gyalogos nyakamat rá, hogy azért nem volt fenékig tejfel, picit izgultál :) De majd belejössz. A platón elfér a banda?

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2010.02.25. 08:45:46

Persze hogy paráztam a gyalogosoktól...tudom jól, hogy milyen vakmerőek....én is a jogsitanulás óta tanultam meg gyalogosként "normálisan" közlekedni.....(már amennyire tőlem telik normálisnak lenni)

A banda? Persze, sok jó ember kis helyen is....(de pukizni nem éri:-DDD)

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2010.02.25. 08:46:54

@Tittok: ja, a beértél helyett, betéptélt olvastam előszörre:-DDDDDD (lehet tényleg?!nem ám:-D)

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.02.25. 08:48:17

"Ma már nagyon nagy voltam....már a rádiót is bekapcsoltam."- ezen jót röhögtem.:-))

sing-lee 2010.02.25. 09:21:30

@Incifinci: aztán még két hét és buliból elkéred az egyik kamionos járgányát hogy azzal menj haza...na az lesz a poszt kisanyám :))

irkafirka 2010.02.25. 09:45:21

nekem a Final destination 2 jutott az eszembe... ;-)

érzelmikáosz · http://erzelmikaosz.blog.hu/ 2010.02.25. 16:02:00

bazmeg, Inci! Király vagy! :D:D:D
Ugye mekkora élmény vezetni? :D

barracud4 · http://halnap.blog.hu/ 2010.02.26. 16:46:55

Parkolásnál nagyon figyelj oda, hogy mennyi is az a 20 cm!!! :)
Ügyi vagy!

Styxx 2010.02.26. 17:25:05

Inci örülök, hogy az eszedbe jutottam, akkor egy jutalom találós kérdés, ezen a bulin így haszonjármű sofőrként minek öltöznél?:-)
velvet.hu/trend/kk09226/
eXTReMe Tracker
süti beállítások módosítása