HTML

Incifinci blog

Mindennapi gondok és örömök, amiket megosztok veletek! Amolyan élet Inci módjára...avagy hogy látja Inci a világot:-D

Képeim

Napocskás szép reggel:-))))))

Incifinci 2010.03.02. 08:40

Igen! Itt ilyen szép idő van, és ettől mégjobb kedvem van:-)))))))) A másik ami mosolygásra késztet, az az hogy Chanti illatom van:-))))))) Ugyan is ma felvettem az egyik pólót amit tőle kaptam, és most Ő illatom van:-)))))))) Szegénykém, a gyerek lehet meggyógyult, most meg ő esett neki az ágynak, csak reménykedni tudok, hogy nem egyedül:-P Akkor biztosan hamarabb meggyógyulna, ha jól meg izzasztaná vki:-))))))

 

Banyek, nagyon  durva volt a tegnapi nap. A nem létező tököm is leszállt annyi volt a melóm...., de ezt láttátok is....Ugye én 4órában dolgozok, 8-tól 12-ig. Na már most tegnap, fél 6-tól 4-ig nyomattam, de ügyesen kész lettem mindennel. Persze azért nem volt könnyű, mert még arra is oda kellett figyelnem, hogy mi zajlik Helennél. Nem szeretem amikor lemaradok vmiről, mert akkor nagyon nehéz behozni az olvasást:-)))))

 

Ma már újult erővel (ja és persze, kocsival) jöttem melóba:-))))) Tegnap du. amikor haza mentem, mondom, ha még most hétvégén sem csinált semmit Fater az autóval, akkor legalább az akksit kiszedem belőle, hogy annyival is előrébb legyek a mutatvánnyal. Töltőt legalább már hozott haza, így úgy gondoltam, ráteszem és akkor  észreveszi, mennyire elszánt vagyok, és nem bírok megülni a seggemen. Aztán volt ideje (kész csoda), tehát kiszedte nekem és fel is raktuk tölteni. Először meg sem mukkant, zéró töltés volt benne, de nem kellett sok idő, csak-csak elindult. Remélem jó lesz, és akkor legalább már el lehet indítani. Aztán most már tényleg nem fog érdekelni, kerítek vkit aki majd megcsinálja.....jajj, csak tartanánk már ott....Addig meg marad a Ford. Jajj, ma ahogy jöttem melóba, jött velem szembe egyik munkatársam. Faszán villantottam neki, meg intettem.....(:-D) Az ipse, meg csak nézett mint a lukinyúl, hogy autóba lát:-DDDD Olyan jót röhögtem a meglepődésén:-DDDDDD Az szokott még a vicces lenni, hogy ugye sokan ismerik Fatert meg az autót is, és állandóan villognak (neki) én meg nem győzök vigyorogni, hogy -Haha, én nem ő vagyok:-DDDDDD

Dinka vagyok mi?:-)))) ( a kérdés ismét csak költői volt:-D)

 

Na PáPá, mindenkinek szép napot:-D

Inci

 

13 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://incifinci14.blog.hu/api/trackback/id/tr131801983

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

irkafirka 2010.03.02. 10:05:20

Itt szutyok idő van, de legalább egy kis életkedvet kaptam az írásodtól!

Kristopher · http://lelkirakat.blog.hu 2010.03.02. 10:12:38

@irkafirka: Jaja, hétvégére én is keletebre mentem, a szép időre való tekintettel nagy merészen vékonyabb dzsekiben - mire leértem már a "szutyok" idő fogadott... Majd befagyott a s*ggem :)

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.03.02. 10:57:51

Villogtass Te is vissza!:-) Vagy villants, ahogy jobban tetszik.:-)

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2010.03.02. 11:06:15

@Hirmondo Helen: a villantásról ezesetben, az jut eszembe, hogy rántsam fel a pólómat és rakjam ki a melleimet a szélvédőre, igaz:-DDDDDDDDDDDDDD

Kristopher · http://lelkirakat.blog.hu 2010.03.02. 11:18:29

@Incifinci: Hát lehet így is leesik az illetőnek, hogy nem az apukád vagy :)

kozgaztanar 2010.03.02. 11:21:57

ne villants, nem vagy te Villangó! :)

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2010.03.02. 11:49:08

@kozgaztanar: @Kristopher: hát én teljesen kész vagyok:-))))))))))))))

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.03.02. 13:03:27

@Incifinci: :D
persze csak akkor, ha nem zavar vezetés közben és ezzel nem veszélyezteted a közlekedés többi résztvevőjét:D

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2010.03.02. 13:32:34

@Hirmondo Helen: szted mennyire nem lenne veszélyes, ha a pasik meglátnák, hogy két mell vezet egy teherautót?!

vagyok, aki vagyok... 2010.03.02. 13:46:08

ne veszélyeztesd a többi közlekedő biztonságát, kicsim :)

Verliebte (törölt) 2010.03.02. 17:37:38

Inci, tőlem is megkaptad a kreatív blogger díjat :)

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.03.04. 12:49:43

Hozzá kell tennem, hogy azok a pólók szerintem nem is voltak soha rajtam, tehát maximum öblítő illata lehetett, és az is kb. 1,5-2 éves, azóta csak úgy elfekvő készleten voltak a szekrényben... ;)
Egyébként ne reménykedj, egyedül voltam, mint a kisujjam mindvégig, sőt suliban sem találtam szembe magam a Hercegemmel. :(
De a reményhal meg utoljára! ;) Majd talán legközelebb...
eXTReMe Tracker
süti beállítások módosítása