HTML

Incifinci blog

Mindennapi gondok és örömök, amiket megosztok veletek! Amolyan élet Inci módjára...avagy hogy látja Inci a világot:-D

Képeim

Sikerült...

Incifinci 2010.03.17. 09:33

mármint a felmondás.

A pénteki hiába telefonálgatások után, azt hittem nehezebben fog menni. Tegnap sikerült megbeszélni, amint viszem nekik a jogsis pénzt, már léphetek is.  És akkor most az van, hogy a párocskám segít (nekem, aki soha nem akartam anyagilag függni senkitől), kifizetni nekem és akkor már hétfőn nem is kell jönnöm. Most még annyi van, hogy csütörtökig bezáróan meg kell csinálnom a  bérpapírokat meg a jelenlétiket és viszlát.

Tegnap beszéltem a közvetítő csajszival is, hogy jövő hét a költözésé, hétvége a rallyé és 31én kezdhetek is. Albit holnap nézi meg a Párom. Egy szobás kis garzon, teljesen megfelel nekünkJ))))Végre együtt lehetünkJ Párom már tiszta lázban ég, hogy akkor most kezdődik csak igazán a mi kis közös életünk, és én is folyamatosan azon gondolkozom, milyen jó is lesz újra hozzá hazamenniJ

Nem tudom még, hogy lesz netem, vagy hogy sem, de megbeszéltem egy nagyon kedves bloggerinával, hogy amég nem leszek elérhető, addig ő adjon rólam életjelet. Ezúton is köszönöm Chantinak, hogy bevállalta a kérésemet, ígérem, azért nem foglak nagyon zaklatni:-DDDDDDDDD

Tehát már nem sok van hátra…..Végre költözhetek:-D

 

PáPá

Inci

11 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://incifinci14.blog.hu/api/trackback/id/tr471846331

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vagyok, aki vagyok... 2010.03.17. 10:03:57

nagyon örülök, hogy örülsz!

tessék gyorsan netet beszerezni!! bár nem hiszem, hogy sok időd lenne majd blogolni :DDD

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.03.17. 10:08:33

Látom ám körülötted a madarakat, amiket megfogsz.
Akkor most már csak az a lényeg, hogy mindent összepakolj.

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.03.17. 12:28:29

Zaklass csak nyugodtan, tudod, szeretem a törődést... ;)
Jó be- és kipakolást, rendezkedést, új élet kezdést, és rengeteg pozitív élményt kívánok!!!! :DDDD

kozgaztanar 2010.03.17. 13:00:55

hajrá! a pakolást kösd össze a tavaszi nagytakarítással, úgy talán kevesebb cuccolnivaló marad! :)

aJeti 2010.03.17. 13:41:13

@kozgaztanar: én is ezt akartam mondani. én most tervezek egypár kacatot kirakni a vaterára...

érzelmikáosz · http://erzelmikaosz.blog.hu/ 2010.03.17. 14:26:28

Szeretem a jó híreket! :D

Hajrá Inci! ...és szólj ha kell segíteni pakolni! ;)

aya 2010.03.17. 14:27:59

Hú, Inci gratulálok az új élethez! :D

Mondjuk nagy helyismeretem nincs Berényben, de ha kell valami szólj bátran!

csavarhuzo77 · http://csavarhuzo.blog.hu 2010.03.18. 06:43:24

zajlik az élet, látom, de úgy a szép. sok sikert az "új életedhez"

Styxx 2010.03.18. 12:31:22

Hajrá Inci, szerintem sejtem, hogy hol kezdesz. Ügyes, értelmes, talpraesett vagy, tuti, hogy minden menni fog!

sing-lee 2010.03.19. 11:20:42

Kicsi lesz a garzon két embernek. Ha egyenesbe jössz keressetek nagyobbat. Minimum még egy szoba duzzogónak :))

irkafirka 2010.03.19. 22:24:04

ma hülye a blog.hu, az előbb azt hittem lezártad a kommenteket... szóval: gratulálok és sok szerencsét kívánok! (meg türelmet a közös élethez...)
eXTReMe Tracker
süti beállítások módosítása