HTML

Incifinci blog

Mindennapi gondok és örömök, amiket megosztok veletek! Amolyan élet Inci módjára...avagy hogy látja Inci a világot:-D

Képeim

Újra itt...

Incifinci 2010.04.16. 13:53

Huhh, azért örömmel látom, hogy volt itt forgalom rendesen. A régiek is megmaradtak és az Újaknak is mindig örülünk:-DDDDD (nem de, gyerekek?!:-D)

A történteken (írtakon)úgy gondolom, hogy nincs mit kommentálnom. Most már olvashattátok mind a két fél hozzáállását a dolgokhoz. Az én szegénységi bizonyítványom lenne, ha belemennék minden féle fröcsögésbe, így inkább maradok én az okosabb és hagyom, hogy mindenki gondoljon csak azt amit szeretne, Én meg csak úgy szimplán tudom...:-DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Köszönöm az ötleteket bosszúállással kapcsolatban...de ezt ti is pontosan tudjátok, hogy az nem az én kenyerem, ha vki, majd az élet igazságot tesz, amiről persze meg azt tudjuk, hogy mindig igazságtalan:-D De nem baj, én mindig Víg vagyok, Apukám mindig azt mondta, ez legyen a fontos:-DDD

PONT  :-DDDDDDDDDDDDDDDDD

 

Végre újra itt:-D Nem véletlenül ez a cím....Bekötötték a netet, a tv-t, szóval most már rettegjetek mert visszatértem:-DDDDD Jönnek a kommentek és a posztok is dögivel remélem:-DDDD

Örömmel olvasom, hogy mindenkinek megvannak a maga kis megszokott dolgaik, tehát nem nagyon változtak a dolgok, talán csak a leadott kilók mértéke a fogyósoknak, és a felszedettek a mi kismamánknak:-DDD

Hát ebben a hónapban már nem lesz blog tali az biztos, hiszen ugye Mandynak köszönhetően, némi anyagi átcsoprortosításra vagyok kényszerülve:-D, de ígérem ami késik nem múlik.

Lesz még egy-két változás itt a blogon az elkövetkezőben, de erről meg inkább majd akkor, ha minden tisztázódott.

Addig is millió puszi mindenkinek:-DDDDDDDDDD

 

PáPá

Inci

13 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://incifinci14.blog.hu/api/trackback/id/tr751926791

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.04.16. 13:56:41

Ha megszervezed a blogtalit, állom a fogyasztásodat. Na???? :)))))

vagyok, aki vagyok... 2010.04.16. 14:10:55

@Enchantée: a negyedéves blogtali amúgy is jövő hónap közepén esedékes :)

vagyok, aki vagyok... 2010.04.16. 14:12:22

és a fogyasztásodat anyád állja. ez a minimum, nem? :D

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2010.04.16. 15:35:12

Egyem a szíveteket:-D Nagyon kedvesek vagytok, de szó sem lehet róla. Jöv.hónapra már lesz fizu és rengeteg túlóra pénz (azt se tudom mikor kaptam olyat utoljára:-D), szóval belecsaphatunk a lecsóba. Már úgy is itt vagyok a közelben, tudunk majd szervezkedni:-D

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.04.16. 22:09:59

@vagyok, aki vagyok...: Ugye-ugye???? :)))
Már hiányérzetem van a csapatból...
@Incifinci: Na azért! ;)

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.04.17. 21:47:26

"Bekötötték a netet és a tévét".:D
Inci, hűtő is be van már dugva?:D

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2010.04.18. 07:01:38

@Hirmondo Helen: bazd meg....szerinted?! Itt minden be van már dugva:-DDDDDDDDDD

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.04.18. 07:46:22

@Incifinci: Szóval minden lyukba került valami. ;) Jól van, csak dugdossatok tovább!!!! :DDDDD

vagyok, aki vagyok... 2010.04.19. 10:06:26

@Incifinci: kezdhetnéd szervezni a következő talit :)

irkafirka 2010.04.21. 13:37:37

:-) és mik a változások?
eXTReMe Tracker
süti beállítások módosítása