HTML

Incifinci blog

Mindennapi gondok és örömök, amiket megosztok veletek! Amolyan élet Inci módjára...avagy hogy látja Inci a világot:-D

Képeim

Apukám motorbalesetet szenvedett

Incifinci 2010.04.28. 11:27

Nagy volt itt tegnap a rémület. Gondolhatjátok milyen érzés az amikor az embert a barátnőja apja hívogat egész nap (nem tudtam felvenni, csak a nemfogadott hívásokat láttam), majd amikor megpróbálom hívni- Nem áll rendelkezésre elegendő összeg a hívás kapcsolásához-(Ja, mert kisebb gondom is nagyobb volt annál, hogy a 17e Ft-s fizetésemből telefont töltsek-Köszi Mandy!) Aztán másnap a bnőm hívott hogy mi az isten van már velem, meg hogy van Apám? Hát, mondom téged meg mi a tökömet érdekel hogy mi van Apámmal?!-Erre nagy csönd és szegény azt sem tudta hogy kezdjen neki. Amikor annyit hallottam, hogy motorbalesetett szenvedett Szlovákiában, egyszerűen elszállt az agyam. Nem hallottam onnantól kezdve semmit, csak akkor amikor mondta, hogy semmi baja nem lett, csak a csaját vitték be vmi Szlovák korházba....

Itthon ültem mint egy fasz, tiszta idegbe....Aput se tudtam már csörgetni ( most akkor ki szakít szét családokat..., na mindegy...) és senkit. Mondom most hogy a picsába fogok bármit is megtudni.....fel tudtam volna robbanni. Kétségbe voltam esve, bosszankodtam, szidkozódtam, tehát most vannak emberek (csontvázak)  akik szerencsétlenek (akik nem tehetnek semmiről) a sírjukban forogtak, mert szidtam mindenkit mint a bokrot......

De eszembe jutott, hogy küldök emilt gyorsba és aki hamarabb felhív annak megmondom hogy hívja fel Apámat, hogy hívjon fel....

Párocskám hívta is, majd hívott Apám. Elmesélte, hogy előttük nem tudott megállni egy motoros és belement egy autóba, de mivel a motoros alól kiröpült a motor, Apámékat elkaszálta az ő motorja és buktak egy hatalmasat. Apu nem szokott gyorsan menni, meg látta is hogy vmi nem stimmel ott elől, így már lelassított 40re, talán így vmivel kisebbet zupáltak mint ha nem tette volna. Apám rőpült 30m-t és az árokban landolt, a csaja nagyon nagyot esett agyrázkódás, meg be volt állítólag lessulva, meg még mindig. Ha minden igaz ma viszik CT-re hogy megnézzék, nincs e vmi belső koponyavérzés vagy vmi más. Apunak kicsit kellemetlenebb a sérülése, erről most nem is írnék, majd meglátjuk mi lesz a műtét után. A motor totálkár............

Meg van a harmadik szülinap is...!!!! Nem hiába Anyukám még mindig vigyáz ránk onnan föntről..........

.

.

.

.

.

Mert vannak emberek akik még a haláluk után is képesek jó tettek, vannak akik életükben se..........

13 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://incifinci14.blog.hu/api/trackback/id/tr641958688

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.04.28. 11:41:31

Remélem minden rendben lesz, és mihamarabbi, maradandó nélküli gyógyulást kívánok!
Ma megint gyújtok mécsest, és kiegészítem a gyógyítandók körét... Hiszek az erejében. ;)

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2010.04.28. 11:56:42

@Enchantée: sajnos maradandó nélküli már nem lehet, mert lesz ami nem lesz, ami eddig volt....viszont egészség van és az a lényeg....Hál' Istennek. A gyertyát pedig nagyon köszönjük, Apukám nevében is és a barátnője nevében is....

vagyok, aki vagyok... 2010.04.28. 12:01:52

ó, baszki, ez nagyon durva!

jobbulást apukádéknak, neked pedig egy kis nyugalmat!

*nagy ölelés*

irkafirka 2010.04.28. 12:11:43

jobbulást, gyógyulást, és erőt *ölelés*

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2010.04.28. 13:05:47

Vannak akik most más nyomorán csámcsognak és kárörvendenek....BEKAPHATJÁK!!!!!!

Nektek padig köszönöm, hogy vagytok...csak úgy simán..ha nem mondotok semmit akkor is tudom, hogy itt vagytok....

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2010.04.28. 17:14:34

Rengeteg erőt a gyógyuláshoz!
(jajj, Inci, annyi hülye közlekedik gépesítve, hogy még :S)

Kacagójancsi 2010.04.28. 21:09:06

Gyógyuljon meg minél előbb az öreg motoros! Erőt, egészséget! Puszi, kedves Inci!

aJeti 2010.04.28. 23:29:23

á. bassza meg!!!! - amit érzek.
meg amit a többiek is írtak - fűzöm hozzá.

LuPuS 2010.04.29. 15:39:55

Jobbulást! Hatalmas ölelés!

Fricsek · http://fridabogi.blog.hu 2010.04.30. 15:27:54

soha nem szeretnék ilyen telefonhívást kapni:( pont ezt álmodtam valamelyik nap. jobbulást nekik.
eXTReMe Tracker
süti beállítások módosítása