HTML

Incifinci blog

Mindennapi gondok és örömök, amiket megosztok veletek! Amolyan élet Inci módjára...avagy hogy látja Inci a világot:-D

Képeim

Itt vagyok Ám...:-D

Incifinci 2010.05.18. 08:32

 

Hányszor megfogadtam már, hogy nem olvasok blogot amég, nem írtam posztot, mert mindig befolyásolnak az olvasottak…de soha nem sikerül betartanom, mert mindig egy kitikkadt szivacsként ülök le a gép elé, várva az információ áramlást…
 
Most is ez van. Leültem és Vagyok volt az első akit megnyitottam. Nem is annyira a mondanivalója fogott meg, mert hát tudjuk mi a helyzet náluk…de itt vannak a kommentek. Jajj,…
Aztán itt vannak az én kis gondolataim is, életről, élethelyzetekről, emberekről, emberi kapcsolatokról….olyan sok minden van bennem….nem tudom kiírni magamból, mert mindig történik vmi, nincs idő, nincs energiám.
 
Melóba menet a buszon sokat gondolkozom. Hol erről- hol arról. Rengeteg poszt van bennem. Sajnálom, hogy nem olvashatjátok még leírt formában.
 
Sokszor úgy érzem, teljesen mindegy hol vagyok a világban egyedül vagyok a kis gondolataimmal. Néha úgy érzem senkire nem tartoznak a gondolataim….úgy sem értenék. Aztán feljövök ide, és itt tudom, hogy úgy is csak azok olvasnak, akiket érdeklek
 
És most itt vagyok és nem tudok írni semmit, mert tele vagyok mindennel....
 
Mindig is szerettem a zene kifejező mivoltát. Hát tessék…….Most ez van….
 
( Nem tudom, hogy mért nem sikerül videót beágyaznom amikor eddig meg ment?!Segítség?!))
 
 
PáPá
Inci
 

 

10 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://incifinci14.blog.hu/api/trackback/id/tr312011994

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.05.18. 08:43:49

Majd többnapos blogtalit szervezünk, és akkor lesz idő mindent elmesélni és meghallgatni!!!! :))))
Vigyázz magadra. Pussz

kozgaztanar 2010.05.18. 09:17:53

en meg azon toprengek, hogy a gondolatokra is ervenyes-e, hogy "oszd meg es uralkodj" :)))

aJeti 2010.05.18. 09:47:26

@kozgaztanar: mindenképpen.

szia inci!

Bogi24 · http://fridabogi.blog.hu/ 2010.05.18. 10:11:44

Mondjuk pont most írhattál volna egy jó kis sztorit!:)

Bogi24 · http://fridabogi.blog.hu/ 2010.05.18. 10:13:23

Nem tudom miért nem tudtad beilleszteni a videót, arra gondoltam hogy ez is olyan jogvédett, mert hogy van olyan, aminek nincs beágyazókódja, de ezzel minden rendben van...hm.

Kristopher · http://lelkirakat.blog.hu 2010.05.18. 10:28:29

Kéne neked valamilyen mobilizált internet. Akkor a buszon reggelente kiírhatnád magadból - a mi nagy örömünkre! ;)

Anyaszomorító Füles 2010.05.19. 09:06:37

Inci, Neked is kellene egy Füles csacsi, amit magadhoz ölelhetsz. Átmehetek Hozzád?

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2010.05.19. 15:59:47

@Anyaszomorító Füles: gyere Kicsi Csacsi, de labdát is hozzál, hogy játszhassunk:-DDDDDDDD

@vagyok, aki vagyok...: oké Anya! Szót fogok fogadni:-D

vagyok, aki vagyok... 2010.05.19. 19:57:18

@Incifinci: úgy csinálsz, mint a lányom: azt mondja, jó, aztán nem mozdul :)
eXTReMe Tracker
süti beállítások módosítása