HTML

Incifinci blog

Mindennapi gondok és örömök, amiket megosztok veletek! Amolyan élet Inci módjára...avagy hogy látja Inci a világot:-D

Képeim

Amikor Inci picsáskodik....

Incifinci 2010.05.20. 13:48

Igazából az van, hogy kezdenek hiányozni rólam a nőcis dolgok. ( Jézus! Egy pár évvel ezelőtt, nem gondoltam volna, hogy rajtam egyáltalán lesznek olyanok, azt meg pláne nem, hogy hiányozni is fognak)

Gondolok itt pl. a körmömre. Akik láttak már, tudják milyen óriási nagy körmemim voltak (gyönyörűek), amiket az új melóhelyre kerülve leszedettem, mert tudtam milyen lesz a munka és gondoltam, ez nem idevaló. De most meg nagyon hiányoznak. Olyan kis undorító dundik az ujjaim. Rövid a körmöm, be-be szakad, mert olyan kis gyenge. Olyan macera az egész. Mindig reszelgetni, meg a bőrt hátra tologatni, hogy azért még is csak kinézzen vhogy, de teljesen felesleges, mert elmegyek melóba és már az első nap után úgy néz ki, mintha egész nap vakondosat játszottam volna. Mennyivel egyzserűbb volt, havonta elmenni egyszer megcsináltatni, azt csókolom....Most azon gondolkoztam, hogy visszarakatom. Vagy is hogy megint csináltatok, mert nagyon kis bénának érem magam. Szóval hiányzik a nőcis körmöm.....

 

A másik. Mindig is imádtam melegítőbe járkálni, sport cipő meg minden....Most ezt csinálom. Melegítőbe járok dolgozni, mert az kényelmes odabentre. Sokat hajolgatok, jövök-megyek-rohangálok, térdelek ( Nem nevet a Kis Csacsi:-D), és ezeket még is csak könyebb melegítőbe, mint farmerba, meg különben is, mi a francot divatozzak én melóba, ha nem is kényelmes. De most meg már hiányzik, hogy néha felvegyek egy feszülősebb pólót farmerral, vagy ilyesmi.....:-D Úgy tudna dobni a kedvemen:-DDDDDDD Bár megtehetném ezt amikor nem dolgozom, de mindek hiszen mindig szakad az eső. Úgy is nagykabát van rajtam....hát akkor meg minek......

 

Hiányoznak a nőcis cuccok!!!!!!!! Beszarok, hogy én ilyet mondok:-D El is mondom majd a Párocskámnak ha hazajön, biztosan nagyot fog rajtam mosolyogni:-D

 

Szeretnék megint ilyen szépségeket:-D

 

PáPá

Inci 

 

 

10 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://incifinci14.blog.hu/api/trackback/id/tr452017992

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hzizi · http://halesmas.blog.hu/ 2010.05.20. 14:01:54

ezek a te kezeid? Mert jól néz ki!

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.05.20. 14:04:01

Hát öltözz be nőcis-csininek este otthon apának! ;)
Ő is értékelné, meg Neked is jót tenne...

Amúgy meg jön a jó idő, kitartás!!!! :))))

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2010.05.20. 14:10:01

Zizi: úgy csinálsz mint aki még nem látta a kezemet:-D Vagy nem is a kezemre figyeltél mi?! :-D

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2010.05.20. 14:12:10

@hzizi: amúgy nem. Meggyőződésem, hogy az enyémet sokkal szebben csinálta meg mindig a körmösöm:-D

@Enchantée: Hah, ez nem is rossz ötlet. Köszike:-D

irkafirka 2010.05.20. 15:17:47

nem picsáskodás ez, hanem természetes igény. (Az én ujjaim, körmeim sem szépek, csak ha van rajtuk építettzseléköröm.)

Anyaszomorító Füles 2010.05.20. 16:32:19

Milyen szép körmeid voltak Neked! Azzal biztos jól meg tudtad volna vakarni a bundámat. Inci néni, Inci néni, ugye azért szívesen megvakarná a hátamat így is?

aJeti 2010.05.20. 16:38:35

nekem nem jön be semmi mű. ha ápolt az a szép. de mindegy is én mit gondolok ha neked tetszik. csináltasd meg. kicsit gömbölyűbbre és kisebbre, az már nekem is belefér :), de csak ha nézem, magamon akkor se.

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2010.05.20. 16:44:31

@Anyaszomorító Füles: hát hogy ne Kis Csacsikám:-D ('vakar, vakar, vakar')

@aJeti: milyen viccesen is nézne ki,egy Jeti műkörmökkel:-D

vagyok, aki vagyok... 2010.05.20. 20:54:55

@Incifinci: pont azt akartam mondani, amit Chanti! otthon húzz bele egy kicsit ;)

ami meg a körmöket ileti... csak sóhajtozok.. én sem vagyok műkörmös típus, de a mostani elhanyagoltságom már-már gusztustalan... még 10 nap...

kozgaztanar 2010.05.21. 14:53:11

munkába tessék nőcisen járni, ott meg átöltözni! hmm?
eXTReMe Tracker
süti beállítások módosítása