HTML

Incifinci blog

Mindennapi gondok és örömök, amiket megosztok veletek! Amolyan élet Inci módjára...avagy hogy látja Inci a világot:-D

Képeim

Hol van a napsütés?

Incifinci 2010.05.20. 11:01

Lehet azért vagyok mostanában ilyen gondolkozós kedvemben, mert ennyire fostalicska az időjárás. Jöhetne már a napocska. Mindenkinek jobb lenne a kedve, a meló is jobban menne, és akkor nem kéne  bent kuksolni a négy fal között:-(

Na, meg azért is jöhetne, mert szombatra szabit vettem ki, hogy megint mehessünk Monorra pince buliba, mint tavaly, Párom volt fősulis barátaihoz. Már nagyon várjuk. Évente nem sok alkalom van, hogy tudunk velük találkozni. Így ez mindig nagy alkalom:-D Jó társaság, viccesek, ilyenkor mindig előjönnek a régi koleszos sztorik,nagy röhögések:-D

Mostanában kicsit sokat dolgoztam, így ez most nagyon jól fog jönni egy kis kikapcsolódás. Túlórával lenyomtam 5napot egymás után, szóval egy kicsit fáradt vagyok. Jövő hétvégén Párocskám megint megy ki Hollandiába, így azt tervezem, hogy akkorra  is beiktatok pár plussz órát,de még lelkiekben fel kell készülnöm, hogy egy vagy két napot vállalok e be.

Hál' Istennek a munkámmal meg vannak elégedve. Most álltunk át a 3 műszakról 4re és nagy átcsoportasítások voltak. Minden műszakból átrakták az új műszakba azokat az embereket, akik hát, na valljuk be, nem a legjobbak. Nagyon féltem, hogy én is megyek hiszen én voltam ott a legkevesebb ideje a csoportunkba, és még bizonyítanum sem nagyon sikerült. Bár azt nem tudom, hogy magamnak vagy inkább a főnökeimnek....de még nem éreztem, azt hogy letettem volna bármit is az asztalra. Egyszóval vártam, hogy megyek.

És láss csodát még sem....Maradhattam....Én nem tudom,hogy az öröm, vagy a bizonyítási vágy, de amikor a 4dik napomat nyomtam, hulla fáradtan, sikerült bebizonyítanom, hogy érdemes volt megtartani...megmutattam mit vagyok képes kihozni magamból. Olyan darabszámot sikerült hoznom, amit csak nagyon keveseknek,még akkor is ha ők már ott dolgoznak X-éve. Kaptam dicséretet, vállonveregetést, és persze jóleső fáradságot is, tudván megmutattam, hogy nem csalódnak bennem....érdemes vagyok arra, hogy megtartottak....Túlórázni pedig azért mentem, hogy lássák szívesen segítek az újaknak, hogy beinduljon az új műszak. Segítettem ahol csak tudtam.....

Szóval nagy a hajtás, ezért is vagyok itt mostanában olyan ritkán, és még ha itt is vagyok, van hogy csak olvasni van energiám..........

 

PáPá

Inci

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://incifinci14.blog.hu/api/trackback/id/tr542017567

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

irkafirka 2010.05.20. 12:56:01

ügyes vagy, mutasd meg, hogy lehet rád számítani!

Anyaszomorító Füles 2010.05.20. 13:03:49

Inci, ugye ha előléptetnek, akkor számíthatok arra, hogy befizetsz engem egy balatoni nyaralásra? Anyámék állandóan itthon hagynak bennünket, ha ők kirándulni mennek. Ez olyan faszság.

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.05.20. 13:21:34

@Anyaszomorító Füles: Én elviszlek szívesen augusztusban nyaralni, kényelmesen elférsz au autóban, még tájat is nézegethetsz... :)))

Incikém, csak így tovább!!! Minden téren, tudod, mire gondolok! ;))))

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2010.05.20. 13:24:34

@Anyaszomorító Füles: Sima csiga:-D Ennnyi túlóra pénzből. Ha gondolod még Pokahontaszt is megfizetem neked, hogy sztriptizeljen:-D

@Enchantée: persze, hogy tudom....most beszéltük meg:-DDDDDDDDDDDDDDDD

sing-lee 2010.05.27. 12:49:30

Azzal vigyázzál hogy rádolgozol a többiekre...melóztam ilyen helyen, aztán látták hogy mire képes az ember és úgy felemelték a normát hogy a büdös életbe se tudjuk megcsinálni.
Aztán persze neki is álltak baszogatni, hogy mi van miért nem hajtunk...

vagyok, aki vagyok... 2010.05.27. 18:43:12

ez a poszt nekem valahogy kimaradt...

de most olvasom. fasza csaj vagy! ha egyszer csinálok valami nagy vállakozást, téged biztos beveszlek :)

és most, ahogy gondolkodom, azt hiszem egész jó kis csapatot lehetne összerakni... no majd egyszer....
eXTReMe Tracker
süti beállítások módosítása