HTML

Incifinci blog

Mindennapi gondok és örömök, amiket megosztok veletek! Amolyan élet Inci módjára...avagy hogy látja Inci a világot:-D

Képeim

Féltékenység...

Incifinci 2010.06.07. 19:22

Nem kevés év melója van abban, hogy a mai napokban szoknyát is fel merjek venni( és itt most nem a testem fizikális karbantartására gondolok, mindinkább a lelkire...BUT ...( ahogy a Párom mondaná

(ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ-elszállt a bejegyzésem...amúgy is szét basz az ideg...mindegy ez az én formám....) Akkor kezdjük előröl...

Mindig én voltam a pasik haver barátnője, aki minden lelki nyavaját meghallgatott, aki minden féle barát volt, csak Nő nem senki szemében...aki mindig is az a fiús lány volt, aki...

Aztán megismertem egy társaságot, ami tele volt csupa nem tökéletes nővel, és tőlük olyan önbizalomra tettem szert, amit pasi soha a büdös életben nem fog tudni adni egy nőnek... Csajok akik csak úgy nemes egyszerűséggel élnek bele a nagyvilágba, és vagy bejönnek a pasiknak, vagy ...mindenki bekaphatja alapon működnek ( na jó nem, de nagy vonalakban még is....)

Lassan.....Lecseréltem a bő gatyákat feszülős nacira, és a pólókat is felváltották a toppok...és mit értem el vele? Hogy a gyökerek megnéznek, akik a bnőjükkel sétálnak, vagy azok az Apukák, akik az oviból hozzák haza a gyerkőcüket a kocsival...

BUT

Mikor lesz már végre az:

-hogy vkinek én leszek a Félistennő?

- hogy vki úgy tépi le rólam a pizsimet, mintha vmi szatén csoda lenne?

-hogy a pasijaim, nem a nálam optikailag sokkal jobb nőket kurogatnák, helyettem legszívesebben?

- HOGY MEGJÁTSZÁS NÉLKÜL ÖNMAGAM LEHETEK? melegítőben, cigisen, sörösen, rövid vagy hosszú hajjal, vagy amilyen éppen van...farmerban...egy kocsmában üldögelve...csak olyan simán, amilyen én vagyok igazándiból...?

Mikor leszek vkinek annyira fontos, mint amennyire ő nekem????????????

Mikor lesz az, amikor semilyen NORMÁNAK nem kell megfelelnem????????? 

 Mikor lesz:

- hogy nem kell "X"  nyelvvizsga ahhoz, hogy vki legyek

- hogy nem kell "atomfizikus" DIPLOMA, ahhoz, hogy SZERETVE legyek

Én csak azt szeretném, ha vkienk én lennék a MINDEN...és nem pedig egy senki, csupa megfeleléssel...aki olyan mintha széllel szembe hugyozna minden egyes párkapcsolatában....

 

Csak egy vki szeretnék lenni, vki szemében...

 

PáPá

Inci

 

Ezt ma hallgattam először, de milyen igaz a refrén... 

 

21 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://incifinci14.blog.hu/api/trackback/id/tr982063757

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.06.07. 20:13:29

Szívemből szóltál...

És kívánom, hogy egyszer, de nagyon, és örökké!

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.06.07. 20:22:30

@Incifinci: Garázdálkodhatok a mobilnettel, nem kellett visszaadnom. :)
Még posztolok egyet, aztán szpaty, de előtte körbeolvasom a kedvenceimet. :))))

És szerintem egy Tündérborsó vagy, de tudom, hogy ezt nem nő szájából (tollából, vagy ujjaiból, vagy mifene) lenne jó hallani! ;)

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2010.06.07. 20:30:11

@Enchantée: hömmm.Hát igen:-D De azért nagyon szere szere:-D és ölelés:-D

viva valentino · http://www.vivavalentino.blogja.net 2010.06.07. 22:03:53

jaj, mennyire megértelek!! istenem, hányszor tettem már én is fel ezeket a kérdéseket, de azóta se találtam választ egyre sem! :(((( pedig igen, ezek nem kérdések kellenének h legyenek hanem alapvető velejáró dolgok!

vagyok, aki vagyok... 2010.06.08. 08:37:30

de hát neked van ilyened, nem?? ne csináld már...

sok mindent nem tudok én sem, de azt az egyet igen, hogy a megfelelési kényszer megöl. hagyd abba, MOST!!

abdulesmia 2010.06.08. 09:22:10

Ez most tényleg fura. Nemrég költöztetek együtt egy új helyre, új meló, új emberek stb. Közös életetek új lépcsőjén egy ilyen poszt? Bennem lehet a hiba, hogy nem értem.

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2010.06.08. 10:32:52

@abdulesmia: mert te nem mensizel:-DDDDDDDDDDDDDDDDDD(Vagyok meglátása, hogy ez a bajom.....lehet benne vmi:-DDDDDDDDDDDDDDDD) Köszi Vagyok:-DDDDDDDDDD

Tittok 2010.06.08. 11:49:07

Szerintem soha nem lesz olyan. Mármint a fentiekben pontokba szedett dolog. Egy nőnek mindig NŐ-nek kell lennie. És nem mások miatt, hanem maga miatt.
Megfelelni pedig mindig meg kell. Ez a mostani társadalmi elvárás. Máshogy nem jutunk előbbre. Nyelvvizsga kell, akkor is ha perfekt német vagy, de nyelvvizsgád nincs. Ezt adta a gép. Sajna...bele kell törődni.

hzizi · http://halesmas.blog.hu/ 2010.06.08. 14:33:04

Inci, te egy csinos csaj vagy, és kész.

why-att (törölt) 2010.06.09. 19:59:11

Ha ez segít, hidd el, megfogod találni akit keresel! Fiús lány vagyok, sokáig én is úgy éreztem, fel kell adnom önmagamat, ha azt akarom, hogy végre legyen valakim. Aztán jött egy srác, jött és nem változtam mégis most már mellettem van két és fél éve.
Neked is kitalált a jó Isten egy pasit, csak várd ki a végét! :)

(Ez jutott eszembe, így ezt az egy bejegyzésedet olvasva, remélem nem írtam nagy marhaságot. Ha mégis félre értettem volna valamit, bocsánat.)

Bogi24 · http://fridabogi.blog.hu/ 2010.06.10. 17:17:30

Ma láttam egy fiús nőt a boltban. Egy brappszínű poló volt rajta, melltartó nélkül, hasitasi, és egy férfi háromnegyedes nadrág. Rövid fekete haja volt, nem volt kisminkelve, és úgy állt mint egy oasi( has kitolva vállak leengedva, és terpeszállás) Tudom hogy a tescoban biztonsági őr....na az fiús nő, meg hót igénytelen, de te nem vagy az.
Azért van átmenet a férfiszerepet vállaló lezbikus nő, a fiús nő, a lestarpált nő, az elegáns nő, az egyszerű nő, és a plazacicák közt...

Kacagójancsi 2010.06.10. 20:03:37

Akkor ha jól értettem, neked is problémák vannak a párkapcsolatodban, vagy csak én vagyok teljesen fogyatékos, hogy ezt éreztem ki a posztodból...vagy ez csak egy régi érzés? Kicsit borult most bennem a kép a kiegyensúlyozott Inciről és sok mondatod ismerősen cseng, bár igazából ha nagy ritkán rám néz valaki férfi, az is inkább kislányos bájomat csodálja, mint nőiességemet, akárhogy öltözök. Elmehetnék a szeretem a testem műsorba, mert akárhogy öltözök, nem lesz mellem, popsim, csípőm, derekam, legalábbis én úgy érzem...

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2010.06.11. 07:14:22

@Bogi24: beszarok tőled:-DDDDD Ez nagyon tetszett. Köszi csajszi:-)))))))

@Aurinkopaistaa: a párkapcsolatomban Hál' Istennek nincsenek problémák....amiről írtam általános életérzés kb.13éves korom óta..ha nem régebbről (ez most lehet vicces...pedig Igaz-I'm love in it:-D)na jó viccet félre téve....
Ez az életérzés van, mindig...és kész...nem párkapcsolat függő ez nálam...mind inkább kishitűség:-DDDD

Majd most megyek haza vmikor és állítok nektek össze egy Best Of Inci képgyűjteményt....sokat:-D Aztán majd nem röhögni, mert széjje' verek köztetek:-DDDDD

Amúgy egy röpke pár perces telefonbeszélgetés ki is zökkentett a depis életérzetemből, amit Vagyoknak Köszönhettem Hál' Istennek:-DDDDDDD
Köszi mégegyszer:-D

vagyok, aki vagyok... 2010.06.11. 12:46:13

@Incifinci: szívesen máskor is, beírom a naptáramba, hogy mikor aktuális :DD

csavarhuzo77 · http://csavarhuzo.blog.hu 2010.06.15. 12:29:31

én, mint pasi, szurkolok, hogy mihamarabb!

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.06.15. 21:47:06

Inci, most mi is történt valójában?

fromdtod 2010.06.25. 12:50:40

ha egyedül leszel egy lakatlan szigeten...

díva naíva 2010.07.14. 11:37:54

hát meséld el a pasidnak, hogy arra vágysz, hogy szagggassa a ruhádat ;) és máris meg lesz az élmény :)) ugyan visszafelé olvaslak, de Incikém, neked semmi sem jó :DDD ha utánadfütyülnek felháborodsz, ha meg haverkodnak, akkor is :DDD

Dr. Mészáros Ádám · http://www.feltekenyseg.hu 2010.08.05. 09:43:32

Kívánom, hogy legyél az a valaki, aki szeretnél lenni!
eXTReMe Tracker
süti beállítások módosítása