HTML

Incifinci blog

Mindennapi gondok és örömök, amiket megosztok veletek! Amolyan élet Inci módjára...avagy hogy látja Inci a világot:-D

Képeim

Cukiság...

Incifinci 2010.07.02. 10:40

 

Cukiság
 
Avagy a Kerri Bredccsó után szabadon, nem Sex in the City, hanem Inci in the Jászberény…
 
 
Tegnap a hátamra vettem a várost, és ha már jó idő, akkor végre fel lehet öltözni normálisan is, nem kell végre magamra húznom a nagykabátot…
 
Nem rég vettünk nekem egy nagyon cuki papucsot. Már nagyon régóta szerettem volna olyan papucsot, aminek olyan fatalpa van és különbfélék a felsőrészek. Amikor beléptünk a boltba (persze nekem herótom van az ilyen vásárlásoktól) a Párom a „Nézd, ez olyan Incis…!” felkiáltással hívta fel a figyelmemet egy nagyon kis édes darabra. Nem az a magas sarkú amilyet szerettem volna, de valóban, kis színes, össze-vissza pántos, lapos kis sarokkal…tényleg olyan Incis (más mint a többieké) darab volt. Azon szerencsések közé tartozom, akik egy darab bőrkeményedéssel nem rendelkeznek, mivel eddigi életemet el sem tudtam volna képzelni, hogy ne sportcipőben éljem, így a választott darab, igen mutatósan áll az én kis lábikómon:-D (huhh az mennyire undorító tud lenni, amikor egy full-os nőnek egyszer csak rápillantasz a cuki tűsarkú topánjára és ott virít a kirepedezett sarka…fújjj)Ja és a körmöm is meg lett újra csináltatva:-DDDD Úgyhogy most már Super Woman vagyok:-DDDDDDDDD
 
Felvettem ezt a kis cuki papucsot, egy fekete,len, nyakba akasztós kis ruhával. Isteni volt ahogy a szél a popsimhoz simította a szoknyát „I like tanga”. El is merengtem rajta, hogy akik nem szeretik a tangát az mért is van?...na de mindegy is…
 
Persze ilyenkor elkerülhetetlen a kőművesek, út építők, győkér autósok beszólásai…csak azt nem értem mire számítanak ilyenkor?! Felpattanok a kőműves mellé az állványra és ott azonnal kérlelem, hogy tegyen magáévá? Vagy hogy felküldetem neki a telefonszámom? És már azt is szívesen megkérdezném vmelyiktől, hoyg ezeket a gyökérségeket annó a suliban könyvből tanították, vagy csak a „Mester”-től, akinél a gyakorlatukat végezték….?
 
Vagy az autós, aki olyan veszettül dudál rám, hogy majd le szédülök az új papucsomról, mit gondol, hogy majd odakiáltok, „vigyél el egy körre a Zastaváddal!” ?!...ááá, én ezt soha nem fogom megérteni
 
 
Aztán miközben róttam az utcákat rá kellett jönnöm az idei nyár szépségére, vagy is mi a jó abban, hogy naponta minimum kétszer szarrá ázol….Így legalább van kifogásod, hogy mért nézel ki olyan szarul…:-DDDDDDDDDDDDDDD
 
 
 
Szép napocskát:-DDDDDD
 
PáPá
Inci

13 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://incifinci14.blog.hu/api/trackback/id/tr532124895

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

abdulesmia 2010.07.02. 11:53:56

Még ha hihetetlenül is hangzik, de férfi létemre én is rohadtul gyűlölöm a nők után füttyögőket, beszólókat, dudálókat. Sosem tudtam elviselni, szóval megértelek benneteket.

vagyok, aki vagyok... 2010.07.02. 13:43:24

@abdulesmia: jézusom, te fiú vagy??? :DDD jobb későn, mint soha...

cuki Inci! szerdán nekem is füttyögtek, messziről biztosan nem láttak jól :) vagy csak azért, mert én is vettem egy papucsot, fatalpú, magassarkút :)

abdulesmia 2010.07.02. 14:26:15

@vagyok, aki vagyok...: bizony. Nem tudom mi alapján gondolhattál lánynak, sokat kommenteltem anno nálad és nem gondolnám, hogy "lányosan" :)
De ki tudja?

butky · http://butky.blog.hu 2010.07.02. 17:25:13

azért ezt a Zastavás dolgot kikérem magamnak. Igenis jó autó és sokszor jó volt benne dugiban cigizni! Amúgy kurva nehéz így Téged elképzelni, a kedvemért jöhetne egy kép!

vagyok, aki vagyok... 2010.07.02. 18:59:11

@abdulesmia: persze, emlékszem és fogalmam sincs, miért gondoltam, hogy lány vagy :)

itt megtalálsz:
megiskifordulna.blog.hu

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2010.07.03. 13:16:56

@butky: A Zasti pont amiatt jutott eszembe, mert annó a Dórival, olyan sokszor megkértünk hogy vigyél el minket...nem kell ám, mindent magadra venni:-DDDDD

Amúgy látjátok itt az élő példa, aki be tudja bizonyítani, hogy amúgy mennyire nem vagyok csajos...Ő Butky:-DDDDDD

@vagyok, aki vagyok...: bolond!!!!

kozgaztanar 2010.07.05. 12:08:09

rálépek a fütyülődre, ha füttyögsz, fiam! :))

hzizi · http://halesmas.blog.hu/ 2010.07.06. 15:08:57

Elnyűttem pár Zastavát, megvolt a maguk bája...
amúgy simán cigizve dugnit olvastam.

barracud4 · http://halnap.blog.hu/ 2010.07.06. 16:57:31

Ezaz! Papucs, ápolt tappancsok, tanga rulez!

LuPuS 2010.07.07. 12:39:04

Azok a kedves füttyögő fiúk viszik a hátukon, az ország GDP-jét.
TESSÉK csak "füttyögni" ! :)

Ennek a másik oldala, az alantas alapvetően egyszerű lelkük örül, ha beszólhatnak, ha egy percig ők a KALÁKA központja (későbbi téma egy kőbányai mellett),

És Te/Ti hölgyek --> legyetek büszkék, mert nem mindenkit ajándékoznak meg, ezzel a füttyel.

A mai nap csak okosakat írok, meg is veregettem a vállamat!

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.07.10. 19:41:12

Baszki Inci, azt hittem, hogy a szél legalább a hátadra fújta a szoknyát. Ezt a pechet.;-)

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2010.07.11. 21:37:28

@Hirmondo Helen: azt nem csak hitted volna, hanem láttad is volna, vald be..:-DDDDDD

díva naíva 2010.07.14. 11:21:58

engem sosem zavartak a fütyülgetők, vigyorogtam rajtuk...
eXTReMe Tracker
süti beállítások módosítása