HTML

Incifinci blog

Mindennapi gondok és örömök, amiket megosztok veletek! Amolyan élet Inci módjára...avagy hogy látja Inci a világot:-D

Képeim

Az elmúlt 1 hónap röviden...és felhívás

Incifinci 2010.08.16. 22:19

Sziasztok!

Bocsánat, hogy úgy szó nélkül eltűntem, de igazából arra sem volt időm, hogy észbe kapjak milyen dámutot is írunk.

Már nem tudtam fejben tartani mikor melyikőtök, hol nyaral...és már azt sem tudtam követni, hogy Én mikor hova megyek...

Amióta eltűntem...

1Hét: (még júliban)

Haza mentem 5napra, mert leállás volt a cégnél. Megtartottuk a nyagy családi névnapozós, szülinapozós összputtyot. Most nem volt vmi nagy eresztés, kicsit beszélgettünk, falatoztunk. De nagyon jó volt itthon egy pár napot tölteni. Igaz sokat kellett rohangálnom, hogy mkivel találkozhassak...de persze mindig vannak akik kimaradnak:-(

2Hét:(júli vége)

Kis lazulás Siófokon kettecskén...az első 2napunk sok napsütésben telt, jól le is égtünk, aztán a következő 2nap, már kicsit borúskás volt, de azért még akkor is kint feküdtünk a parton, pihengettünk, és talán el is aludtunk nagyon kellemesen:-)Jó sokat ettünk és sétáltunk...olyan kis romantikusan telt:-))))))))

3Hét:(aug.eleje)

Újra Berényben...vissza keveredve a mókuskerékbe:-((((megfűszerezve egy kis kórházzal....

 

Párocskám korházba került. Már majdnem egy éve húzódik ez az egész kálvária, nem is nagyon részletezném most ezt az egészet...Most ott tartunk, hogy kiderült Crohn-beteg. Tavaly beütött egy vastag bélgyulladás, aminek a következménye most az lett, hogy bélszűkülete lett azon a gyulladt helyen. Igen ám, de az országban kevés doki foglakozik ennek a műtétével, szóval hamarosan készülődünk Pestre, mert a berényi dokijának sikerült lebeszélnie vmi pesti proffal, hogy mehet. 31-én lesz konzultáció és majd ott kiderül, hogy mikor és hogyan fog majd zajlani a műtét.

És itt szeretnék kérni most egy kis segítséget tőletek...

Mivel úgy dolgozom (többnyire), hogy 3nap meló 3nap pihi, így úgy gondoltam, hogy 2napra vhol meg kellene húznom magam Pesten, hogy ne kelljen mindig felutaznom. És itt szükségem lenne a segítségetekre. Beszéltünk már erről Krisszel is, de gondoltam megkérdezlek benneteket is, hogy ki vállalna  be pár napra egy ilyen kis vörös nagy pofájú csakszit.

A kommenteket letiltom, mert nem szeretném, ha bárki illetéktelen ideírna ezzel kapcsolatban, így ha vki "bevállalna" írjon egy emailt, az a biztos:-D és így előre is köszönöm:-D

 

Most éppen megint itthon vagyok, de szerdán már megyek is vissza Berénybe, addig pedig itthon rohangálok.Szóval bocsi hogy ilyen sokáig nem jelentkeztem, de sen közelben nem voltam, lletve volt, hogy energiám s volt bekapcsolni a gépet, nem hogy még írni is....

Élek...

 

PáPá

Inci

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://incifinci14.blog.hu/api/trackback/id/tr332226697
eXTReMe Tracker
süti beállítások módosítása