HTML

Incifinci blog

Mindennapi gondok és örömök, amiket megosztok veletek! Amolyan élet Inci módjára...avagy hogy látja Inci a világot:-D

Képeim

Névnap

Incifinci 2009.05.18. 08:19

Halika!

A hétvégi szalonna sütögetésünk frenetikusra, lélek kimerítőre és egy cseppet alkohol mámorosra sikeredett:-)))Vagy is csak hoztuk a formánkat:-)))

Pénteken b.nőm szólt, ha szombaton megyünk a bulájba akkor vigyek magammal fésüt és hajgumit, mert be kell fonnom a haját. Mondtam, jó rendben, de hozzá kell tennem nem igazán jutottunk el odáig. ( így visszagondolva képtelen lettem volna rá:-)))

Szombaton reggel elindulás boltba, hogy a szombati és vasárnapi ebédhez megvegyük a lemaradt dolgokat, otthon közös főzöcskézés Párocskámmal( és persze közben sörözgetés), majd a kései reggelizés miatt az ebéd is csúszott du2-re. Kicsit késve ugyan, de megérkeztünk a szomszéd utcába a sütögetés helyszínére. Már vártak minket a haverok, akik még nem voltak ott azok pedig lassacskán elkezdtek szállingózni. Buli nagyon jól kezdődött. Elrendeztük a terepet és az itókákat a hűtőbe, csupán a Fűszerest hagytuk elő, hogy mindig kéznél legyen:-))))kb 2óra lefolyása alatt 1.5L literne sikerült is a seggére vernünk 2b.némmal. A hatás nem is maradt el, a jó idő, a jó hangulat csak még jobban emelték az est fényét. Persze volt lelkizés is és két hülye ember, de erről majd egy kicsit késöbb.

Elértünk az est fénypontjához és átnyújtották a barátok a nekünk szánt ajándékokat. Mind a hárman kaptunk egy saját névre szóló törölközőt és mellé egy-egy szál rózsát. ( IMÁDOM A SÁRGARÓZSÁT)A b.nőimtől külön kaptam még egy nagyon aranyos kis nyári ruhát is, amit ott abban a szent minutumben fel is kellett vennem, mert arra éreztem késztetést, hogy ezt most mindenkinek meg kell mutatnom, hogy festek szoknyában( nincsenek hozzászoktatva a látványhoz) Cipő lerúg, gatya letol, póló ledob a fűbe és már át is öltöztem. Ez úton kérek bocsánatot azoktól az emberektől akik nem ismerték a társaságunk és ott voltak velünk a buliba, nálunk ilyen levetkőzös témák nem problémák. Véleményünk szerint akinek nem tetszik vmi nem kell odanézni:-)))) Hát én már nem nagyon voltam ahhoz képben, hogy azt figyeljem kit érdekel és kit nem a rögtönzött sztriptízem:-))))( bár biztosan voltak meglepett emberek, hiszen azért a testem hagy néminemű kívánni valót maga után, de se rá fitty!!!!) A bulit mezítláb és kis szoknyában folytattam. Még akkor is mezítláb voltam amikor kimentünk a helyünkre, hogy akik nem tudták hol vagyunk vissza kísérjük őket.Tánc az utcán,éneklés semmi nem volt probléma:)

A gáz akkor kezdődött, amikor hívatlanul beállított két luvnya, a legtökéletesebb diszkó szerkójukban a szalonna sütögetős partyra. Azzal még nem is lett volna probléma, hogy ott vannak, mert mi egy nagyon befogadó és nagyon barátságos banda vagyunk, ráadásul az egyik csaj, egy haver huga volt. A probléma az volt, hogy az egyik számukra közkedvelt srácot elkezdték fűzni, menjenek el onnan és folytassák a bulit, vmi seggrázós diszkó helyen. Na az én agyamnak több se kellett. Csak az a gáz, hogy ittasabb voltam a kelleténél és ilyenkor mindig attól félek, nehogy vmi csúnyát mondja és nagyon visszafogom magam, hát most megbántam, hogy nem hoztam a formám. Azért az még rémlik, hogy lebasztam őket pár szóban, de semmi komoly. Arról gondolom, hogy semmi komoly nem volt, hogy a beszélgetés után továbbra is maradtak. Pedig ha észnél vagyok, biztos, hogy olyat mondtam volna amitől sokkot kapnak és elhúznak a picsába, vagy ha mégsem akkor segítettem volna nekik:-) Eleve, hogy jönnek ahhoz, hogy hívatlanul beállítsanak egy buliba, majd az ünnepeltekre fittyet hányva, el akarták rángatni az egyik barátot.Az csak mellékes, hogy a srácnak esze ágában nem állt velük tartani, de akkor is, itt nem a szándék, hanem a fontos!!!!! Na mindegy, nagyot csalódtam magamba, hogy ennyire nem sikerült hoznom a formám. Nem baj, jön még kutyára dér.

Egy kis kolbász sütéssel próbáltam menteni a szervezetem a rengetek alkoholtól, sikertelenül. Nagy sajnálatomra így a buli véget is ért számomra éjfélkor, mert akkor még éreztem, hogy pont hazatudok bandukolni kart-karba öltve Párocskámmal.

A vasárnap józanodással, fejfájással és egy kis OÁ-val kezdődött, de pár falat reggelitől rögtön jobban lettem.

Délutánra megbeszéltünk egy találkozót a baráti társasággal, mert volt pár "Klános" dolog amiket meg kellett vitatnunk. Mint Pl: hova menjünk és mikor nyaralni, valamint amiket szeretnénk csináltatni egyen pólókat, milyen színű, fazonú legyen. A tali elött elmentünk Párocskámmal fagyizni és sétálgatni egy kicsit, mert tudtuk, hogy holnaptól már megint nem leszünk együtt.

Az este pihizéssel és készülődéssel telt, a hajnali indulás miatt. Kajákat bedobozolni, összekészíteni a csomagot, nehogy éhen haljon a Kis Drága:-))

Ma ismét egyedül folytatom:-( Dolgozgatok, jövök-megyek.

 

Mindenkinek szép hetet kívánok!

PáPá

Inci

Címkék: csajok névnap sztriptíz hétége

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://incifinci14.blog.hu/api/trackback/id/tr511128030

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
eXTReMe Tracker
süti beállítások módosítása