HTML

Incifinci blog

Mindennapi gondok és örömök, amiket megosztok veletek! Amolyan élet Inci módjára...avagy hogy látja Inci a világot:-D

Képeim

Angol

Incifinci 2009.05.20. 11:08

Napsütéses Szép Napot!

Tele van a tököm már mindennel. Itt gubbasztok a gép elött melóban is és du.is a netet böngészem. (Lassan már tényleg el kell mennem megnézetni a szemem, mert kezdenek össze folyni a betűk) Hol a nyaraláshoz keresek vmi épkézláb viskót, hol a póló himeztetés után kajtatok, most pedig vmi. angol tanfolyam után kutatgatok, mert nagyon hiányzik az a kurva nyelvtudás a repertoáromból. Közben pedik majd kidülednek a szemeim.

Találtam már egy pasit akivel megcsináltatom a pólókat, arról le van a nagyja gond, már csak az van hátra, hogy kinek mekkora méret kell, de teszem hozzá az sem lesz egy könnyű szülés, mire mindenki megállmodja, hogy akkor most hol mennyire legyen feszes, kinek hogy lesz kint belőle a melle( persze itt a lányokra gondolok)még jó hogy nekem rengeteg ilyen pique pólóm van, én legalább tudom, hogy annak nem az a lényege, hogy kint legyen belőle bármi is:-))))))))

Nyelvsulit is találtam, de az meg egy vagyon lesz(de muszáj)Remélem azért nem olyan idióta oktatót fogok ki, mint a németnél a sulikban. Annyira megutáltatták velem azt a nyelvet, hogy amikor kint dolgoztam a Fricceknél, alig voltam hajlandó megszólalni. Inkább mindig csak hallgattam aztán bólogattam, hogy igen-e , vagy nem. Gyűlöltem bejárni az órákra is, mert állandóan baszogatott minket a tanár, ahelyett, hogy normálisan magyarázott volna, akkor már úgy is ránkragatt volna valami, ha csak odafigyelünk, de neeeeem. Ha rosszul szólaltál meg akkor ugrálj egy lábon, vagy béka ugrást kellett szimulálni, ha vmit elbasztunk. Hát ezért nem jártam én be az órákra. Még gólyaként sem szivattak, nem hogy negyedikbe érettségi elött, majd a tanár fog neki állni égetni engem mások elött?! Hülye egy faszkalap tanárom volt az egyszer biztos. Ha egy kicsit bunkóbb fajtából szárbaznék, akkor nem is köszönnék neki leszívesebben, dehát gyerekkoromba ezt a fajta tiszeteletet azért elég rendesen belém nevelték.Így nem tudom megtenni, hogy szó nélkül elsétáljak, Ő Tiszetelete elött. Kétségekkel vágok bele ebbe a nyelvtanulásba, mert mivan ha nem csak a tanárjaim hibája volt, hogy nem sikerült megtanulnom németül, hanem azárt is mert mondjuk NULLA a nyelvtanuláshoz való érzékem?! Akkor meg kidobok az ablakon egy vagyont és majd jön a nagy semmi?! Hát nem tudom. Nagyon szeretném, ha legalább egy kicsit tudnék beszélni.

 

Hétvégén készülünk Miskolcra, egy kis család látogatásra. Párocskám Anyukájához. Biztosan majd lesz bővel tenni való a hát körül, régen voltunk már otthon. Remélem szép időnk lesz és nem fog esni az eső, mert akkor nem fogunk tudni semmit csinálni, csak bent gubbasztunk majd a lakásba. Már nagyon várom, hogy menjünk, Anyuka mindig nagyon finomakat szokott főzni amikor megyünk és RENGETEGET, nehogy éhen haljunk:-) De nem csak a kaja a lényeg, ott mindig olyan nyugottság van. Mindenki tudja, hogy nem vagyunk itthon, így a telefonok nem csörögnek. Nincs rohanás, nincs kapkodás, nincs a közelünkbe senki. Nagyon faca ilyenkor.

 

Mindenkinek kellemes hétvégét kívánok! Szerintem már a héten úgy sem írok, de hétfőn kukkancsatok be, hogy elolvassátok a hétvégi élménybeszámolómat.

 

PáPá

Inci

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://incifinci14.blog.hu/api/trackback/id/tr91133100

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
eXTReMe Tracker
süti beállítások módosítása