HTML

Incifinci blog

Mindennapi gondok és örömök, amiket megosztok veletek! Amolyan élet Inci módjára...avagy hogy látja Inci a világot:-D

Képeim

Elmardt poszt Siófokról

Incifinci 2009.06.08. 10:10

Csak, hogy szanszos legyen a belépőm:

CSŐ mindenkinek!

Tudom a fene egye meg a pofámat, hogy már olyan régen írtam, de a múlt hetem egy kicsit pörgősebb volt mint én arra számítottam. Hó zárás, angol óra, Mama látogatás és mindenféle melós Őrültség, és ez mind 4 napba kellett besürítenem.

Siófok: a hosszú hétvégén nagy nehezen sikerült lejutnunk, bár szombat reggel még úgy tűnt az egészből nem lesz semmi. Egész hétvégére szakadó esőt jósoltak, ami meg is érkezett szombat reggel és erősen azon gondolkoztunk lesz-e egyáltalán értelme lemennünk. Vettük a bátorságot és elindultunk Győrből, persze ahogy kell, sört betárazva magunk mellé. Hál' Istennek hamar megérkeztünk, pont mire a sörünk elfogyott volna, de egy gyors bevásárlás után pótoltuk a két napra szükséges életmentő nedüt:-) Szombat du-ra egész szép időnk lett és a fiúk még azt is meg merték kocáztatni, hogy bemerészkedjenek a 16fokos Balcsiba. Abba bele se merek gondolni, hogy a naciban mekkora lehetett a qukac, mert akkor biztosan sírva fakadnék, hogy szegény fiúkáknak mit kell átélniük abba a hideg vízbe:-) Én nem voltam ilyen bátor, csak a part széléről figyeltem, milyen bevállalósak a többiek, a víz hőmérsékletét pedig a söröm kortyolgatásával próbáltam tesztelni és össze hasonlítani melyik mennyire hideg és melyik esik jobban. Mondanom se kell ugye,, hogy fölényes előnyben vitte a pálmát a kezemben szorongatott söröcske:-) Kissé lehülve érkeztünk vissza  a szállásra, majd vacsival, tusival és sörözgetéssel folytattuk az esténket. Végig hallgattuk az összes jútyúkos videóinkat amiket szeretünk és ezek alapozták meg az est hangulatát, és persze nekem a kellő menyiségű sör, a fiúknak pedig a whisky+kóla. Amikor már a fiúk elérték a kívánt színt, jött az ötlet indulás a sétányra.

Láttunk szuper lédiket és láttunk díszbuzi fiúkákat is akikről nem mindig lehetett eldönteni, melyik nemet is részesítik előnyben de sebaj, mi jól éreztük magunka. Az oszták nyaralókkal való kapcsolat felvétel is elmaradhatatlannak bizonyult. Tomcsekünk összeszedve minden német tudását merészkedett szóba elegyedni a szomszád asztaltársasággal, persze hozzá kell tennem, hogy a tudomány megállt a Német focisták nevének felsorolásánál. Gáborom gyors a segítségére igyekezve ( persze már Ő sem volt szomjas) angolul folytatta tovább a beszélgetést a srácokkal. Petivel így ketten maradtunk az asztalunknál és értetlenkedve néztük azt, hogy mi értelme van a szomszédos aztalnál folytattott kommunkikációnak. Lehet azért, mert Ő csak üdítőt ivott, én viszon hiába ittam már a fiúkkal whiskyt, mintha én is csak kólát szürcsölgettem volna egész este. Ismét jött az ötlet, menjünk tovább hiszen még is csak Palace nyitó van és miután megvettük a kedvezményes jegyeket a hosztesz lédiktől indultunk is a Palace álltal finanszírozott kisbusszal. A beszállásnál volt néminemű baki, hiszen fiúink annyira összebandáztak az osztrákokkal, hogy beszállás után Petinek és nekem nem marad helyünk a buszba, de megoldódott a probléma, egy kis többlettel mi is befértün. Kérdeztem is a söfőr sráctól, nem gáz-e ha meg állít minket a rendőr, akkor ki fizeti a büntit, Ők vagy az utasok?! Mire közölte velem a srác: -Ezt a buszt nem állítják meg a rendőrök!!! Abba persze már nem akartam belemerülni, mire ez a nagylelkűség a rendőröktől, de el tudom képzelni, hogy a fizetésem soxorosa landol ezért a nagylelkűségért vkinek a zsebében:-)))

Belépve a Palace-ba meghökkenve tapasztaltam mekkora és még is milyen kevesen vannak a kedvezményes jegy ellenére is?! Tomcsekkal és Péterrel lehuppantunk egy asztalhoz iszogatni, Párocskám viszont még mindig az osztákokat idegenvezette a helyen. Tomcseknak sikerült vhonnan összeszednie, de olyan arcot vágott mint amikor a kisgyereknek kiveszed a játékot a kezéből. Üldögéltünk-Üldögéltünk, nagyon uncsinak tűnt, nem erre számítottunk. Aztán gondoltunk egyet, hogy vhonnan nagyon jön a dübörgős zene nézzünk utánna a dolgoknak és láss csodát, az egyik helységben tömve a népek és tánciznak. Tomcsek és Gábor körbe mentek, hogy megkérdezzék a lányoktól:- Minden rendbe van-e?

Volt jó kis táncikálás és méreg drága sör ár is, de muszáj vot vmit inni, mert kiszáradtam volna.Hajnali fél 4re sikerült vissza érnünk a szállásra, zsupsz az ágyikóba és már alvás is.

A hétfői időjárás volt a legklasszabb. Miután össze pakoltuk a cuccainkat és leadtuk a kulcsokat elugrottunk még megebédelni, majd tettünk egy kis sétát a parton. Ledőltönk egy padra csoportosan és ott süttetük a pofikánkat a napsütésben, nagyon jó idő lett és sajnáltuk, hogy már haza is kell jönnünk, de nem tehettünk mást, kedden mindenkinek meló volt.

Most pedig a beköszönésemhez hasonlóan köszönök el:

Siófok, Beach House, ZENE.....

PáPá

Inci

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://incifinci14.blog.hu/api/trackback/id/tr511170937

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
eXTReMe Tracker
süti beállítások módosítása