HTML

Incifinci blog

Mindennapi gondok és örömök, amiket megosztok veletek! Amolyan élet Inci módjára...avagy hogy látja Inci a világot:-D

Képeim

Kiskosárba F....tál

Incifinci 2009.07.09. 11:01

Halika!

 

Alakul annak a bizonyos baráti kosárnak a karimája, aminek a szélén úgy kőrözök, mint amikor kosárra dobsz  és a lapda csak a vason pörög-pörög-pörög és a 8kör megtétele után se tudod megállapítani, hogy kosár lesz belőle, vagy csak egy kihagyott ziccer?! Tegnap bejelentették, hogy 2autóval megyünk 9en, és sajnos senki nem tudja, hogy hogy fogok beférni?!?!?!?Pfüüü! Egész gondolkodóba estem....:-)( és rájöttem, hogy az elmúlt egy hónapban még sem sikerült a tervem, hogy benyaljam magam HI-HI:-))))))))))))( ahogy így olvasom vissza ez annyira nem Én vagyok, de ezekszerint ez kell a mai világba)

De azért még is csak jó hogy megyek, mert főzök be lecsót amit viszek le, hogy ne ott kelljen horror árért kajálni, meg jól behűtött karton sört is, hogy ne bevásárlással( szintén horror árért) indítsunk. Tavaly is ez volt. Sört persze rajtam kívül senki nem hozott és rövidet is csak az egyik leányzó, meg én. Ezek el is fogytak első este, aztán másnap jöhetett ismét a bevásárlás. Na mindegy!

Azon is röhögtem a minap, hogy volt egy kis félreértés fél évvel ez elött két b.nőm között, aminek az lett a vége, hogy egy darabig szinte alig köszöntek egymásnak( az egyik legszívesebben letekerte volna a másiknak a fejét), most meg a legnagyobb egyetértésben nyalják egymás valagát?! Pedig elötte se voltak azok a nagy puszi pajtások?! Én nem értem, bár nagyon-nagyon sok minden van a mit nem nagyon értek, de biztosan azért mert annyira érthetetlen IDIÓTA vagyok.

Aztán ott van még az is, hogy ki-ki mögött mit dumál. Én mindig arra voltam büszke( és ez úton szeretném megköszönni a volt osztályfőnökömnek is, mert ő tanított meg rá), hogy bármennyire is szarul hangzik amit mondani akarok, akkor is elmondom, hogy ne legyen az, hogy én bárkinek is a háta mögött beszélek. Ahhoz mindig hozzá voltam szokva, hogy az én hátam mögött pofáznak az emberek( amit amúgy magasról leszarok kivéve ha olyan ember mondja akinek adok a véleményére, vagy ha olyan aki ész érvekkel tudja alátámasztani a negatív véleményét)), de hogy pont azért pofáznak rólam, mert elmondom amit gondolok, hát ezt álmomban se gondoltam volna. És most ez van. De annyira szar....ha vki háta mögött dumálnak az úgy is visszajut az illetőhöz( ezért is nem szoktam)!!!! Ez nem tűnt még fel rajtam kívül senkinek?!

Mi a faszért agyalok Én ennyit ezen a rohadt őszinteségen. Az egész világ arról szól, hogy mindenki hazudik mindenkinek, akkor meg?!( vagy ti hogy vagytok vele?)

Jövő hét szerdán indulunk, szóval nem leszek netközelbe. Nem is tudom, hogy fogom kibírni Zalán nélkül:-))))))   ( zalan.blog.hu)

Pénteken megyünk egyet bulájozni, kicsit kiengedni a gőzt, még így a nyaralás elött. Megünnepeljük a szülinapomat is egyszer, meg majd a Balcsin is:-)))) Szombaton pedig bográcsozás nálunk a kis családommal:-)

Mindenkinek jó hétvégét.

PáPá

Inci

 

 

 

Címkék: segg nyalás idiótaság hazugságok kiskosár

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://incifinci14.blog.hu/api/trackback/id/tr451235946

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kristopher · http://lelkirakat.blog.hu 2009.07.09. 12:24:20

Hát sok mindent említettél így egy posztra, valamelyikhez azért csak tudok szólni - ha már kérdeztél :)

Egyrészt akik nagy összeveszés, egymás utálás utáni kibékülés hatására még jobb viszonyban lettek egymással, mint annak előtte azokat valószínű a nagy megkönnyebbülés közelebb hozta egymáshoz. Tudod, bajban ismerszik meg az ember.

Én meg nem szeretem azt, hogy "ilyen világban élünk". Egyrészt a világ olyan, amilyenné tesszük, másrészt meg mindenki a maga világában él, ezek a világok max. kapcsolatban vannak egymással, de hatással nincsenek egymásra. Csak mi változtathatjuk meg a világunkat, hogyha a többiektől hagyjuk, hogy erre befolyásoljanak.

Na, még egyet mondok, ha megengeded :) Azzal egyet értek, hogy el kell mondani azt, amit az ember gondol annak, akiről gondolja, nehogy mástól tudja meg. De vannak olyan dolgok, amiket jobb megtartani magunknak, minthogy vagy az érintettnek, vagy bárkinek is elmondanánk. Szóval nem kell mindent kimondani, de ha bárkinek is szóvá tesszük, akkor az érintett is köztük legyen.

Hűűű, de filozofikus vagyok - ez a Te posztod hatása ;)

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2009.07.10. 08:32:33

@kree: mind a 3om szösszeneteddel egyet értek, csak vhogy olyan régóta vagyok figyelője és hallgatója itt a történteknek, hogy egy kicsit besokalltam.

Az összeveszést nem követte semmi nemű megbánásos bocsánat kérés és elfogadás, valamint a mostani jó viszony sem az őszinteségen alapul. Azért zavar ez ennyire, mert világ életemben utáltam az ilyen felesleges köröket. Ha vki nem szimpatizál a másikkal, akkor ne nyalja már feleslegesen a másik seggét, csak azért hogy jó színben tűnjön fel. Ha már van annyira kultúrált, hogy nem akarja feleslegesen kelteni a feszültséget, akkor az is elég lenne ha csak csöndben maradna.( szerintem)

Abban, hogy a világunkat mi magunk alakítjuk, teljesen igazad van.

Az, hogy kinek mit és hogyan mondunk el, szerintem attól is függ, hogy ki mit mond nekünk. Amikor azt hallgatod éveken keresztül, hogy ez így nem jó, már megint mit csináljak, egy szar az egész, és próbálsz nem tanácsot adni, nehogy te legyél a végén aki a rövidebbet húzza, csak kérdezel, hogy saját maga adjon válaszokat és ezáltal átláthatóbbá próbálod neki tenni a "helyzetét", de mind ez hiába, mert nem lép, nem cselekszik, csak siránkozik... HÁT ETTŐL A FALNAK TUDOK SZALADNI. (Teszem hozzá azért itt évekről beszélünk)És amikor a több éves hallgatás után elmondod a véleményed, normálisan, ész érvekkel alátámasztva azt hogy te mért úgy és azt gondolod amit, akkor meg jön az elfordulás, mert szembesítetted saját önnön semmittevő valójával.
Engem ezek a dolgok bántanak.

Amúgy persze, hogy lehet írni, csak még nem jöttem rá, hol kell beállítani, hogy ne kelljen moderálni a kommentet és rögtön betegye a hozzászólásokhoz.
eXTReMe Tracker
süti beállítások módosítása