HTML

Incifinci blog

Mindennapi gondok és örömök, amiket megosztok veletek! Amolyan élet Inci módjára...avagy hogy látja Inci a világot:-D

Képeim

Szülinap után, Balcsi előtt

Incifinci 2009.07.14. 13:53

Hej-Hó!

Még gondoltam pöttyintek egy rövidke szösszenetet így indulás elött az elmúl hétvégéről, és a készülődésről.

A pénteki gőz leeresztés nagyon jól sikerült, mindenki szuperul érezte magát, mondjuk ez lehet annak is betudható, hogy rengeteg pezsgőt és sört sikerült elfogyasztanunk:-) Ismét csak azt mondhatom, hogy hoztuk a formánkat.

A szombatból vasárnap lett, mert azt hittük szakadni fog az eső és a biztonság kedéért, jobbnak tartottuk a csúsztatást.Volt reggeli nagy készülődés, tűz rakás, könnyezés a hagyma puceválás közben és nagy kertrendezés. Szombaton gyors lenyírtam a füvet, mert az elmult hónapban, most volt az első nap amikor nem szakadt az eső. Bár azt kellett megállapítanom, hogy akár szakadó esőben is nyírhattam volna, mert annyira párás és nedves volt, hogy nem osztott- nem szorzott volna egy kis eső.

Jött is a kis család 3-4 óra felé. Majd pedig a sztorizgatások, hogy milyen kis undorító szőrös majom voltam amikor megszülettem, meg hogy én voltam a legnagyobb és hogy újszülött koromba mindenki azt hitte rólam, hogy csecsemő vagyok, mert akkora voltam. A hajamat már születés ütán majdnem copfba lehetett kötni és azt is megtudtam, hogy azért hitték, hogy egy kis majom vagyok mert még a fülemen is fekete hosszú szőrök lógtak.( Pfuu... gondolom milyen édi lehetett:-))) Jó úgy bekajcsiztunk, hogy szinte alig csúszott a sör, amiről addig azt hittem lehetetlen dolog, de megtapasztaltam. Vmikor fél 1 tájékán sikerült ágyba kerülnünk és tegnap meg már fél5 kor keltünk is, szóval ezért nem volt energiám tegnap írogatni.

Holnap reggel 8kor indulás amiből már most tudom, hogy fél 9-9 lesz, mert ugyi az én barátaim nem képesek sehonnan megbeszélt időre indulni, de még érkezni sem. Még nincs bepakolva, de magamat ismerve, aki minden hétvégén végig játsza ezt a pakolásos szitut, kb 20perc lesz, de akkor lehet sokat mondok( mások erre mért nem képesek?!)

Még meg kell  venni a sört, mert anélkül lehetetlen az indulás, mint mondtam már:-)Du még lesz egy hajvágásom, meg tegnap is volt 3, szóval a sör áráért már megdolgoztam:-)

Még egyszer jók legyetek és legyetek Víg-an!!!!!!

 

PáPá

Inci

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://incifinci14.blog.hu/api/trackback/id/tr461245756

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
eXTReMe Tracker
süti beállítások módosítása