HTML

Incifinci blog

Mindennapi gondok és örömök, amiket megosztok veletek! Amolyan élet Inci módjára...avagy hogy látja Inci a világot:-D

Képeim

Nem is tudom....

Incifinci 2009.08.05. 13:06

 

Sziasztok!!!

 

Tudom egy büdös disznó vagyok, amiért már ezer éve nem írtam és az utolsó bejegyzés is csak a keresőkről szól és nem volt egy nagy eresztés.

Pedig már régóta akartam írni, csak minidg vagy el voltam havazva, vagy azon agyaltam mit is írhatnék?!

Szóval miről is? Hogy hogy el vagyok havazva mostanában a melóban, vagy hogy a hétvégi győri bulin, már megint mennyi üresfejű, magassarkujukban menni alig tudó luvnyával találkoztam, vagy hogy tele van a tököm az emberekkel?! Félreértés ne essék, nincs ember iszonyom, csak elegem lett az engem körülvevő emberekből, és most szeretnék nyitni azokfelé az emberek felé, akiket eddig nem mertem közelengedni magamhoz. Nem feltétlenül kapcsolat megszakításra gondolok a régiekkel kapcsolatban, csak egy kisfajta mellőzésről. El is kezdtem.... Tegnap nem is voltam kint a helyünkön ( ahova amúgy napjában többször be szoktam járni), kíváncsi vagyok kinek fog feltűnni?! Vagy is feltűnni biztos fel fog, csak érdekel, hogy ki fogja venni a fáradságot, hogy felemelje azt a rohadt telefont( amit amúgy mostanában a melóm miatt le se tudok vakarni a fülemről). Hát tegnap kaptam is egy sms-t az egyik kedves ismerősömtől, hogy megyek-e mert Ő kint van......Mondtam, hogy köszi, de most nem.... Kurva kíváncsi leszek:-))))

 

Hétfőn este egy kicsit kimentünk fürcsizni a többiekkel, nagyon fincsi volt.... Kellemes meleg szellő fújdogált, víz isteni jó langyos...Gatya le, bugyi le, póló le, cickótartó le és gyíí a víz. Végre egy kis kikapcs, csend, vízcsobogás( ahogy bent lubickoltam), a víz símogató érintése abőrömön, az éjj leple....Csodálatos volt!!!! A vízben lebegő cickóimról pedig meg kellett állapítanom, hogy nem is olyan rosszak :-))))))))) El kezdett csöpörögni az eső és sajna nem maradhattunk tovább, mert a villámok csak úgy csattoktak körülöttünk, de tó még mindig gyönyörű látvény volt, főleg ahogyelkezdett párologni, olyan volt mint a filmekben.

 Remélem du nem fog esni az eső, mert le kéne már megint vágni a füvet, mert úgy néz ki a kert mint vmi dzsungel, nehogy az legyen, hogy azért nem mer senki meglátogatni ( akik esetlegesen hiányolnak a helyünkről:-), mert félnek átverekedni magukat a liánokon:-)))))

Ja az is lesz, viszek haza sört( már 2napja nem ittam SÖRT) beindítom a berregőt azt adok neki:-)))))

További szép napot!

A SÖR lassan butít, DE NEM BAJ ÉN RÁÉREK!!!!!!!!!!!!!!!!!!

PáPá

Inci

 

Címkék: úszás éjszakai meztelen haverok fürdőzés

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://incifinci14.blog.hu/api/trackback/id/tr291290345

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
eXTReMe Tracker
süti beállítások módosítása