HTML

Incifinci blog

Mindennapi gondok és örömök, amiket megosztok veletek! Amolyan élet Inci módjára...avagy hogy látja Inci a világot:-D

Képeim

A Régi "barátok" mit nem feltételeznek?!

Incifinci 2009.09.15. 11:40

Sziasztok!

Tudom egy lusta dög vagyok, hogy már ennyi ideje nem írtam, de nem volt semmi hangulatom, meg rohanás volt egyfolytában.

Múlt héten volt fizuosztás a cégnél, ez mindig egy őrültek háza. Aztán meg a Páromnak is most volt a szülinapja és be kellett járnom az egész várost mire megtaláltam a számomra megfelelő ajándékot, mert pesze amiket kinéztem, pont elfogytak. Egyszóval volt rohanás rendesen.

Hétfőn de. telefonáltak, hogy menjek Pestre, mert a főnököm lánya nem mer egyedül beiratkozni az egyetemre,úgyhogy csapot papot itt hagyva mentem is az első vonattal. Nem is bántam meg, nagyin jól éreztem magam. Találkoztam nagyon régi ismerősökkel, jó volt egy kicsit beszélgetni:-)

Kedden fél négyig basztam a rezet az irodába, mert úgy volt, hogy jönnek vmi pályázat elbíráló mukik és szeretnék megnéni a telephely után az irodát is, de ebből meg nem lett semmi, szóval potyára itt gubbasztottam( legalább pokereztem egy kicsit:-))))

Szerdán neki indulta a városnak és persze hol máshol nem, mint a város szélén sikerült ajándékot találnom. Most kapcsolok az már nem is tartozik a városhoz, hanem az már Tatabánya melletti falunak a szélébe van( na mindegy). Persze mind ezt gyalog, azt hittem már a végén leszakad a lábam. Még jó hogy nem hordok magassarkót, mert akkor tuti mezitláb mentem volna:-)Amikor visszafelétartottam hívott az egyik barátom, még a "régi" társaságból, hogy üljünk be vhova egy sörre. Kapva kaptam az alkalmon, mert már azt hittem szomjan halok és egész du. egy üveg jó hideg sörön járt az eszem:-))))

Találkoztunk is, beültünk egy helyre dumálni. Megint érdekes dolgok derültek ki:-)Én már csak röhögök.

Van egy srác aki kiosztotta a bandát, de úgy rendesen. Hallott innen-onnan dolgokat és szép lassan sikerült összerakni a képet, hogy mi is veszi körül Őt ebben a társaságban. A szép csak az az egészben, hogy nem is olyan emberektől hallotta, akik beletartoznak a kis társaságba, hanem teljesen kívülálló személyektől, akik én magam sem tudom elképzelni, hogy honnan tudtak ennyi mindent az ott zajló dolgokról. Na de mindegy. Amikor a srác elkezdte mondani a magájét, persze rögtön ki került elő? Na ki? Hát persze hogy én:-)))) Mert bizosan én árultam el őket, ÉN POFÁZOK MINDENKINEK:-)))) Még ennyi év után sem ismernek, ez hihetetlen. Ha nekem vmi bajom volt, én mindig megmondtam a frankót, nem úgy mint ők, persze mindenki magából indul ki, mint akkor is amikor azt híreztelték rólam, hogy én ezzel-meg azzal....De ez már mindegy.

Szóval én dumálok, az persze még egyiknek sem jutott eszébe, hogy én nem szoktam embereket megkerülni és üzengetni, nekem ha vmi bajom van, akkor ha kell fejjel a falnak stílusba de akkor is megyek előre. Ezek elfelejtik, hogy én nem vagyok olyan ember aki elfelejti azt a sok évet. Ha engem vki megtisztelt a bizalmával, amikor még barátok voltunk akkor az nem jelenti azt hogy ha már nem tartjuk a kapcsolatot, akkor én rögtön kiteregetem a szennyest. Jézusom, dehogy is. Az csak engem minősítene, hogy milyen gusztustalan ember vagyok. Vagy ezt csak én gondolom így? Tőlem akárki rákérdezett vmire és tudtam róla, még akkor sem mondtam el. Mindenki derítse ki úgy a sunyiságokat ahogy akarja. Én is kiderítettem, bár nem én akartam, de jól jött.

Ha geci akarnék lenni, én másképpen csinálnám mint ahogy azt ők feltételezik rólam( mármint hogy én dumálok mindenkinek)Pl:Szólnék A-nak, hogy B és C ..., és B-nek is szólnék, hogy C nem csak F-el izél, hanem D-vel is és ezt elmondanám E-nek is. F viszont dobna egy hátast. Szóval ha én azt akarnám, hogy bármi is kiderüljön akkor tuti hogy a megfelelő emberekhez mennék oda, nem holmi gyerekes kipofázásba kezdenék, hanem olyan durr  bele Balázs módjára, hogy akkor már nagyot szóljon:-))) Mi értelme lenne? Vannak tényezők aki aztán semmiről nem tehetnek, csak ők járnák meg, azt meg senki nem szeretné. Én legalább is biztos nem. Szóval annak a bizonyos "BARÁTI TÁRASÁGNSK" innen üzenem, hogy válogassák meg jobban kinek mit mondanak, mert oké, hogy én tartom a számat, de vannak emberek akik saját maguk védelmében inkább mások szennyeseiről beszélgetnek egy kívülállóval, azért hogy a saját bőrüket mentsék. Szóval nem én vagyok a ti emberetek, aki pofázik. És jól vigyázzatok, mert egyre több az olyan eber aki nem tudja tartani a száját az infókkal. Nézzetek már magatokba. Amég csak én tudtam dolgokról addig volt vmi baj? Nem...Most meg hogy egyre jobban keveritek magatok körül a trutyit, és próbáljátok magatokat menteni, egyre több infó jut ki, és nem tőlem, hanem saját magatoktól.....Egyre jobban megismeritek egymást, hogy milyen hátsószándékú, hazudósok vagytok és kezdtek egymás ellen fordulni.....Miattam? Tévedtek.....Magatok miatt. Szeretnék bocsánatot kérni 3ember kivételével mindenkitől, a ti titkaitok örökre az enyémek maradnak, ti még nem fordultatok ellenem, bár mellém se álltatok, de ez csak azért van, mert senki nem ismeri a teljes történetet valójában. Sőt igazából senki sem, még én sem, bár szerintem én tudom a legtöbb mocskosságot....  Most már nem érdekel....:-)

 

PáPá

Inci

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://incifinci14.blog.hu/api/trackback/id/tr301383207

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
eXTReMe Tracker
süti beállítások módosítása