HTML

Incifinci blog

Mindennapi gondok és örömök, amiket megosztok veletek! Amolyan élet Inci módjára...avagy hogy látja Inci a világot:-D

Képeim

Akik látnak, de nem ismernek. Avagy egy blogból meglehet valakit ismerni?!

Incifinci 2009.09.22. 13:27

Sokat gondolkozom mostanában azon, hogy vajon akik az iwiw-ről klikkelnek ide, azok mit gondolnak?mire számítanak? és mi a véleményük arról, amit itt találnak?

Sok ismerősöm van az iwiw-en akik vagy volt munkatársak, volt osztálytársak, vagy éppen valakimnek a valakijei. Ők mit gondolhatnak az itt olvasott dolgokról?

Rólam, aki nyomattam a gyárba a melót és nem tudtak rólam semmit, csak hogy -mer a főnök kedvence, így könnyű!És nem is akartak megismerni.

Vagy azok az osztálytársak,akikkel már vagy 10éve nem tartom a kapcsolatot.És amég suliba jártunk is mindig csak kiközösítettek, mert én nem olyan voltam mint ők. Nem voltam gyerek, de még felnőtt sem, még is mindig mindent jobban tudtam az életről mint ők.(sajnos)

Vagy azok az ismerősök, akik csak látják azt a bizonyos felszínt, de amikor megkérdezik hogy vagy? mi van veled? Igazából kurvára nem kíváncsiak a válaszra és tulajdonképpen csak azért kérdezték meg, hogy visszakérdezzek és nekiállhassanak saját kis monológjaiknak.

Mit is gondolhatnak?

A volt munkatársak biztosan megállapították már, hogy biztosan már akkor is volt közöttünk vmi a párommal amikor Ő még csak a főnököm volt. Igaz, hogy több mint egy éve nem dolgoztunk már annál a cégnél és utánna jöttünk össze, de az teljesen mindegy. Ők ezt már akkor tudták.

Milyen furcsák is az emberek, nem de?!

És mit gondoltok Ti, blogerek, kommentelők( Sassy, Harrington, Zalán, Suzan, vagyok aki vagyok, az állam én vagyok,úriparaszt, Bogi,Styxx,Ádám)?! Ti látjátok a posztjaimat és a blogokban való kommentjeimet is. Ti vajon jobban ismertek, mint az engem körülvevő emberek?! Sajnos be kell vallanom, hogy szerintem igen, de ez csak az én véleményem.

 

PáPá

Inci

Címkék: barátok ismerősök megismerés kiismerés

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://incifinci14.blog.hu/api/trackback/id/tr681399291

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nyarifecske · http://nyarifecske.blog.hu 2009.09.23. 12:28:45

Érdekes amit írsz. Pár barátom tud csak az én blogomról, és ők - bár sosem tartottak álszentnek - nagyon meglepődtek, hogy milyen őszinte is tudok lenni. Hát igen, ismeretlenül könnyű a világba kiáltani a bánatod... :-) Szóval, saját példámból kiindulva, azt hiszem a blogban is ugyanaz az ember van benne, mint aki a hétköznapokban jön-megy a családja, barátai, munkatársai körében. Csak egy kicsit többet ad ki magából. Vagy másként adja ki. De azt kell mondjam, talán a blogírás fedi fel a legintimebb énedet. És én is hasonlóképpen fedezem fel a blogíró ismerőseim, barátaim mélységeit, amit egyébként nem mindig látnék.

domdodom69 (törölt) 2009.09.24. 17:18:05

én is csatlakozom nyárifecskéhez. nem vagyok más a blogomban, mint a való életben, csak másik részem kerül itt előtérbe. az én blogomról nem tud egyetlen barát, ismerős stb sem, következően annak témájából. érdekes módon, amikor még fent volt az iwiw-en az Egymás szemében alkalmazás nálam is, a legtöbb pontot az őszinteségemre kaptam... és pár éve szembe dícsért egy barátnőm, hogy számára példakép, ahogyan az én családom él, mind pákapcsolati, mind gyereknevelési kérdésekben. mindezt akkor, amikor a válás határán álltunk. pedig beszéltem a problémáinkról, nem hazudtam el a tökéletes házasságot. néha tényleg fura, hogy miket gondolnak az emberről, mi az ami "átjön" a személyiségből...

úriparaszt · http://varanus.blog.hu 2009.09.25. 18:43:24

sokkal több és személyesebb információ áramlik biteken át, mint rl.
aki itt elolvas, azt tényleg érdekli amit írsz.
ez pedig óriási különbség egy rl 'baráthoz' avagy inkább ismerőshöz képest.
eXTReMe Tracker
süti beállítások módosítása