HTML

Incifinci blog

Mindennapi gondok és örömök, amiket megosztok veletek! Amolyan élet Inci módjára...avagy hogy látja Inci a világot:-D

Képeim

Hosszú hétvége...

Incifinci 2009.10.26. 10:01

Most abba hagynám egy kicsit a múltban való merengésem. Majd talán egy esős borús, szomorú napon folytatom.

Fantasztikusan űber faszán telt a hétvégeJ

Csütörtökön gyors haza tűztem melóból, hogy készítsem a finom ebédet amit23-ra szántam. Mert a hétvégét most nem itt töltöttük nálunk, és nem akartam főzőcskézésre pazarolni az időt, amit a párocskámmal tölthetek. Pénteken kelés után reggeli. Párocskámmal lementünk a tárolóba elővadászni a téli gumikat, Ő nekiállt lecserélni őket én pedig felmentem megcsinálni a fasírtot a főzelékhez. Amikor végzett én még minid a tűzhely mellett álltam, de nagyon rendes volt, besegített egy kicsit, hogy ki tudjak menni cigizni (fújj, de utálja hogy bagózok…)Töltött sört és amég sült a fasirt beszélgettünk. Mire kész lett már éhesek voltunk az illatoktól így hát, ebéd és egy kis póker kettesben következett. Olyan jól elütöttük az időt, kártya, sörözgetés, beszélgetés, nagy röhögések…Vmikor hajnali 2körül hagytuk abba.

Szombatra készültem egy kis meglepivel Párocskámnak, de nem árultam el neki, hogy mi az, csak vártam, hogy elvégezzük, amit aznapra terveztünk. Reggeli, egy film és elindultunk bevásárolni. Miután végeztünk beugrottunk egy helyre ebédelni és mentünk haza. Kis du-i pihengélés után, előhozakodtam a meglepimmel. Egy fürdőzéssel és egy nagy tatarozássalJ  Fürdőolajos, sós habfürdő, bazi nagy habokkal, gyertya meg minden, ami kell. Isteni illat (addigra már az egész lakásban J. Test radír, lábradír, jó átdörzsikézve az egész testét, maszírkázással egybekötve. Törölközés után irány a háló. Félhomályban láb masszázs (imádja, ettől mindig elolvadJ Lábspray és felfrissülés. Úgy kelt fel az ágyból, mint aki megújult, vagy újjá születettJ Úgy szeretem, amikor ilyen apróságnak ennyire tud örülni. Ilyenkor én is mindig nagyon örülök, olyan mintha én is kaptam volna tőle vmit. Vki már a köszönetnek is tud örülni, én meg annak is, hogy csak látom a hálás szemeit, mert érzem, tudja, hogy fontos vagyok és én is neki J))))

Elég durva dologgal állt elő. Még a boltban vettünk egy üveg mézes barackpálinkát, azzal a magyarázattal, hogy ez kell és kész. Hát kiderült mire is kell. Pókerhez, hogy aki veszít, a vakok alatt annak innia kell. Jujjj mondom! Így ketten? Szépen fogunk kinézni. Úgy kezdtük az egészet, hogy mind a ketten nyomattunk egy kicsit. Na, azért finom volt meg kell hagyni. Estére mind a ketten nagyon szépen néztünk ki. Éjfélre már ott tartottunk, hogy mind a kettőnknek kellett inni, vagy 6 kicsit, mert annyit vesztettünk egymás ellen. Hát mondanom se kell nem voltunk már szomjasakJ)))))))

 

Mindig elcsodálkozok azon, hogy mi mennyire jól tudjuk érezni, élvezni, eltölteni az időt egymás társaságában. Ahogy itt olvasgatom a blogokat rengeteg olyan párkapcsolat van, ahol az emberek úgy élnek egymás mellett, mint két idegen és a kommunikáció lekorlátozódik a gyerekek jegyeinél és a számlák befizetésénél….

Nálunk is eljön majd ez az idő?!

 

Szép hetet mindenkinekJ))))))))

PáPá

Inci

Címkék: örök boldottág bódottág: )

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://incifinci14.blog.hu/api/trackback/id/tr801475547

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sing-lee 2009.10.26. 10:11:46

Höhő, vidámak a csajok a hét elején, jót tett mindegyiknek a hosszú hétvége! Azért az elég furcsa dolognál megijedtem, de hál istennek csak pia volt.
Csak így tovább!!!

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2009.10.26. 10:30:23

@szingliman: :-))))Csak azért volt furcsa, mert nem szoktuk a pokert piában játszani. Az hogy közben sörözünk az meg természetes. Én az ásvány víz helyett is sört iszok. De nekem meg is van a napi 2liter folyadék mennyiségem, mert én azt iszok amit szeretek:-))))

sing-lee 2009.10.26. 12:41:22

Napi két lityó sör? Csoda ha jókedvű vagy??

Ádám72 (törölt) · http://juditesadam.blog.hu/ 2009.10.26. 12:59:05

Szerintem nem törvényszerű az "egymás mellett élés" kialakulása az együttélés helyett. De ahhoz rengeteg energiát kell a kapcsolatba fektetni.
Plusz mindenki változik az idők során. Kérdés, hogy ti majd együtt "össze felé" változtok majd vagy épp ellenkezőleg "szét" más-más irányba.
Na ez viszont nagyon nem mindegy.

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2009.10.26. 14:08:11

@szingliman: az csak napi 4üveg. 1 főzés közben,1 kaja után, 2este beszélgetés közben. Vki este egy pohár bor mellett beszélget én meg sör mellett. Amúgy én meg mindig Víg vagyok, mert így is hívnak, meg különben is , minek szomorkodni....felesleges időtöltés. Szomorkodtam én már eleget, ne lett tőle semmi sem jobb, csak szarul éreztem magam. De ha apró dolgokon is tudok nevetni akkor viszont az egész napom nagyon fasza tud lenni sör nélkül is (de akkor meg szomjan halok, mert mást nem nagyon iszom:-))))

@Ádám72: szerintem sem törvényszerű. Elég nehéz elképzelnem hogy így alakulna a mi kapcsolatunk. ha már csak annyit veszek, hogy nekünk eszünkbe sem jut tv-t nézni amikor együtt vagyunk, mert inkább ülünk a nappaliban vagy a konyhában és beszélgetünk.

érzelmikáosz · http://erzelmikaosz.blog.hu/ 2009.10.29. 12:55:49

Hű, a sok-sok beszélgetés naggyon jóóó...és örülök h ti ilyen jól megvagytok...bár ezzel a poszttal pont nem igazán tudtam azonosulni, mert a pókert gyűlölöm (ld.régebbi bejegyzéseim), a sört meg végképp...bár végülis a bort is! :D Lehet h mégiscsak velem van a baj...

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2009.10.30. 08:28:27

@érzelmikáosz: igen pont annál a bizonyos posztodnál kezdtem el olvasni a blogod:-))))) Az azonosulás nem azon múlik, hogy te szeredet-e a pokert vagy a sört, hanem a feeling-en.
eXTReMe Tracker
süti beállítások módosítása