HTML

Incifinci blog

Mindennapi gondok és örömök, amiket megosztok veletek! Amolyan élet Inci módjára...avagy hogy látja Inci a világot:-D

Képeim

Boldog Új Évet Kívánok Nektek!!!

Incifinci 2010.01.01. 10:55

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Jelzem mnindazoknak akik 2009-re a legjobbakat kívánták nekem, hogy szar sem teljesült belőle. Kérek mindenkit, hogy 2010-re jó kívánságként kizárólag készpénzt, alkoholt vagy üzemanyag utalványt küldjön!!!!

Boldog Újévet Kívánok Mindenkinek!!!!!!

 

Sajnálom, hogy mostanában el vagyok tűnve, de nagy a család erre felé és hát nem nagyon jut időm az itteni kötelezetségeimre:-D 4-én jönnek hozzám bekötni a netet és akkor majd lesz időm mindenre (beleértve a munkát is).

Addig is minden jót!

 

PáPá

Inci

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://incifinci14.blog.hu/api/trackback/id/tr1001636596

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.01.02. 10:36:15

Kis-vagy nagy címletekben kéred a Kápét?:D

aJeti 2010.01.02. 19:08:07

nekem csak üdülési csekkem maradt...

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2010.01.02. 21:38:39

@Hirmondo Helen: Kicsiben jó lesz,mert a sok kicsi sokra megy:-))))

@aJeti: jöhet az is. Idén megfogadtam, hogy nem válogatok:-)

vagyok, aki vagyok... 2010.01.03. 15:33:39

boldog új évet!!

ha bekötik a netet, neked annyi...
eXTReMe Tracker
süti beállítások módosítása