HTML

Incifinci blog

Mindennapi gondok és örömök, amiket megosztok veletek! Amolyan élet Inci módjára...avagy hogy látja Inci a világot:-D

Képeim

Kis telhetetlenek:-D

Incifinci 2010.01.11. 18:37

Értem én a célzást nem kell lekapni az embert a tíz körméről, ha nincs ideje:-DDDDD

Én nem tudom, de csak én vagyok annyira elfoglalt, hogy sose jutok a karácsonyi posztok végére?! Ma éppen Dívánál küszködtem az olvasással. Hogy mért kűzködtem? Mert baromi termékeny és sokat mondó. Vagy is. Kúrva sokat ír és olyan dolgokról, amit bizony Atól-Zig értelmezni kell, ahhoz, hogy megértsem, mit is érezhet. Vagy is nem kell, de én akarom. A nő annyira pörög és suhannak a gondolatai és a betűk a billentyűzetéből, még akkor is amikor életének egyik legmélyebb időszakát is éli meg, hogy mevallom, nem a megértéssel, mind inkább az értelmezésével nem bírok, csak lassacskán.

Aztán itt vannak a busszús csajok is:-DDDD Most már arra is kell figyelnem, hogy  mikor kell tortát és mikor phszichjátert, előkapirgálnom a sorok között.(Moncsi! Figyelj bazd meg....!!!!) {na jó! Ez nem volt nagy titok, hogy így hívnak, vagy nem?!:-DDD}

Azt meg egyikőtök se vette észre, hogy milyen kis cuki faviconom lett kint a lapozó fülecskén ott fent, ahol ki van biggyesztve az "új lap" fülecske?! Pedig csak ezzel eltöltöttem vagy 1,5 napot, mire rájöttem mi azt, hogy kell olyat csinálni, és hogy hogy tudom ide kibiggyeszteni. Ejnye-bejnye, senki meg sem dícsér, hogy én kis béna, számítógéphez nem értő, kis dugasz, milyen kreatív voltam:-DDDDDDDDDD

Meg kábé most jutottam végére az ismerősöknek is, akiket illett meglátogatnom így karácsony után, és töviről-hegyire elmesélni, hogy milyen volt Miskolcon a Karácsony!

Ma pedig  úgy vártam a fizetést mint a messiás( hát baromi nehezen akart jönni.......).

Találtam a képeim között egy nagyon durvát. Gondoltam belinkelem, mert Jetiéknél, úgy is a vöröshajú csajok kerültek szóba. Akkor tessék itt van nektek:-DDDDDD

És a nagy fülbevalóim ott vannak vhol a nagy bozontom között.

Ezzel a sztorival csak az a baj, hogy minket kihagytatok Jeti, Szingli, Hzizi, úgy hogy most már tessék elmondani, hogy mi is itt a tényállás?!

Sajna a kép 1,5 éve készült és azóta sikeresen magamnak tudhatok plussz 15kg-t amit a nyavaja se akart magának, én meg így jártam, mert nagyon szeretem a pocakomat.(csak hogy a nagy klasszikust említsem: pöri, nokedli.-D)A hajam pedig leér a fenekemig (ha azt írom, hogy segg, akkor a gógliról több lesz a találatom vajon?!:-P Kíváncsi leszek:-D) Na, úgy hogy bazi hosszú a hajam(már megint)

ÁÁÁÁ, brutális a hajam ezen a képen. Még egyetlen egy fodrásznak nem sikerült így belőnie a hajam, mert mindig kidobta belőle nekik a loknikat. Ez viszont az én művem(itt most tessék tapsikálni, mert bazi nagy meló volt ám). Agyam eldobom, hogy el kellett végeznem, egy fodrász sulit ahhoz, hogy akik  amúgy is ezt végezték és ez lenne a dolguk, azokat lepipálhassam, és megmutathassam: Na tessék gyerekek ezt így kell csinálni! (ez is megvolt:-D)

Nem tudom érdekel-e vkit, de eladó a hajam. Aki megveszi le is vághatja és olyanra csinálhatja amilyenre csak akarja. Azt hozzá kell tennem, hogy annyira jóminőségű a  hajam, hogy 6órán keresztül is lehet szivatni 12o/o-os oxy és szőkítő por keverékével, akkor sem lesz semmi baja. tudom, mert az előző levágott hajammal is ugyan ezt csinálták és már 6éve fent van a csajnak.Na, vki?!

 

PáPá

Inci

Ui: A napi adagot majdnem elfelejtettem:-D

• Ha az eddig gyártott összes Coca-Cola-t 2 deciliteres palackokba töltenénk és egymásra raknánk, akkor az "üvegtorony" 1057-szer érne fel a Holdig és a Holdtól a Földig. Ha megtennénk ezt a körutat, az 2 évig, 10 hónapig és 23 napig tartana.

16 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://incifinci14.blog.hu/api/trackback/id/tr271664155

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.01.11. 20:24:02

Nagyon szexi! És baszki, a hajad durvára jó lett!!!

sing-lee 2010.01.11. 20:53:06

Basszus elsőre a képről azt hittem van egy húgod is :)
Na ja a vörösök...bár a csávó az érett nős blogon azt írta hogy kerülni kell őket...

díva naíva 2010.01.11. 21:28:05

wazze, pirulok, aranyos vagy :)

különben a talin mondani is akartam, mert látszott, hogy hosszú a hajad, hogy mi a ráknak kontyolod, miért dugod el a nagyvilág elől...

sugárzik belőled az életenergia meg a boldogság :)) ha most szinglinél lennék, megkérdezném, volt szex? :D
bár ezt nálad is lehet ;)

irkafirka 2010.01.11. 21:46:13

Inci! (a pasikat szeretm, és én nem voltam a blogtalin, így lemaradtam, de)nagyon jóóó ez a kép! Sugárzol rajta! Próbáld így megőrizni magad! Tudom könnyebb mondani, mint csinálni...

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2010.01.11. 23:21:42

@Hirmondo Helen: szerintem is. ÁÁÁÁÁÁÁ!!!!!

@szingliman: ebből még mindig nem tudtam meg semmit basszus. Milyen szövetséget kötöttetek ti ott 3-ban?! Hogy mindenről csak rébuszokban lehet beszélni?!:-DDDD

@díva naíva: azért kontyolom, mert 2-3 hetente szoktam hajat mosni, és így nem is kell vele foglalkoznom. Meg az én kis "bogyómtól" vagy én, Én!(na jó, a lényeg az, hogy így nem kell vele foglalkoznom, meg fésülködnöm. Vagy is csak akkor amikor hajat mosok.)
és különben is, ha mindig így hordanám, akkor nem lepődnének meg rajta ennyire az emberek, és nem is dicsérnének annyit(na jó, említettem már, hogy baromi hiú vagyok?!:-DDDD)
Csak titokban jegyezném meg: Volt! és baromi viccesen néztem ki, amikor csavarókkal a fejemen ugara-bugráltam fel-alá:-DDDD A többit mindenkinek a fantáziájára bízom:-DDDDD

@irkafirka: Hidd el. Én Díva mögött simán elbújhatok. Na Ő, aztán nem semmi jelenség.....

aJeti 2010.01.12. 00:29:05

azannya. szép vagy. és a színeid! csodásak.

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2010.01.12. 08:05:52

@aJeti: az már a múltkor is bejött, nem?!:-D

vagyok, aki vagyok... 2010.01.12. 08:09:04

@aJeti: ugyanezt írtam volna én is :)
de te mikor alszol, basszus! kialvatlanság egyenes út a depresszióhoz, úgyhogy húzzál aludni :)

vagyok, aki vagyok... 2010.01.12. 08:10:07

@Incifinci: és nagyon ügyes vagy ám! ha egyszer lesz időm, majd kikérdezlek ám tégedis, hogy mit hogyan kell :)

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.01.12. 11:24:17

Ezt a képet oldalt is meg lehetett korábban csodálni, ugye? :) Mert valahonnan ismerős,de tényleg TE vagy! :DDD
De jó, hogy nem csak én vagyok elmaradva az olvasással... Vazz, még a felénél sem tartok a bepótolásnak, és már mindenki regényeket ír azóta is... Grrrrr. ;)

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2010.01.12. 11:55:52

@Enchantée: nem, te az iwiw-en láttad, ott is fent van a képeim között.

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.01.12. 12:12:49

@Incifinci: Jaj, de kis izé vagyok, most elárultuk, hogy ott is ismerjük egymást... Most mi lesz?!? :DDDD

díva naíva 2010.01.12. 14:27:12

@Incifinci: Inci, ezek a bókok, esküszöm, pasi lennél, felcsípnélek :)))
eXTReMe Tracker
süti beállítások módosítása