HTML

Incifinci blog

Mindennapi gondok és örömök, amiket megosztok veletek! Amolyan élet Inci módjára...avagy hogy látja Inci a világot:-D

Képeim

Közelgő Valentin-nap

Incifinci 2010.02.07. 01:12

Egy "gyöngyszem" nektek:-)))))))) Nem tudom ti hogy lesztek vele de én a falat vakartam kínomban és azt mondtam ezt nem hiszem el.......

(Egy kedves ismerős ajánlásával)

Valcsi napcsi ajcsi

Valcsi napcsi reggelén kipattant a szemcsim,
Ráébredtem ezredszer hogy lemerült a telcsim.
Hogy újra feltöltődjön már nagyon is várom,
Mert biztosan hívott párszor, micimaci párom.

Egyből arra gondoltam milyen jó lesz nekem.
Ajcsiját a szerelmemnek a Plázában veszem.
Nézek neki vörös lufcsit, plüssöt s finom csokikát,
Kapok én is virágot, meg vastag számra csókicát.

Szemöldököm tetkós ívét kihúzom majd erősen,
Csinálok egy fincsi pacalt, kenyérrel és velősen.
Felveszem a legszebb toppom szilikon cickómra,
Hogy mit kezd vele vacsi után, rábízom fickómra.

Persze csak úgy kaphat bebocsájtást testembe,
Ha némi kis ajándékot csempészik az estembe.
Egy kicsike ékszer, vagy szolcsi, spinning bérlet,
Aztán ha ez mind meglesz, már hozzám is érhet.

Nem is tudom miért imádom a Valentin napot,
Talán mert a faszimtól jó sok mindent kapok?
Be kellene vezetni még sok-sok Amcsi ünnepet,
Ha lesz ilyen megmozdulás, én mellette tüntetek.

Na de most sietek, mert ajcsikát kell vennem,
Estére még apucinak tipp-toppnak is lennem.

 

 

Én meg amellet tüntetnék legszívesebben, hogy az ilyet írtsák ki, mert pazarolja a levegőt, komolyan mondom.....!!!!

 

A másik amiről írtam egy vszínüleg egy tök banális dolognak fog tűnni a szemetekben, de írni akarok róla.

Amikor összejöttünk a Párommal, én legszívesebben a világba kiáltottam volna, mint ahogy most is, hogy nagyon szeretem. Aztán ugye ahogy telt az idő, készültek rólunk a fényképek. Alig vártam, hogy felrakhassam az iwiw-re a képeinket, és hogy mások is láthassák, hogy milyen kis "cukik" vagyunk együtt. Meg hogy mit tudom én...ez lehet csak az én hülye dilim, de hogy igen is lássák, hogy kihez tartozom, és hogy ki az én szerelmem....Igen is lássa meg az egész világ.......!!!!

Aztán már eltelt talán egy év is, mikor elgondolkoztam azon, neki mért nincs rólunk kint kép?! nem is izéltem rajta nagyon, azt mondta mert nincs olyan képünk....pfuu,jó, akkor nincs.De úgy voltam vele, he te nem vagy rám büszke, akkor jó.....leszedtem az összes képünket:-((((Aztán mivel engem nem nagyon szokott érdekelni se az adatlapja, se az ismerősei (na jó csak egy), ezért én nem is vettem észre, hogy tett-e fel, vagy sem. Aztán telt múlt az idő mire megint csak egyszer megnéztem és csodák csodájára azt vettem észre, hogy van fent egy új kép. Tök megörültem és amég nem nyitotta meg a képnézegetőt, addig azon agyaltam, vajon melyik képünket rakhatta ki. Na nem kellett sok, látom, hogy az új kép egy royal flush-ös kép. Na mondanom sem kell mennyire lekonyult a szám...:-(((((  Eddig megint csak nem érdekelt, de lassan itt lesz a 2éves fordulónk és azon agyalok, hogy vajon mért nem rakott ki rólunk képet?! Olyan hülyén érzem magam, hogy ilyenen agyalok, meg neki nem is mondom, meg szóba se hozom, kíváncsi vagyok, hogy mikor veszi észre magát.....De ez akkor is, nekem olyan izé.

Akik tudják, hogy együtt vagyunk, milyen hülyén festhet előttünk, hogy na ezek együtt vannak már két éve, de egyik sem tiszteli annyira  másikat, hogy megmutassa a barátainak, ismerőseinek...stb(exeknek) Na ez a másik ami a legjobban kiakaszt. Volt, hogy mondta hogy írt neki az egyik, hogy mi van vele meg ez meg az....nem is az a része érdekelt, hanem tudom ha lenne kint képünk, akkor tudnák hogy együtt vagyunk és akkor senki nem lenne akkora gyökér, hogy irogatna neki. Így viszont tök úgy jön le, hogy még annyit se ér a kis csaj, hogy egy képen mutatkozzon vele........

Vagy hülye vagyok? Nem szóltam érte és nem is fogok, mert nem hisztizek ilyeneken, csak itt belül forrongok.......Olyan jól esne, ha egy kicsit is büszke lenne rám és velem dicsekedne másoknak....bár ilyen faszim még soha nem volt......

ÁÁÁÁÁÁ, fáradt vagyok, csak ezt most le kellett írnom, mert ki kívánkozott már belőlem...

 

PáPá

Inci

12 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://incifinci14.blog.hu/api/trackback/id/tr811735445

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tittok 2010.02.07. 12:50:24

Nekem a másfél év alatt ugyan ezek a gondolatok forogtak a fejemben. És én meg is említettem. Azt a választ kaptam, hogy az iwiw annyira nem fontos, hogy foglalkozzon ilyenekkel, és leszarja nem érdekli. Én nem nyugodtam meg, és kértem, hogy kicsit gondolkozzon, hogy lehet ő leszarja az iwiwet, és nagyrészt én is, de nekem nagyon jól esne. És ennek kéne neki fontosnak lennie. De nem értette meg. Soha egyetlen kép sem került ki rólunk ezen a híres közösségi portálon.
De az önbizalomhiányom nőtt, gondolkodtam sokat , hogy miért nem teszi ki. Végül a sok veszekedésnél azzal vádoltam, hogy azért nem jelzi, hogy mi összetartozunk, mert ha valami jó nő rámozdulna, akkor ezzel ne rontsa az esélyeit nála. És egyre csak randábbnak, és egyre csak kövérebbnek, és egyre csak érdemtelenebbnek éreztem magam miatta.
Szóval Inci, valószínűleg nem tudja, hogy neked fontos lenne. És soha nem is fogja észrevenni ha nem jelzed neki. Ez nem hiszti, ez csak egy gesztus ami jól esne attól a személytől aki nagyon fontos neked, hogy érezhesd te is ugyan ennyire fontos vagy neki.

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2010.02.07. 14:03:00

Jajj ne már, melyik pasi ne tudná, hogy ezek igen is fontosak a nőknek. Mindig az jár a fejemben, mit gondolhatnak az exei, hogy nem lehetek egy nagy szám ha még kép sincs kint rólam/rólunk. Mert bizony a nők ilyenek. Én is ezt szoktam gondolni.....másokról. Én is dagadtnak és érdemtelennek érzem magam, és tök jól esne, ha néha vmiért legalább egy kicsit is büszke lenne rám és büszkélkedne másoknak is. ha az iwiw nem lenne neki fontos, akkor nem menne fel minden nap.....De itt nem is az iwiw-ről van szó, hanem magáról a szituról.....Sokáig az sem volt kirakva neki, hogy kapcsolatban, szét is baszott az ideg rendesen.......aztán hogy hogy nem egyszer csak megjelent "kapcsolatban". Hát velem akkor madarat lehetett volna fogatni, persze nem mondtam neki, de nekem már ez is kibaszott jól esett, hogy legalább azt fel merte vállalni, hogy van vkije. De hogy ki, azt meg már nem.....na mindegy. Ez este csak úgy eszembe jutott......

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.02.07. 18:33:10

Az én férjem meg kirakta az egyik esküvős képet, amin csak ő van.:-) Más kép nincs is kint.:-) Mondtam is neki, hogy a végén azt hiszik, buzi és pasit vett el, aztán nem meri kitenni a közös fotót.:D
Szerintem ne foglalkozz ezzel. Biztos ilyen típus, hogy nem szereti reklámozni magát és a privát életét a neten. Valaki meg abszolút semmi képet nem rak fel.

Na, a vers, az nagyon pazar! De mi az az ajcsi???:-)))

érzelmikáosz · http://erzelmikaosz.blog.hu/ 2010.02.07. 21:27:33

ajj, Inci, ne akadj ki!
Lehet, hogy tudja, hogy ha az ismerősei meglátják milyen csodacsaja van, tuti mind el akarja majd happolni tőle! Így Ő csak a hős védelmeződ! Na, így jobban tetszik a sztori? ;)

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2010.02.07. 21:48:55

@érzelmikáosz: Imádlak:-)Ezért is muszáj jönnöd pénteken. És majd én is védelmezlek a masszőrök szellemétől:-D

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.02.08. 07:26:31

Én már megutáltam a Valentin napot régen, ez meg tényleg a legalja vers... :(
Engem is zavarna a dolog, bár én nem szólhatok semmit, mert közös képeim pasijaimmal alig készültek, tehát alig lehetett volna bármit is kitenni... :(((((

Kristopher · http://lelkirakat.blog.hu 2010.02.08. 08:41:33

Pasiként én is hozzászólok már :) Bár én az a fajta vagyok, aki elég hamar tesz ki képet, sőt, még videót is, de ez inkább azért van, mert kocka vagyok :p

Szóval ha már te is levetted a közös képeket lehet azt gondolja, hogy már neked se fontos. Bár tuti tanáccsal nem szolgálhatok, de a helyedben tennék fel közös képeket, és használnám az iwiw azon hasznos funkcióját, miszerint bejelölhetsz valakit a képen - őt. Erről ő értesítést fog kapni, így nem kell neki mondani, csak mutatni. Ez nem is túl kényszerítős, de nem is annyira diszkrét eljárás, hogy észre se vegye. Szerinted?

Fullback 2010.02.08. 11:52:14

de igenis hisztizel ilyeneken, csak éppen nem neki. talán ha elmondanád neki is amit itt megírtál akkor elgondolkodna rajta, különben eszébe sem jut.
jobb ha tudod, hogy nem is fog.
pasi, miért jutna ilyesmi az eszébe. én megértem.

notC 2010.02.08. 16:14:43

Én is azt a tábort erősítem, aki szerint a férfiak nem feltétlen jönnek rá maguktól, hogy az amúgy kedves szeretett párjuk lelkében aktuálisan milyen szenvedések kavarnak vihart. Ez főleg akkor "izgalmas", amikor csak annyi látszik a drágán, hogy agyalnak, mint álat valamin, de a kérdésre, hogy mi bajod, csak egy "semmi" a válasz.
Mondd meg, kérdezd meg, beszéld meg vele, s abból is sok következtetést vonhatsz le, ahogyan válaszol, ahogyan kezelni fogja a "problémád" :)

jusztusz 2 (törölt) 2010.02.09. 09:30:21

Mindegy hogy tesz e ki képet egyenlőre ,mert így is szereted ,tehát még mindegy.

díva naíva 2010.02.09. 11:16:56

jajj, ne csináljunk ebből akkora drámát... elmeséljem, milyen, mikor nem vállalnak fel? :DD na mindegy...

most a fiúkkal kell egyetértenem, én soha nem forrongok magamban, ijesztő is lehetek, mert minden picsa aggályomat kinyögöm, csak, hogy tudja...

a valentin napi verstől meg hányni tudnék, pfújj :D

@Hirmondo Helen: az ajcsi az ajándék, nem tudsz plázául? :D

Kacagójancsi 2010.02.13. 17:13:36

Az én párom sem rakott ki rólunk képet az iwiwen. Cserébe én se róla, csak a gyerekekről. Ő is azzal jött, hogy nincs egy rendes, amin mindannyian rajta vagyunk. Valamiért a pasiknak ez nem olyan fontos..............pedig legalább szívességből nekünk megtehetnék..........
Egyébként tök jó az új háttered, meg nagyon ügyi és energikus vagy, hogy ilyen jól tudod menedzselni a blogodat, a hangulatodat és hogy van egy baráti köröd.....ezt irigylem Tőled a legjobban. Remélem, írsz egy posztot a blogtaliról hamarosan. Egyébként tündérbogyót nem ismered? A bolondos.blog.hu-n ír.........ő is olyan jó fej lehet, egy Ady-barát 16 éves..........én vele is taliznék. De majd egy másik életemben................................fura párom az egyetemista merénylőnél is azt emelte ki, hogy az is blogot vezetett.............
eXTReMe Tracker
süti beállítások módosítása