HTML

Incifinci blog

Mindennapi gondok és örömök, amiket megosztok veletek! Amolyan élet Inci módjára...avagy hogy látja Inci a világot:-D

Képeim

Pénteki ramazuri blog módra Kovács Verával....

Incifinci 2010.02.09. 09:21

Na végre eljutottam odáig, hogy posztoljak a témában, már amúgy is vészesen közeleg a péntek, tehát kell......

Először is megpróbáltam összeválogatni, mindenkit akiről biztosan tudom hogy jön. Íme a következők:

Irkafirka, LuPus, Styxx, Enchantée, Káosz, Szingli, BioDorka, Krisztopher, ja és nem utolsó sorban Én:-)))))

Ha vkit véletlenül kifelejtettem, vagy változott a programja és még is tud jönni, akkor azt  kéremszépen jelezni, már csak a helyfoglalás miatt is. A szitu változatlan, tehát aki jön, az legyen kedves emailt írni, hogy megtudjam mondani a helyszint, ami nem fog nagy meglepetéseket okozni.......már akinek:-))))

Tehát akkor péntek (febr.12.)kezdés 17óra. Aki később esik be azzal sincs semmi probléma én ott leszek, max ökör iszik magában.....az asztal a hagyományhoz híven ismét Kovács Vera néven lesz lefoglalva, így amikor megjön bárki is, csak az ajtó melletti pultnál megkéri a pultost, hogy mutassa meg melyik a Kovács Vera névre foglalt asztal, mi meg majd amég odaér az asztalhoz addig azon fogunk agyalni, hogy Na vajon Te ki vagy?! Lesz nagy röhögés megint, én már most érzem:-)))))))

Akikről nem tudok semmit:

Zsit: azóta sem hallottam róla, tud-e jönni vagy se....

ZiZi: nem tudom, hogy mennyire fagynak a vizek, de még tőle sem kaptam semmi biztosat...

Díva: nem tudom, hogy sikerült e gyerekügyben beizzítani a nagyit vagy a dédit, kérlek jelentkezz, én nagyon várlak a combfixes csülkeiddel együtt:-))))))(csak most szeretném leszögezni, ha a kommentek között bárki is megemlíti a cimbfixet, azt moderálom:-)

Mary_N: az utolsó infó róla, hogy nem volt nete az elmúlt időszakban és hogy Díva szólt neki. Azt mondta ha hozhatja Medvéjét, akkor lehet meg tudják oldani a jövetelt, de innen sem tudok még semmi biztosat, így szeretnélek megkérni Díva, hogy kérdezzél rá....(előre is Köszönöm)

Ha bármi változás állt be a programban, akkor tesség írni nekem és küldöm a helyszínt.

Akik tuti, hogy nem:

Vagyok: legalább is én úgy tudom. Most nem alkalmas neki az időpont.

Bogi: Ricsi&Bogi szülinapozás, és családi összputtyra hivatkozva eddig úgy néz ki, hogy nem jön. Ha így marad, akkor igazolt a távollét.

Fricsek: egy újdonsült "Tyúkanyót" nem kényszeríthetünk, hogy felvonatozzon Pestre, így neki is igazolva van a napja......

Helen: mit tudjuk, nem honol hazánban, de ennek ellenére az ő napját csak akkor fogom tudni igazolni, ha ír nekünk egy punci nedvesítő posztot:-))))))

Tittok: hát ő nem tudom, hogy szeretne e jönni és csak azért nem jön mert messze van, vagy még is jön....én csak annyit szeretnék mondani, ha a késői hazajutás a probléma, akkor arra lehet megoldás, csak írjon és megmondom mi.....

Zetor: úgy tudom a "kedves" férj korlátaiból, nem tud megszabadulni

 

Huhh, biztosan kifelejtettem vkit...Ha így lenne, akkor kérek szépen emailt.....meg ha szetekbe jut még vmi.A poszt folyamatosan frissülni fog, annak függvényében kiről mit tudok meg, tehát kéretik olvasgatni......

PáPá

Inci

 

51 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://incifinci14.blog.hu/api/trackback/id/tr921741370

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.02.09. 09:38:21

Kell külön e-mail, vagy elég, ha ide írom, hogy megyek? :)))
Jó, akkor: MEGYEK. ;)

irkafirka 2010.02.09. 10:27:02

Alakul a névsor!!! Az infókat várom privátban. Annyira azért nem lesz nehéz dolgotok, a társaság felét már ismerni fogjátok! Barracud jön? Az a sztripes dolog érdekelne... ;-)

irkafirka 2010.02.09. 10:28:53

És a Jeti? Vagy ő is kettős életet él, és már benne van a listában?!

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.02.09. 10:55:03

Na, ezt jól eltaláltad, tényleg nem honolok magyarban.:-)
Írok Neked privátban.

díva naíva 2010.02.09. 11:02:08

Ráírtam Mary_n-re, hogy tudnak-e menni, amint jelentkezik, jelentkezem...

Én ezt sajnos kihagyom, ad1 gyerekes hétvégém lesz, ad2 kiscsajom névnapos is lesz :)) de ígérem harisnyatartóban leszek pénteken is a tiszteletetekre, nem, mintha máskor nem abban lennék :))

Kristopher · http://lelkirakat.blog.hu 2010.02.09. 11:04:38

Na én most egy kicsit zavarban vagyok, mert a biztosra mondott emberek közül csak 3-at olvasok (veled együtt Inci).
(Erre a frappáns válasz, hogy "nyugi, téged se olvas senki :p")
Bár Szinglin most hirtelen túl is lettem :) Péntekig még van mit olvasni :$

díva naíva 2010.02.09. 11:18:33

Mary_N-ék sajnos nem tudnak jönni, reméljük hamarosan lesz netje és mesélhet nekünk...

díva naíva 2010.02.09. 11:19:08

@Kristopher: szííívás és összefoglalókat is írsz, mert ha sokat olvasol egyszerre, még keveredhetnek a szálak :)))

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2010.02.09. 11:29:40

@Kristopher: nyugi én sem olvastam Dívát, de személyesen gyorsan túl lettünk a lényegen......
Enchantée pedig az utolsó pillanatban talán egy vagy 2nappal előtte jelentkezett be, szóval őt sem ismertük. ....Azóta meg már.....

@irkafirka: Jetinek dolga van! vagy nincs, vagy még is?! Á kiérti ezeket a szőrös állatokat......lehet még mindig Törökországban kávézik.....vagy nem, vagy még is? Nem tudom,mi vagyok én mindent tudó?! :-))))))

barracud4 · http://halnap.blog.hu/ 2010.02.09. 12:00:15

Na felkaptam a fonalat én is! (nézzétek el nekem, hogy néha kihagyok)
A múlkoriról lemaradtam a saját hibámból és azóta is bánom. Most igyekszem ott lenni, mert nagyvárosi vagyok, de még el kell kéretszkednem otthonról. :)
Várom privibe a cimet. :)

díva naíva 2010.02.09. 12:00:54

@Incifinci: hát bevallom, én sem olvastalak annó téged :))) és incifinci14-es névvel bevallom egy kis taknyos libát vártam :D

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.02.09. 12:38:12

@Kristopher: Nyugi, nem kell olvasnod senkit ahhoz, hogy egy jót beszélgess!!! Én sem olvastam mindenkit (akkor még) a brancsból, aztán mégis csak szereztem valamilyen benyomást a többiekről, ami alapján eldőlt, kit érdemes továbbra is, és kit nem. (Megsúgom: mindenkit érdemes. ;))
@Incifinci: Azóta meg már...visszasírjátok az olvasatlan időszakot a regényeim miatt... :DDD

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2010.02.09. 12:48:39

@díva naíva: aztán meg egy nagy taknyos libát találtál:-DDDDDD

díva naíva 2010.02.09. 12:56:41

@Enchantée: nem is igaz, íímádjuk a regényeidet :):P
@Incifinci: nem is tudom, miért incifinci a nicked, én inkább dögös démonnak hívnálak :) taknyosnak semmiképp :)

Bogi24 · http://fridabogi.blog.hu/ 2010.02.09. 14:03:26

én csak a Styxx-t akarom, azt lehet?:)

sing-lee 2010.02.09. 16:13:28

Na részemről minden ok. Ráadásul pont magányos lett volna az estém :)) 5-6 között érkezem

sing-lee 2010.02.09. 16:14:11

Ja és Inci, most nem állok meg egy sörnél, csak szólok!!

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2010.02.09. 16:46:20

@szingl-ex: huhh, akkor most meg kell ijednem?! Amúgy meg ne fenyegess:-DDDDDDDDDDD

Styxx 2010.02.09. 16:46:32

Sziasztok,
Zsírkígyó, jövök, csak sajnos a du 5-öt nem tudom tartani. 6-7 re szerintem biztos leesek.
@Bogi24:
Kedves vagy, szinte megható, de csak csomagban rendelhetsz. Sámsonnak a hajában, nekem meg a blogger barátaimban az erőm, tudod, power of blog:-)
(most ez így nagyképűen hangzik egy magamfajta kisbloggetől hallanod, amikor te már akkor nagyforgalmú blogon toltad, amikor én még jó esetben a fórumokig ha elláttam, de remélem veszed a poént, mint mindig:-))

Bogi24 · http://fridabogi.blog.hu/ 2010.02.09. 17:13:03

@Styxx: Úgy gondoltam megkaphatnálak szülinapomra...esküszöm villával szurkálnám a fenekedet, hogy szórakoztass!

Styxx 2010.02.09. 17:33:15

@Bogi24:
Drága lenne neked velem egy private lapdance. Meg gondolom nekem is, főleg, ha a pasid meg ezzel szurkálna vissza: fridabogi.blog.hu/2010/02/02/nemek_kozti_egyenloseg
Arról meg nem is beszélve, hogy nálunk otthon anyu azért nem osztogatja a "Más nőnek ripacskodás ezüstkoszorúval övezett tisztikeresztjét az efféle hőstettekért". Az a Helen-háztartás (vagy csak ott is duma szinten, megnézném Helénkét, ha IT Teddy hazacsellengene valamelyik este egy real nővel. Nem kitalált 18 évessel, hanem igazi 31 éves Darinkával az IBM Praha bérszámfejtő divisionból és csak ennyit mondana: Te csak írogasS a blogodba, mi meg tolunk egyet offline.-))

hzizi · http://halesmas.blog.hu/ 2010.02.09. 21:08:49

@Styxx: Darinkát te is ismered?... milyen kicsi a világ :-)

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.02.10. 09:00:20

@Styxx: Nem, nem, maradunk a friss húsnál.:-)

hzizi · http://halesmas.blog.hu/ 2010.02.11. 17:44:25

Kreatív blogger díjat kaptál!
Részletek a nevem melletti blogomon, a péntek reggeli posztban.

érzelmikáosz · http://erzelmikaosz.blog.hu/ 2010.02.11. 23:02:52

Hűűűű, de jólesz máár! :D

Mondjuk én elvileg este 8ig suliban lennék, de meglógok mondjuk 6-7felé, jo? :D

Styxx 2010.02.13. 09:56:53

Szuper az új dizájn Inci és az időzítés is jó volt. Jó volt a buli, ksz mindenkinek. Picit eláztam, be bízom benne, hogy nem voltam túl fárasztó:-).

érzelmikáosz · http://erzelmikaosz.blog.hu/ 2010.02.13. 19:05:29

Ajj, Inci! Szó szerint "pofánb'szott" az új skin-ed! Sajnálom a megfogalmazást, de katasztrófa! Mint egy 13 éves kislány Barbi-hoz írt Szépségkirálynő-válsztás meghívója!

Bocs a nyersségért! De nekem te nem ilyen habcsóklány vagy...

ezercsók

klara9702 2010.02.13. 20:38:08

@érzelmikáosz: hát én is erre gondoltam, ez valami katasztrófa :D

Inci, írjál már a blogosoknak, készítsenek egy dögös piros skint neked, ez nem illik hozzád :)

ennyit ittatok, hogy nincs beszámoló???

aJeti 2010.02.14. 08:56:28

@érzelmikáosz: @klara9702:
vegyétek már észre inci választása mögött megbújó iróniát!

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2010.02.14. 10:21:09

@klara9702: lesz beszámoló, csak még nem szedtem össze a gondolataimat:-))))))

@aJeti: hogy te mennyire jól látod a dolgokat:-D Ez a többieknek mért nem esett le? Én a kisplákomat is azért szeretném, hogy rózsaszín legyen, hogy megbotránkozzon rajta mindenki. Amúgy utálom a rózsaszínt......köszi hogy legalább te levágtad....

aJeti 2010.02.14. 11:48:25

@Incifinci: naná, én is fel akartam rakni, de megelőztél!

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.02.14. 12:21:34

Ne parázzatok! Csak talált egy friss 18-ast és megihlette. Ugye így volt Inci? Priviben elmondhatod ám nekem.:-)

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2010.02.14. 17:18:46

@Hirmondo Helen: persze. Ez nem is volt kérdés.

Ez attól Incis, hogy megbotránkoztató:-D

Bogi24 · http://fridabogi.blog.hu/ 2010.02.15. 07:25:46

Szerintem tök király az új sablon...

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.02.15. 07:43:50

@Incifinci: Kösz, csaje a bulit!!!! :DDD
@Styxx: Nem voltál gáz, nyugi, apa! ;)
@aJeti: Hát, hozzád aztán tényleg pont illene ez a design, hehehe... :))))

LuPuS 2010.02.15. 10:05:28

Nos mindenkinek külön köszönet(külön Inci-nek).Tartalmas volt,azoknak akik elhajoltak, azoknak akik nem ,azoknak akiknek tetszett,azoknak akiknek nem,... és így tovább mint a Coca-Cola reklám

Szép napot mindenkinek!

vagyok, aki vagyok... 2010.02.15. 10:09:30

@Incifinci: írjál már, vazze, mert megöl a kíváncsiság!!

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2010.02.15. 10:20:19

Lurva sok a melóm, de este írok....(bocs)

aJeti 2010.02.15. 10:33:55

@Incifinci: ezt figyeld, mit találtam! vagy te már biztos ismered...
folyekonykenyer.blog.hu/

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2010.02.15. 10:45:56

Köszi Jeti! Imádlak!!!!!Ezt nem találtam meg csak a cigis blogot:-)))))

vagyok, aki vagyok... 2010.02.15. 11:02:36

@Incifinci: ebben most nem tudlak támogatni. mármint a cigiben, sörben. a női szervezet kevesebbet bír. sajnos itt áll előttem a példa :(((((( HAGYD ABBA!!!
és mostantól utálok mindenkit, akit egyszer emiatt veszíthetek el.

Kristopher · http://lelkirakat.blog.hu 2010.02.15. 11:31:03

@Vagyok, aki vagyok...: Húúú, ha tudnád, mik voltak... Szerintem a többiek is csak szégyellik leírni, de ha tudnád, te... Nagyon durva, inkább le se írom :D

vagyok, aki vagyok... 2010.02.15. 11:32:31

@Kristopher: köszi, igazán rendes vagy...

:DD

Mary_N 2010.02.15. 21:46:27

Mostmár engem is megöl a kíváncsiság!!!

aJeti 2010.02.15. 21:50:29

@Vagyok, aki vagyok...: @Mary_N: ne hagyjátok magatokat ugratni. a két új husi fiút kibeszéltük jól amikor elmentek, de ennyi.

Kristopher · http://lelkirakat.blog.hu 2010.02.16. 08:11:41

@aJeti: Két husi fiúúúú?! :o Már nem azért, de pont ezt beszéltük ki káosznál :)
erzelmikaosz.blog.hu/2010/02/12/ketezertizes_modell_him
Szingliről meg köztudott, hogy gyúrós, az nála izom! ;)

aJeti 2010.02.16. 09:13:57

@Kristopher: bocsesz, így helyes: újhusi fiú. de nem szingli az újhusi, hanem te meg "ez lupus lesz"
:D
eXTReMe Tracker
süti beállítások módosítása