HTML

Incifinci blog

Mindennapi gondok és örömök, amiket megosztok veletek! Amolyan élet Inci módjára...avagy hogy látja Inci a világot:-D

Képeim

Süt a napocska:-D

Incifinci 2010.02.23. 11:30

Nem tudom kell-e mondanom, de Fater a decemberi előzetes szólásomra sem csinálta még mindig meg az autót, pedig akár hogy is számolom, ez már vagy 2hónapja volt.

Múlt héten megint elkezdtem macerálni erre csak annyi volt a válasza, hogy vigyem el a teherautóját, ami "B"re van vizsgáztatva. Hát mondom köszi, jó fej vagy...., nem mertem bevállalni.

 

Aztán, amikor ma felkeltem, sütött a napocska, kipihentem magam, nyugodt vagyok, mert már itthon van a Párocskám, nincs gyomorideg, gondoltam, akkor na...itt az ideje, hogy belevágjunk a közepébe.....(na jó, meg nem volt pénzem buszjegyre...)reggel fel is hívtam a Fatert, hogy akkor vinném az autóját....háhá:-D falakba ütköztem...milyen meglepő:-) Hát, hogy azt nem úgy kell ám elindítani...meg az nagy autó neked....el kell előtte mennünk együtt kipróbálni...blablabla. Úgy elkapott a röhögés.....nesze neked bevállalósság:-DDDDD még melóba is behozott, csak hogy ne kelljen odaadnia az autót:-)))))

Azóta olyan vicces kedvemben vagyok:-D Remélem semmi nem rontja el ezt a szép napos napot:-)

 

PáPá

Inci

14 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://incifinci14.blog.hu/api/trackback/id/tr331783327

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.02.23. 11:41:14

Elvitted volna a teherautót baszki? Há' biztos néztek volna a munkatársak, ha bedöcögsz a dömperrel. Max. azt mondtad volna, hogy szállítmányt hoztál.;-)

irkafirka 2010.02.23. 11:53:19

:-) ez jó! a tali óta nemis írtál erről, szóval mégegyszer gartulálok a jogsidhoz! Erre lett egy "sofőröd"?! ;-)

Tittok 2010.02.23. 12:09:31

Én is már az ősszel vásárolt topánomba jöttem. Most ez jutott eszembe a napsütésről :)

sing-lee 2010.02.23. 12:53:59

Szóval mivel "ott" bezártál : a 14-es az ugyanaz mint a kettes csak a helyspórolás miatt van élére állítva a képen. Így ugyanis éppen elfér még, vízszintesen meg kilógna...
És azért van kétszer mert minimum kétszer csináljuk mi is :
1, előjátéknál
2, félidő utáni újrakezdésnél
3, néha meg csak ha úgy alakul közben....:))))

irkafirka 2010.02.23. 13:19:27

@szingliman: 2x kellett elolvasnom, mire rájöttem, hogy a kép lógna ki és nem más... lehet haza kellene mennem pihenni?! :-D
@Tittok: én már bármelyiket elővenném-felhúznám, ami nem totál lapos, de a bokámtól még ilyent nem vérhatok... :-S

Tittok 2010.02.23. 15:05:32

@Incifinci: Óh legyen már valami, unatkozok. Inci posztolj valami szaftosat :)

sing-lee 2010.02.23. 15:50:53

@irkafirka: neked most valami más hiányzik nem a pihenés :)

irkafirka 2010.02.23. 16:09:31

@Tittok: te is írhatnál...
@szingliman: hümmm... *gondolkodik* ;-)

Styxx 2010.02.23. 16:42:07

Akkor ez a mai ilyen no car nap. Nekem nagy nehezen sikerült eladni a kocsim.

Tittok 2010.02.23. 18:04:04

@irkafirka: Ez még maradjon titok :)

vagyok, aki vagyok... 2010.02.23. 22:45:21

ne hagyd magad lerázni! :D

ádám meg rettegjen ott a közelben :DD

Tittok 2010.02.24. 08:17:53

Posztot kell írnod Inci. Ugyanis ma már kuuuvára nem süt a nap, sőt...esik az eső.

Kacagójancsi 2010.02.24. 13:09:40

Szerintem miattam adtad ezt a címet:)) Aurinko=nap paistaa=süt, mindez finnül:)) Nagyon, nagyon ügyi és bátor vagy!!!
eXTReMe Tracker
süti beállítások módosítása