HTML

Incifinci blog

Mindennapi gondok és örömök, amiket megosztok veletek! Amolyan élet Inci módjára...avagy hogy látja Inci a világot:-D

Képeim

Felvételi...

Incifinci 2010.03.12. 09:34

Na szóval! Akkor az úgy volt, hogy:
 
Hétfőn kaptam egy telefonszámot ( egy munkaerő közvetítőset), hogy melóst keresnek. Hajnalban jöttem haza Kátáról, beértem melóba és fel is hívtam. A nő csak annyit mondott, hogy majd értesít. Közben az is kiderült, hogy hova keresik az embert (pedig az ilyet nem szokták nagyon kiadni, na mindegy biztosan amatőr volt a nő) egy óra múlva hívott is, hogy kedden 2kor lenne a felvételi, tudnék-e menni. Hát nem nagyon tudtam, hogy mit csináljak. Pénzem nem volt visszautazni, de a lehetőséget meg nem akartam elszalasztani. Én aki igyekszem soha nem kölcsön kérni, most megtettem….Így vissza tudtam menni még hétfőn Kátára. Párocskám nagyon örült, hogy végre vmi fénysugár az alagút végén.
 
„Haza” mentünk az állomásról, erre csörög a telefonom. Egy másik közvetítő cég, hogy kedden 10kor lenne egy időpont felvételiznem (ugyan oda, amit a másik nő is mondott), tudnék-e menni. Na mondom most mi a lófaszt csináljak. Na mindegy…Mivel egyiknek sem mondtam semmi biztosat, gyors megbeszéltük Párommal, hogy akkor melyik lenne a biztosabb, bár ezeknél a közvetítőknél ugye semmi sem biztos. Végül a 10órásít választottam, mert hát azért egy Kelly Service-még is csak egy Amcsi cég, remélhetőleg nem annyira pénzzel lelépősek, mint a kisebb közvetítők.
Persze alig aludtam egész éjjel, csak forgolódtam, agyaltam, hogy most mi lesz majd….tehát kattogtam….Hajnalban még amikor Párom kelt, na akkor tudtam volna alukálni, de aztán megoldottam, mert amikor elment, kegyetlenül visszadurmoltam, többet aludtam, mint egész éjjel.
 
 
Párom visszajött értem, hogy elvigyen a felvételire.
Nagyon gáz volt, ahogy ott kint gyülekeztünk az emberekkel. Komolyan mondom, ott mindenki fekete volt, aki nem, az meg agyilag volt tök sötét, én meg olyan kívülállónak éreztem magam. Mindenki ott bratyizotta a közvetítő csajjal (nem tudom kell-e mondanom, de ő is fekete volt, vagy legalább is capuccino), biztosan már mindenki az ezredik felvételiét nyomatta, persze, hogy volt idejük jópofizni ott egymással, mert mindenki összeismerkedett már. Mindenki arról beszélt, hogy – Huhh a múltkori felvételi, tudod, ahol találkoztunk, hát hogy az milyen volt, meg milyen szar lett, meg hogy senkit nem vettek fel.- Meg –Jajj, emlékszel arra a másik csajra, hát vele aztán mentünk egy másik céghez is, és ott is ilyen, meg olyan volt……..blablabla. Szóval gondolhatjátok, hogy be voltam rezelve, hogy itt mindenki ismer mindenkit, mindenki jóba van a közvetítővel, én meg ott állok mint egy szál fasz. Gondoltam, ha dönteni kell, akkor úgy is az ismerősöket fogják benyomni. Na mindegy gondoltam, legalább megpróbáltam. Meg hát még is csak egy kibaszott összeszerelőt keresnek, nem atomfizikust. Nem egy leányálom, de arra jó lett volna, hogy legalább legyen vmi.
 
Dolgoztam már gyártásban, nekem nagyon tetszett, főleg, hogy olyan dologgal dolgozhattam, amit tanultam és ismertem a folyamatok hátterét, tudtam mi miért történik. Na jó, nem ültem soha szalag mellett, mert azért annál kicsit agyat igénylőbb melót csináltam, de hát a gyártás, az gyártás. Ennek a cégnek is van olyan része, ahol azzal foglalkoznak, amivel én régen az előző cégeimnél, de sajnos most nem oda keresték az embereket (persze mért is?!). Gondoltuk Párommal, nem baj. Csak vegyenek fel, aztán majd át jutok vhogy a másik részlegre, csak kerüljek be, ez volt a lényeg. A környezet tipikus vágott szemű sémára kialakított, nem volt nagy meglepetés a tisztaság, a köpeny (amit én mindig csak zubbonynak hívtam:D), és ahogy az emberek jöttek mentek. Olyan volt, mintha csak visszatértem volna az előző munkahelyemre. Leültettek minket egy kis ebédlőbe, ott vártuk a cég HR képviselőit.
 
Nem akartam senkihez szólni, én nem akartam bratyizni, csak sasoltam a népeket, meg füleltem, hogy itt mit és hogy szokás, mert itt ugye mindenki nagyon tud már mindent……(lehet még is atomfizikusok?!)
 
Aztán bejött egy faszi (olyan 30-35körüli) meg egy kis nyámnyila csajszi, aki basszus egy kurva szót nem szólt. A faszi felvázolta a dolgokat, hogy milyen munkarendbe kéne dolgozni, mit kéne csinálni blabla. Nagyon fess volt az ember, jó kiállású, határozott, nagyon szimpi lett nekem. Amikor elmondta a mondókáját, mondta, hogy most külön leülnek a csajjal két asztalhoz, és egy menjen hozzá beszélgetni, egy meg a csajhoz. Ejj mondom én biza nem megyek a csajhoz, mert ha neki állok magyarázni itt a dolgokat az tuti nem fog belőle érteni semmit, aztán nem ám azért húz le, mert nem is ért hozzá. Na gondoltam, ki kéne vhogy bulizni, hogy a faszihoz kerüljek. Úgy is lett. Amikor felállt a srác aki nála volt, már pattantam is, és mint ahogy régen volt az a szék foglalós játék, úgy stipi-stopiztam le a széket a faszi előtt:-D
 
Innen a következő zajlott:
 
Én: Jó napot! X. Mónika vagyok.
F: Szia! Én ismerlek téged…
Én: Tényleg?! (kurva jó az arcmemóriám, hihetetlennek tűnt, hogy mi már találkoztunk volna)
F: Dolgoztál már itt?
Én: Nem…..(még mindig értetlenül néztem)
F: Ja, meg van. Pont a héten akartalak hívni, mert bent van nálam az önéletrajzod, hogy lenne számodra egy helyem. Te vagy az aki csopi voltál xy cégnél, nem?!
Én: igen (még érthetetlenebbül néztem, közben meg dagadt a májam, hogy basszus, hogy tudja….)
F: Másról lenne szó, mint most. Jobb pénz, fixebb meló…stb (és igazából elmondta, hogy olyan helyre keresnek embert, amilyen részen én is dolgoztam régen, és hogy ugyan azt kéne csinálnom)
 
 
Aztán jól elrötyögtünk, meg hogy náluk, milyen ritka az olyan, aki az ország másik feléről jön és teljesen képben van azokkal a dolgokkal, amik ott mennek. Meg is állapodtunk, hogy akkor felírja a papíromra, hogy én máshova megyek és hogy akkor majd hív az összekötő csajszi, és vele megbeszéljük a részleteket. Ohh, úgy örült a kis bucim:-DDDDDDDD
Én nem tudom, biztosan beszélgettünk vagy 10 percet. Amikor vissza ültem a helyemre, már küldtem is az smst párocskámnak, hogy már keresik is nekem a helyet az SMT-n:-DDDDD Egyikünk sem hitte volna, hogy így fog menni. Na, aztán úgy volt, hogy még lesz gyakorlat része is. Vmi kis csavarokat kellett volna lyukakba illeszteni (:-D) Erre beszól nekem egy cigó nő, hogy:- Hát neked ez biztos nem fog menni ekkora körmökkel! és ott röhögött……Hát gondoltam magamban, „Bazd meg, engem már akkor felvettek, amikor bemutatkoztam, te meg még mindig itt rágod a KÖRMÖDET”. De inkább csak annyit mondtam mosolyogva: -Hát lehet, akkor így jártam:-D (bazd az anyád, te rosszindulatú, köcsög)
 
 
Hamar vége lett, az elbeszélgetéseknek. Másokkal 1-2perceket beszélgettek, vagy még annyit se. Pasi felállt, oda jött mellém és mondta, hogy akkor köszöni, mindenkinek és, hogy majd a közvetítő értesít mindenkit. Közvetítő csaj, meg kérdezte, hogy mi van, nem is lesz gyakorlati rész?!( Közben meg a faszi tőlem kérdezte, hogy ráérek-e még, egy kicsit beszélgetni. Mondom persze.)Pasi nemet int a fejével és annyit mond a csajnak, hogy legyen szíves kikísérni az embereket, de hogy én még maradok, mert szeretne velem beszélni. (na itt ránéztem a cigó nőcire és keményen belevigyorogtam a képébe, hogy bassza meg:-D)
 
 
Faszi intett, hogy menjek vele, lemegyünk a termelésbe. Közben meg beszélgettünk, hogy itt hogy mennek a dolgok, de nem nagyon mondott újat. Nem hiába a vágott szemű, az vágott szemű:-D(mármint nem a pasi, hanem a cég) Jajj már ahogy beléptünk soroltam a gépeket, ez mit csinál, annak mi a dolga ……blabla. Élvezte az örömöt az arcomon, de HRes lévén nem nagyon tudta hova tenni a lelkesedésemet, ezért inkább leültetett az ebédlőbe és kérte, hogy várjak, nemsokára jön. Azt hittem el megy vmi csopiért, vagy max műszak vezetőért. Erre amikor visszajött, bemutatta nekem a termelés vezetőt, akinek nem nagyon tudtam a nevére figyelni, mert annyira leblokkoltam a termelésvezető hallatán, hogy azt hittem összesek.
 
 
Ő is egy nagyon kellemes figura volt. Fiatal, értelmes, temperamentumos srác-faszi, mit tudom én, fiatal volt, ő is olyan 30környéki. Kapásból mondta, hogy akkor menjünk, nézzük meg a sorokat. Közben pedig kérdezgette, hogy honnan jövök, mit csináltam, és ahogy mondtam, hogy hol dolgoztam, rögtön mondta, hogy ilyen-olyan gépekkel dolgoztam (ejj, hát ezt meg honnan tudod?!- ismét leszakadt az állam). Elmondtam, hány évet dolgoztam ezeknél a cégeknél, és nem is kellett neki több, ő is elkezdett mosolyogni, és annyit mondott:- Tudom, hogy csak holnap értesítenek ki, de nem hiszem, hogy nagy titkot árulok el, ha azt mondom, hogy fel vagy véve. Ez én is elmondhatom neked:-D
Örültem mint majom a farkának, én kis hülye:-D Ettől voltam annyira berezelve:-D
 
 
Huhh ez most egy kicsit sok lett, a többit majd később……van mit olvasnotok…
 
Szép hétvégét!
 
PáPá
Inci

13 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://incifinci14.blog.hu/api/trackback/id/tr591833465

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vagyok, aki vagyok... 2010.03.12. 09:47:59

nagyon ügyi és nagyon örülök!!

abdulesmia 2010.03.12. 10:04:15

Ez az csajszi, így kell ezt csinálni! Most már akkor minden adott egy új és jobb élethez, ugye?

Mákvirgács 2010.03.12. 10:09:06

ügyi vagy :) ..és hajrá ;)

kozgaztanar 2010.03.12. 10:49:14

Juhúúúú! Gartulálok!

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.03.12. 11:07:05

Kicsit szakmai szemmel (is) olvastam, és NAGYON örülök, hogy ilyen pozitív élmények értek!!!! Az eredmény meg magáért beszél!!!! :))))
Mikor ünnepeljük meg ezt a remekhírt egy blogtali keretében?;)

aJeti 2010.03.12. 11:12:28

juhéjjjj. najóvan.

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.03.12. 11:13:26

Nem hiába: Inci és a pasik megtalálják a közös hangot!:-)
Gratula!

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2010.03.12. 11:17:45

Köszi, Köszi és Köszi:-D Mindenkinek a kedves szavakat:-D

@Enchantée: hehe, ezen már én is gondolkoztam:-D Mivel most nagyon sok lesz körülöttem a minden, így fogalmam sincs. Talán majd ha, minden leült és lesz egy kis nyugi, akkor ráállok a témára. Talán ha már kicsit jobb lesz az idő.....

hzizi · http://halesmas.blog.hu/ 2010.03.12. 12:10:36

Inci, naon jó volt olvasni ezt a posztot, itt örömködtem veled. De még mindig nem tudom hol fogsz dolgozni, és mit fogsz csinálni vagy nem olvastam figyelmesen.

irkafirka 2010.03.12. 13:21:13

grat, ügyes voltál!

érzelmikáosz · http://erzelmikaosz.blog.hu/ 2010.03.14. 00:29:11

Wow, nagyon ügyi vagy és örülök, hogy a szerencse is melléd állt! ;)

LuPuS 2010.03.15. 20:18:54

egy plussz gratuláció, innen

sing-lee 2010.03.16. 08:34:43

Gratula!
Mennyé' el szoliba mert ki fognak nézni a környékről :)))))
eXTReMe Tracker
süti beállítások módosítása