HTML

Incifinci blog

Mindennapi gondok és örömök, amiket megosztok veletek! Amolyan élet Inci módjára...avagy hogy látja Inci a világot:-D

Képeim

Összegzés

Incifinci 2010.03.24. 10:26

Sok minden kavarog mostanában a fejemben. Lassan egy éves lesz a blog, és folyamatosan eszembe jutnak az elmúlt egy év történései.

 

Emlékszem azért kezdtem blogot írni, mert nagyon sok olyan dolog kavargott bennem, amit vagy nem tudtam senkivel megbeszélni, vagy akikkel beszélgettem róluk, nem értettek meg, vagy nem érezték át, mit mért gondolok úgy ahogy. Ilyen dolgok egyike volt pl: a pasijaim exeihez való hozzáállásom. Annyi hülye exes dolgon mentem keresztül és kezdtem elbizonytalanodni saját magamban, de gondoltam majd itt több szem, többet lát alapon válaszokat találok a kérdéseimre. Azután ezek a dolgok feledésbe is merültek, hiszen annyi minden történt velem ez alatt az egy év alatt, hogy nem nagyon volt időm ezzel a témával foglalkozni.

 

Ugye csalódtam a „barátaimban”, külön költöztünk a Párommal, jöttek a nyári nyaralgatások, angol tanulás, jogsi, blogtali …stb. Mozgalmas volt ez az év….kicsit talán fárasztó is. Rengeteg gondolat maradt a fejemben, amiről nem írtam, mert bár a kész poszt szinte már a fejemben van, de nem megy az írás. Volt, hogy besokalltam, kicsit ilyenkor mindig eltűntem, mert nem tudtam leírni mit érzek, mit gondolok…

 

Amikor szárnyaltam, belekezdtem vmi újba próba képen, de már nincs erőm befejezni, nincs energiám napfényre hozni, hogy mire is voltam kíváncsi…..

 

A blog.hu-nak köszönhetően sok kedves és kevésbé kedves embert ismerhettem meg. Volt itt minden, ugyan olyan dolgok mint a valós életünkben is. Nem gondoltam egy évvel ezelőtt, hogy bárki is fogja olvasni a gondolataimat az én kis életemből. Voltak hullám hegyek és hullám völgyek is, de ezek kellettek. Írtam olyan dolgokról, amiről nem is akartam, de muszáj volt, ahhoz hogy egyben lássatok, hogy tudjátok a kommentjeim mögül nem véletlenül bújik elő az irónia, vagy nem véletlenül kommenmtelek keserűen édeset…Kellett hogy megmutassam ki vagyok én….Volt aki megszeretett, volt aki szembe szállt velem….szerettem mind a két felállást, persze, ha a szidás nem merült ki a „kurvaanyázásba” (persze átvitten). Aztán itt van az is, hogy mostanra már vannak közös „emlékeink”, akár innen a blogtérből, kommenmtekből, akár az együtt töltött blogtalin történt beszélgetések, benyomások (piától is:-D), nagy röhögések….Ezért is köszönöm, hogy megismerhettelek benneteket. Vannak kivételek (és most undorító leszek), mert vannak olyanok akik számomra öreg „rókák”. Nem új keletű frissen becsöppent tagok és őket szeretném kiemelni.

 

Ők azok akikkel annó Zalánnál öltük egymást a hülye kommentjeinkkel. Szócsaták, vicces gondolatokon való röhögések, kioktatások-majd ebből adódó „kibékülések”

 

Sassy

Kree-Krisz

Styxx

Vagyok

Jeti

Szingli

Chanti

Díva

(nem fontossági a sorrend!!!)

 

Őket tartom a mi jó „öreg” kis társaságunknak. A többiek csak úgy jöttek, vagy voltak akikhez mi mentünk. Nekem ők azok, akiket élvezetből olvasok. Tudod, azért mert csak úgy simán szimpik:

 

Bogi és Fricsek

Helen

 

 

(Folyt.köv.)

 

PáPá

Inci

 

 

25 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://incifinci14.blog.hu/api/trackback/id/tr681864554

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.03.24. 10:31:35

Én, mint "öreg harcos"? :)))) Megtisztelsz, komolyan...
De az időérzéked.... ;))))))

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2010.03.24. 10:49:04

@Enchantée: az első blogtaliba lehet hogy csak úgy csöppentél, de akkor is "ismeretlenül" is bevállaltad...tehát igen "öreg" róka vagy te is velünk:-)))))))))))))Sassy nekem a leöregebb komment társam talán, de ő meg egyszer sem vette a fáradságot, hogy...na mindegy....

irkafirka 2010.03.24. 10:51:16

mi van, hogy ma mindenki számvetést, visszatekintést készít?

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.03.24. 10:53:06

@Incifinci: És a legszebb az egészben, hogy egy csöppet sem bántam meg azt a bátor megmozdulást!!!! :)))))
Újabb blogtali az újak megismerése és a régi barátságok elmélyítése céljából csak, ha befészkelted magad? ;)

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2010.03.24. 10:58:48

@Enchantée: persze simán, de ez majd benne is lesz a végében, csaj várjátok meg a folytatást.

@irkafirka: az hogy egy éves lestt a blogom (lassan), meg hogy felhagyok a régi életemmel és egy nagy lépés előtt állok....kell még több ok?!:-DDDDDDDd

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.03.24. 11:03:46

@irkafirka: Én majd októberben, akkor leszek 1 éves, vagy mikor is? Már nem is tudom... Mintha mindig is itt lettem volna... :)))))
@Incifinci: Ismersz, türelem nem az erősségem...

vagyok, aki vagyok... 2010.03.24. 11:04:19

ugye ez csak az, ami a cím. összegzés és nem búcsú!

bár, ahogy látom, az ember inkább akkor blogol, mikor nem olyan jól mennek a dolgai. persze kivételek mindig vannak (igaz, Díva :) ). remélem, neked jól mennek majd a dolgaid és blogolsz tovább. engem például nagyon érdekelne az a folytatásos történet, ami abbamaradt...

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.03.24. 11:10:17

@Incifinci: Aztán meg ki mint vet, úgy arat???? ;))))
Ne is búcsúzz, mert utánadmegyünk és visszarángatunk!!!! :))))

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2010.03.24. 11:13:59

@Enchantée: :-DDDDDDDDDDjó tudni, hogy rátok számíthatok (bár ezt eddig is tudtam)

Kristopher · http://lelkirakat.blog.hu 2010.03.24. 11:19:28

Jaja, bennem is felmerült a búcsú kérdése. Tessék a javát is írni tovább, tovább! :)

Nohát, rólam se emlékeztek még meg :) Ráadásul nem fontossági sorrendben másodjára! :p

kozgaztanar 2010.03.24. 11:24:54

Indiában ma ünnepelnek, szerintem Inci ezért ült le, mélyedt el és vetett számot!
en.wikipedia.org/wiki/Rama_Navami

sing-lee 2010.03.24. 11:51:17

basszus, én is azt hittem búcsúzol! Jó hogy nem :)

LuPuS 2010.03.24. 12:07:44

na én ezért a dolgokért maradok,önző és nem írom meg a saját blogomat-->így nincs összegzés, számadás és minden hasonló dolog

Hajrá csak így tovább!

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2010.03.24. 15:29:49

@kozgaztanar: aha, köszi. Nem tudom nem mondtam még, hogy nem vagyok perfekt angol?! :-DDDDDDDDDd

@irkafirka: egyem a szíved:-) Köszönöm:-D
Le is mentettem a képet, nagyon baró. Köszönöm még egyszer:-DDDDDDDDD

@LuPuS: mert te egy önző dög vagy:-DDDDDDDDDd

SassyGurl 2010.03.24. 19:17:46

sajnálom, hogy még nem bukkantam fel, kicsit mindig is tartottam tőle, "féltem", nem tudom és persze mindig adódott alkalom arra, hogy ne menjek el a találkozókra...de utólagosan is bocsi emiatt. lehet,hogy Kriszhez csapódva majd feltűnök.

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.03.24. 20:22:09

Mindig a borjú marad a végére. Ezt a pechet.:-)
Inci, várjuk a folytatást!

barracud4 · http://halnap.blog.hu/ 2010.03.24. 21:16:55

Bakker én is megijedtem egy picit, mert olyan búcsúszaga volt a posztnak!
Inci, ha hiszed ha nem a héten már többször eszembe jutott, hogy megint össze kellene hozni egy jó kis találkozót.

aJeti 2010.03.25. 13:09:31

én kisz drágaszágom :)

Mary_N 2010.03.28. 13:04:03

@barracud4: csatlakozom az 5lethez, jó lenne már egy újabb zöttyenés

Styxx 2010.03.29. 15:18:34

Megtiszteltél, és milyen klassz társaságba kerültem, kössz. Örülünk neked Inci, toljad csak ezerrel!:-)

B.Zalan 2010.03.30. 12:42:24

Újraindítottam a blogom. Így névnapozok. A régi jelszót elfelejtettem, most itt találod, ha érdekel:
zalan2.blog.hu/
eXTReMe Tracker
süti beállítások módosítása