HTML

Incifinci blog

Mindennapi gondok és örömök, amiket megosztok veletek! Amolyan élet Inci módjára...avagy hogy látja Inci a világot:-D

Képeim

Mozgalmas Hétvége után:-)

Incifinci 2009.04.14. 11:05

Megáztatva jelentkezem a tegnapi nagy locsolkodás után. Remélem egy leányzó sem maradt szárazon a tegnapi nap után, nem ám elhervednak a világ legszebb lányai.

Túlestünk a hétvégi mozgalmon, mindent megvalósítottunk az elképzeléseinkből.Volt pénteki Royálozás Mr.Acoustic módra és vasárnapi Bárka Zé módra, valamint hétfői bográcsozás "a la" Inci szájíze szerint.Rég voltam már Royalba  és Mr.A-on is, ezért nagy örömmel indultunk neki az estének. Buli elött egy kis kártya, hátha megúszom a bulit pár db potya ezresből, de mondanom sem kell, nem sikerült( most már tényleg abba fogom hagyni, vagy nem todom:-))))Kártya közben persze azért csúszott a sör és desszertnek a fütyi is, csak hogy meglegyen a kellő bulihangulatunk, majd indulás Royal. Régi-, új-, imerős arcok. A zene az a fiúktól remélt jó muzsika volt. Beszélgetés a régi ismerősökkel és persze az elmaradhatatlan éleklés is megvolt, több kevesebb sikerrel ( nekem több, míg a halgatók számára gondolom kevesebb:-))) Jó volt újra......minden, a zene, a társasdág, úgy cakli-pakli.Hajnali 3kor már az ágyban, kajcsiztam és nagyképűen azt gondoltam nem vagyok még álmos és megnézek egy barátom álltal ajánlott filmet(Valkűr), de rá kellett jönnöm, hogy a kajcsi annyira elnyomott, hogy nem bírtam egy szemernyit sem nyitvatartani a pilláimat és már álomba is zuhantam. Amilyen nagy lendülettel nyomott el az álom, olyannal is lökött ki belőle reggel fél nyolckor. Kerestem, vmi érzelgős lányos filmet, mert ahhoz volt kedvem, majd arra döbbentem rá a film végén, milyen viccesen festhetek ahogy a monitorra vagyok cuppanva és pityergek, de hát kit érdekel EGYEDÜL volta:-(((((

Gonoldtam mostmár Móni tényleg ki az ágyból, mert soha nem lesz belőlem semmi.11kor indultam is kávézni, majd a csajaimmal vásárolni hétfőre. Nagykerek bezárva mire odaértünk, így maradt a Tacskóó. A félórás csengőre tapadás az üvegvisszaváltónál, meghozta a gyümölcsét.A fél Tacskó azt a három luvnyát bámulta akik(persze mi voltunk:-))) szétcsúszott, másnapos arccal és egy kocka sörrel a kosarukban a visszaváltó csöngőjén klimpírozott. De kit érdekel, félóra után volt szives vki kifáradni.Az este és a délután nyugis volt, tettem-vettem a kertbe, kicsit kidíszítettem, bár a virágaim olyan szépen nyilogatnak, hogy nem kellett sok mindent csinálni.Fű nyírás,egy kis kapálás, gazolás és a díszkövek elhelyezése.Cuki lett, este pihi volt, csak egy két sör és barátok. Mindenki punnyadt volt.

Vasárnap semmi extra. Viccesebbnél viccesebb locsoló versek keresése a neten és Gyuláink köszöntése.Este pedig névnapjuk megünneplése. Volt sok tánci-tánci és dalolászás is. A foglalkozás elérte a célját. Nem tudjuk mikor mentünk, vagy mikor értünk haza, de kit érdekel sétáltunk, beszélgettünk, jól éreztük magunkat:-))))))

Vasárnap reggel kezdődött a rémálom. Hajnali HÉT órakkor Apukám ( A DRÁGA! Egyem a szivét) fél liter hidegvízzel adta a tudomásomra az ágyban, hogy reggel van és húsvét. Brrrr......( teszem hozzá az ágy még mindig vizes) Megtörölköztem elszívtam egy cigit és amikor megláttam, hogy mennyi az idő, azzonnal olyan álmos lettem ismét, hogy vissza kellett feküdnöm.10kor felkeltem és rájöttem, hogy ki kell mennem meginnom egy kávét, mert ha itthon maradok akkor nem tudok kikelni az ágyból a vendékeket du-ra várni.Amikor kiléptem az ajtón kiderült, hogy nálam is járt a húsvéti nyuszi. A fűben találtam egy csomagot amit, késöbb kiderült,Timitől és a Csillától ( szomszéd asszonykáim) kaptam. Csupa-csupa Coca-Cola. Coca-colás Nyuszi, saját kézzel festett Coca-colás tojás és egy persze hogy Coca-colás konyharuha:-)))))))))))))))))))))))))))Gyors telefon, hogy megköszönjem, és mentem is a kávémért.

A délután nagyon jól alakult. Misink Isteni pörit rittyentett és az én 2kg lisztből szaggatott lokedlimmal együtt vmi fenomenális kajcsi lett belőle:-)))))  ( persze mondtam a Misinek, hogy csak a dokedli miatt:-) Volt még egy nagyon nagy meglepetésem, de azt nem a nyuszika tojta. Párocskám aki úgy volt hogy a hétfőt Miskolcon tölti, egyszer csak betoppant közénk. Mindenki nagyon megörült neki, de főleg én. Jó volt újra látni, de nem volt felhőtlen az öröm, mert tudtam  reggel ismét elválunk. Éjfél után összepakolásztunk, fürcsi, egy kis összebújás:-))))) ( mert ugye péntek még bazi messze van)Most pedig olyan vagyok mint a mosott sz.r :-P

 

Vissza is tértünk a hétköznapokba, beszálltunk a mókuskerékbe és hajtjuk tovább.

Remélem mindenkinek jól teltek az ünnepek! Akit nem köszöntöttem annak ezúton innen kívánok utólagosan is Kellemes Húsvétot!

PáPá

Inci

Címkék: húsvét

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://incifinci14.blog.hu/api/trackback/id/tr261063955

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
eXTReMe Tracker
süti beállítások módosítása