HTML

Incifinci blog

Mindennapi gondok és örömök, amiket megosztok veletek! Amolyan élet Inci módjára...avagy hogy látja Inci a világot:-D

Képeim

Betegen:-(

Incifinci 2009.04.21. 11:42

Hi-Hi!

Kevésbé mozgalmas hétvége után vagyunk mint a múltkori, egy kis betegséggel megfűszerezve.

Pénteken végre hazatalált párocskám a nagy messzi távolból, már lassan azt hittem befonom a szemöldököm itt nagy magányomban, de megérkezett. Pakolászás az autóba és indulás Győrbe, mert oda is ideje volt már elnéznünk így hetek óta. Lakásban elég nagy tisztaság fogadott minket nagy meglepetésre, albérlő biztosan számított az érkezésünkre és hogy ne lehessen támadási felületet találni, így inkább kitakarított:-)))) Esti kis sörözgetés és beszélgetés után nem nagyon kellett az altató, végre nyugodttan egymás karjaiban szenderedhettünk el. Szombatra terveztünk egy kis vásárolgatást, sétálással és ebéddel egybekötve, aminek estére meg is lett az eredménye. Drágám hulla fáradtan, belázasodva és erőtlenül szenvedte végig a délutánt és az estét is. Teafőzés és lázcsillapítás volt a fő project, de engem mit sem érdekelt legalább együtt voltunk!!!!!!:-)))

Vasárnap leizzadva és bágyadtan keltünk, rosszul aludtunk.....Mivel azt mondják a friss levegő mindig jót tesz a betegeknek, útrakeltünk sétálni, közben elmentünk ebédelni. Gondoltuk egy jó tányér húsleves megoldás lesz mindenféle bacira:-)

A barátok eközben Malom-völgyben múlatták az időt, egy kis babgulyás főzéssel, focival és napozással megfűszerezve. Online telefonkapcsolat persze nem maradhatott el, hiszen kíváncsi voltam hogy mulatnak az én kis drágáim:-) Ahogy hallottam a hangulattal semmi baj nem volt, kaja volt, pia volt, nő is volt, szóval rossz nem lehetett. Utólagosan, tegnap én is megkóstolhattam az elkészül íz remeket. Nem véletlenül modják, hogy a Pasik sokkal jobban főznek mint a Nők, nagyon fincsi lett. A vasárnapi kaja után még egy kis ejtőzést beiktattunk és csak utánna tértünk vissza Tb-ra. Főztem fincsi teát a kis Betegemnek, majd alvás következett, mert tudtuk hamar itt lesz az a hajnali kelés amikor indulnia kell vissza a dolgozóba. Gondoltam akkor már én sem maradok otthon reggel, bejöttem melóba dolgozni, mert mentem de. fodrászhoz, így már hajnalban letudtam a melót és szabad volt az egész délutánom.

Volt időm meghallgatni az élménybeszámolót a többiektől, mondanom sem kell, mindenki nagyon jól érezte magát, volt állatság rendesen, ahogy azt tőlük megszokhattam már:-))))

Szemöldök befonás helyett úgy döntöttem inkább, hogy a hajfonást választom. Szóval most úgy nézek ki mint Allen Iverson.

 

Szép hetet kívánok mindenkinek!

Pá-PÁ

Inci

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://incifinci14.blog.hu/api/trackback/id/tr571077707

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
eXTReMe Tracker
süti beállítások módosítása