HTML

Incifinci blog

Mindennapi gondok és örömök, amiket megosztok veletek! Amolyan élet Inci módjára...avagy hogy látja Inci a világot:-D

Képeim

Fáradság

Incifinci 2009.05.04. 10:22

Sziasztok Mindenki:-)))))

Hulla fáradt vagyok ezután a húzós hétvége után. Hál' Istennek mindent sikerült befejeznünk a tetőn, bár a szombati nap nem igazán kecsegtetett nagy reményekkel.De inkább kezdem az elején.

Gyönyörű napra ébredtünk reggel, gondoltuk hamár munka ünnepe akkor kéne is vmi dolgozni.7órakkor neki is láttunk. Mindenki a maga dolgának. Fiúknak igyekeztem össze ütni vmi reggelit, aztán a munkásoknak kávét főztem, majd megjött a Mama is és nekiláttunk megtisztítani a birkahúst a gulyásnak. Fiúk fenn a tetőn, a csajok a konyhában. Mindenki fogta a fejét, mert semmi nem ment könnyen. A melósok a két tető össze hozatalán fáradoztak, mi pedig azzal, hogy meg tudjunk szabadulni a lehető legtöbb faggyútól.1órára elkészültünk az ebéddel, így a többiek is lejöhettek a tetőről egy kis ebédlős pihenőre, majd újra( bár már kicsit vontatotabban) nekiláttak a melónak.Olyan szépen haladtak, hogy azt hittünk nem is kell ide 3nap, 2alatt is simán végezni fognak.

 

 

 

 

 

 

Látjátok, Én is dolgoztam Ám!!!!!Nem csak a konyhában voltam:-))))

 

 

 

 

 

 

Eddig sikerült jutnunk első nap.

 

 

 

Igen ám!!! Jött a szombat.Reggel ismét kávé főzés, jött a Mama és álltunk neki a pörinek.Odafönn semmi nem sikerült a szomszéd felén, az emberek sem éppen voltak a helyzet magaslatán (a kelleténél talán egy csöppet több volt a feles és a sör), mindenki ideges volt hogy nem haladunk, pedig előző nap milyen jól ment minden. És végül a napot úgy sikerült befejezni, hogy talán fele annyit csináltak mint előző nap. Sikerült a tv kábelemet is keresztül szögelniük a nem éppen józan ácsoknak így este amikor hulla fáradtan lefeküdtünk, nem tudtunk tévét nézni, ami azért annyira nem volt nagy baj, mert kb2 mp alatt sikerült elaludnunk.

Vasárnap már nem voltak ilyen problémák ha azt leszámítom, hogy 70db cserép híjján, majdnem nem sikerült befejezni a tetőt, de gyors elugrottunk Törökbálintra és meghoztuk a lemaradást. Minden ment simán, kisebb-nagyobb zökkenőkkel igaz, de fél 5re készen is lettünk.

Más:

Tegnap ünnepeltem a nénvapomat, mondanom sem kell, nagyon jól skerült:-))))Volt minden mi szem-szájnak ingere. Apukámmal és az egyik barátosnémmal sikeresen elfogyasztottunk 3üveg pazsgőt otthon, majd jöttünk ki a helyünkre, hogy folytassuk a mulatságot. Kiittuk a meggyes készletet és addigra már eljutottunk arra szintre, hogy énekeljünk:-))))Jajj, mi volt ott:-)))))Ki is tessékeltek minket záróra tájékán, de nem akaródzott még haza menni, és folytattuk utunkat még egy kicsit. Elmentünk meginni még egy sört, majd lassacskán haza is értünk vmikor.Barátnőm ott aludt nálam, mert nem érezte már magát képesnek arra, hogy hazmenjen:-))) A ma reggel elég kómásan is indult. Én nem tehettem semmit mennem kellett dolgozni, ezért olyan irigy voltam, mert a Bnőm még alukált tovább. Én is bírtam volna még, de mindegy majd ma bepótolom:-)))Kellenek néha ezek a napok is, nem de?!:-)))))

További szép napocskát mindenkinek!!!!

 

PáPá

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://incifinci14.blog.hu/api/trackback/id/tr291101750

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
eXTReMe Tracker
süti beállítások módosítása