HTML

Incifinci blog

Mindennapi gondok és örömök, amiket megosztok veletek! Amolyan élet Inci módjára...avagy hogy látja Inci a világot:-D

Képeim

Pihizés kis munkával fűszerezve

Incifinci 2009.05.25. 14:36

Kipihenve és egy kis izomlázzal jelenkezem, így a du-i kávém és a söröm után.

Most kellett megtudnom, hogy jövő héttől mennyi lesz itt a helyünkön a sör és fájdalommal kellett nyugtáznom, hogy vagy leszokok a sörről és lónyálat fogok iszogatni ( ami egyenesen lehetetlennek tűnik a számomra:-) , vagy nem fogok kijárni ( ami szintén fájdalmas szívügy).

Eltel a hétvége, épségben és jóllakva hazaértem Miskolcról. Sütött a napocska egész hétvégén, így a ház körüli munkákat is el tudtuk intézni. Igaz én nem nagyon tudtam mit segíteni, hisz nem tudom hogy mit hogyan szoktak, de azért a gazoláshoz még én is értek, az minden háznál egy kapta fa:-))) Kis segítség, de több a semminél. Remélem azért sikerült örömet okoznom, mást úgy sem tudok segíteni, legalább erről le van a gond:-) Ettünk sok finomat is, még jó hogy a nagyja munkát még a szombati ebéd elött letudtuk,mert teli hassal a munka se megy úgy. Ebéd után gondoltam egy kicsit elnyújtózok, de a kis pihiből 2órás alvás lett. Nagyon jól esett, mert elég szarul aludtunk éjjel, de így du. bepótoltam.

A vasárnap már a készülődésről szólt szinte. Összepakoltuk a cuccainkat, Párocskám elpakolta magának a jövöheti élelmet, még egy kis apróság a háznál amit kellett csináni és az ebéd után már indultunk is haza.

Hosszú volt az út Pestig, de még hosszabb volt Bp-ről haza, bár lehet, hogy csak azért mert ezt már egyedülkellett megtennem. Olyan rossz ilyenkor, mert tudom egész héten egyedül leszek, nincsenek puszikák és csókok, és nincs "De hát Én csak Föztem"-ek:-)))( Na jó, ezt csak én értem:-)))Jajj, most megint olyan rossz:-(((( Azzal nyugtatom magam, hogy nemsokára itt a péntek és akkor újra Kicsim, Szerelem, Love.......

Hétvégére Siófokot tervezünk. Kiváncsi vagyok milyen lesz, még nem jártam! Vagyis jártam már ott, de nem igazán emlékszek rá:-))))) Remélem faca idő lesz és jó lesz a társaság is.

 

Most Búcsúzom!

PáPá

Inci

Címkék: angol miskolc kert nyugi pihi

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://incifinci14.blog.hu/api/trackback/id/tr391142755

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
eXTReMe Tracker
süti beállítások módosítása