HTML

Incifinci blog

Mindennapi gondok és örömök, amiket megosztok veletek! Amolyan élet Inci módjára...avagy hogy látja Inci a világot:-D

Képeim

Sörös blog:-)

Incifinci 2009.06.10. 10:41

Halika! Egy nagyon kedves blogertől kapott segítség által sikerült bebiggyesztenem egy jútyúkos videót, jó hallgatást kívánok hozzá. Aki ismer az tudja mire föl ide ez a video:-))) Amúgy nem csipázom az ilyen suttyókat akik a klippben szerepelnek, de amikor először megláttam ezt a klippet, rögtön az jutott az eszembe, hogy ezt veletek is meg kell osztanom:-)

 

 

 

Na itt a nagy vidámság után, most egy kicsit más téma.

Tegnap megint kint voltam a helyünkön a barátokkal...... Komolyan mondom én napról-napra egyre pipább vagyok úgy cakli pakli mindenre és mindenkire. Annyira berágtam tegnap este, hogy le is akartam írni, hogy majd ma, bevágom ide, de nem tudtam magamon erőt venni, hogy szavakat csikarjak ki a gondolataimból.

Úgy érzem kezdek kiesni a társaságból, vagy is az ő kis kosarukból. Emlékszem az elején azért kezdtem el blogot írni, mert úgy gondoltam, hogy amiket nem tudok elmondani az ismerőseimnek, az elmondom mindenkinek. Aztán meggondoltam, mi van ha vki idetéved és elolvassa közülük?! Nem olyan emberek akik szeretik hallgatni a negatív kritikát. Tehát nem is írtam ezzel kapcsolatban. Tegnap viszont nagyon elszállt az agyam. Én csak azt nem értem velük kapcsolatban, hogy akik nap mint nap egymás szemébe hazudnak, azok a nap 24órájában legszívesebben egymás seggét nyalnák, aki pedig építő szándékú kritikát olvas rájuk, inkább mellőzik, minthogy szembenéznének saját életük hazugságaival. Jobban fekszik mindenkinek a képmutogatás. Hát nekem meg pont ettől kell HÁNYNOM :-O

Én tényleg azt hittem évekkel ez előtt, hogy végre egy klassz kis összetartó banda, de az évek múlásával rá kellet jönnöm, hogy csak egymás majmolása az egész. Én is kezdek ilyen lenni, de nem akarom, neeeeeem. Mért van az a mai társadalmunkba, ha vki ( persze nem rosszindulatból, ezt szeretném hangsúlyozni) elmondja a negatív véleményét egy barátjának arról, hogy ő nem ért egyet a dolgaival, akkor eltaszítja magától azt az embert, vagy úgy mond mellőzi?! Mért kell, homokba dugott fejjel élni? Vagy nekem is le kéne szarnom és nem kéne ennyit lelkiznem, más emberek hülyeségein?! De hát fáj, hogy a barátaim, a homok alatt fulladoznak, csak azért mert így azt hiszik könnyebb?! Pedig ezzel sem értek egyet, a föld felett még is csak könnyebb oxigénhez jutni. Remélem egyszer csak eljön az a pillanat, amikor majd mindenki beleszippanthat a friss levegőbe!

 

Bocsi ha érzelgősre vettem a mai posztot, de leszarom úgy is csak az fogja megérteni aki szintén a föld felett lélegzik, nem pedig benne......

PáPá

Inci

Ui: A videot el ne felejtsétek:-)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://incifinci14.blog.hu/api/trackback/id/tr731176294

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
eXTReMe Tracker
süti beállítások módosítása