HTML

Incifinci blog

Mindennapi gondok és örömök, amiket megosztok veletek! Amolyan élet Inci módjára...avagy hogy látja Inci a világot:-D

Képeim

Káosz

Incifinci 2009.06.18. 09:35

Halli-halli!

Már napokóta nem tudtam magamon erőt venni, hogy írjak pár sort, de ma elég klasszul keltem, gondoltam most vagy soha:-)

Elég nagy káosz van mostanában abban a dobozban amit a nyakamon cipelek. Vészensen közeledik a szülinapom is, szóval tiszatára be vagyok rezelve.Kéne vmi bulájt is szervezni rá, de még azt sem tudom, hogy mikor leszek itthon.Már 4hétvégét nem voltam itthon és az elkövetkező 3ban is úgy néz ki, hogy távol leszek. Megy a nagy jövés menés:-) Lehet idén kihagyom a szülinapom, akkor mi lenne? Elkönyvelhetném úgy hogy akkor nem is öregedtem? Nem mi? Hát akkor még is csak kéne vmi ünnepelgetés:-)

 

Az angolról mér ezer éve nem tettem említést. Csüt. van, szóval ma is megyek. Nagyon klassz, csak egyre húzósabb. Néha belekavaradok, hogy németül ejtek, vagy fogalmazok meg dolgokat és ilyenkor mindig nagy a nevetés a csoportban, mert elég sokan vannak akik második nyelv ként tanulják az angolt és ők is teljesen megértik, hogy mért keverem össze a dolgokat.

 

Ez ma mégse nagyon megy nekem, szóval búcsúzok is.

PáPá

Inci

Címkék: semmi

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://incifinci14.blog.hu/api/trackback/id/tr901192641

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
eXTReMe Tracker
süti beállítások módosítása