HTML

Incifinci blog

Mindennapi gondok és örömök, amiket megosztok veletek! Amolyan élet Inci módjára...avagy hogy látja Inci a világot:-D

Képeim

Miskolc city

Incifinci 2009.07.06. 12:14

Halli Hó!

 

Tudom, lusta dög vagyok, hogy ennyire nem írtam mostanában, de eléggé le vagyok pukkanva. Teljesen felemészt ez a távkapcsolatosdi. Kívülről minden úgy tűnik mintha minden a legnagyobb rendben lenne, de vmi mégsem.

Egyre örömtelibbek a találkozások és egyre fájdalmasabbak a hétfő reggelek. Egy ideig még csak-csak kárpótoltak a barátok, hogy mellettem voltak, de már ők is kevesek. Nincs kedvem semmihez.....el vagyok lustulva és semmihez nincs kedvem hozzáfogni. Egyedül vagyok......

Mult héten ráálltam a mérlegre, hát azt hittem menten elájulok amikor megláttam, hogy már közelebb vagyok a 80hoz, mint a 70hez, és a tudat hogy a héten betöltöm a 24et csak tetőzte a sokkot:-((( Vén banya leszek lassan. Az is tudatosult bennem, hogy bár még csak most leszek 24éves, még is többet éltem mint Anyukám. Ő 23 éves 7hónapos és 8 napos volt amikor meghalt:-( Hihetetlen abba belegondolni, hogy ilyen fiatalon kikerüljön az ember az élet körforgásából. Itt áll még elöttem az élet. Férj, család, gyerek, nem de?!

 

Hétvégén Miskolcon voltunk Párocskám Anyukájánál. Megint volt sok minden finom, mi szem- szájnak ingere és jó kis családi környezet( amibe nekem nem nagyon volt részem soha) Ház körül tettünk- vettünk, amennyire csak az időjárás engedte, majd szombat estére beterveztünk egy kis városi sétafikát fagyizással egybekötve. Már jártam párszor Miskolcon, de én még mindig nem tudom, hogy mi merre van, sose fogom megtanulni?! :-D

Elkezdtem egy elég érdekes diétát, kaja ügyileg és alkohol ügyileg is. Ahogy mondtam, bazira rámcsúsztak a kilók és a sör árát is említettem már, hogy felment, szóval most stopp van:-(((( A kaja még hagyján, de hogy ilyen fülledt melegben, hogy bírom ki az Isteni nedű nélkül, az még számomra is rejtély:-)))   Várok alternatív ötleteket:-))))

:-)

:-)

:-)

PáPá

Inci

Címkék: sör kaja miskolc drága fagyi nélkül kilók

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://incifinci14.blog.hu/api/trackback/id/tr571229556

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tigrisliliom 2009.07.06. 23:50:42

Szegény, nagyon megdöbbentem, ahogyan írtad, hogy milyen fiatalon halt meg anyukád :(. Nagyon rossz lehetett, bár akkor még valószínűleg fiatal voltál, és főleg később érezted a hiányát...

Ilyen sok év után is részvétem, még belegondolni is rossz! :(
eXTReMe Tracker
süti beállítások módosítása