HTML

Incifinci blog

Mindennapi gondok és örömök, amiket megosztok veletek! Amolyan élet Inci módjára...avagy hogy látja Inci a világot:-D

Képeim

Debreceni Virágkarnevál

Incifinci 2009.08.24. 12:03

Az elmult napok zürjei után egy kicsit hazamentünk Miskolcra kikapcsolódni. Minden napra terveztünk vmit.

Csütörtökön elmentünk Debrecenbe megnézni a virág karnevált. Még soha nem voltam ezért is nagyon vártam már, mert kiváncsi voltam arra a sok szép dologra, amiket már hallottam erről a rendezvényről. Valóban gyönyörű látni való fogadott minket, és a hangulat vmi fergeteges volt. Kicsit megcsúsztak a programok, ezért az utcai felvonuláson a táncosok, már nem sok helyen álltak meg táncikálni, de látni azt, hogy hány féle nemzet látogatott el hozzánk a rendezvény kedvéért, már megérte eljönni. Portugália, Ciprus, Törökország, Svédország és még sorolhatnám, de nem emlékszek mindenre és mindenkire. Gyönyörű volt. Az oldal dobozban láthatjátok is a képeket. Szerintem nagyon klasszak lettek:-)

Pénteken és szombaton akadt egy-két tenni való a ház körül és imitt-amott is, de azért egy esti kártyázás és sörözgetés belefért mind a két napba.Páromtól kapott anyukája még karácsonyra egy kenyérsütőt, de eddig nem merte egyedül kipróbálni, így ezt is megejtettük. Nagyon mókás volt:-) Tanulmányoztam, méregettem, számolgattam és végül be is mertem kapcsolni:-) Kapásból sütöttem vagy 3kenyeret, mert annyira rákaptunk az ízére, meg úgy gondoltuk, hogy egyszerre ki akarjuk próbálni az összesreceptet megsütni és megkóstolni:-D Nagyon fincsik lettek a kenyerek. Az az érdekes benne, hogy ebből elég megenni egy szeletet megvajazva és olyan szinten jól laksz tőle, hogy olyan mintha fél kiló bolti kenyeret ettél volna meg:-D Ettől aztán lehet hízni csajok:-D

Szóval elteltek a napok. Persze azért jócskán voltak pillanatok, amikor visszagondoltam az elmúlt napok-hetek történéseire, de ilyenkor inkább elővettem a mérleget és nekiálltam kimérni a következő kenyérhez való liszt adagot:-)

De most már itthon vagyok....

Reggel amikor megérkeztem párocskámtól, még meló elött gyors hazaugrottam, és jéééééé....Ki lettek cserélve az ablakjaink, nagyon baró lett:-D Végre nem kell télen megfagyni a szobámban:-D Szupi, szupi, szupi:-D

Azt hiszem mára búcsúzom!

PáPá

Inci

Ui: A képeket ne tessék elfelejteni!!!!!! Lehet ám kommentelni is!!!!!!:-D

Címkék: miskolc ablak csere debreceni kenyérsütés virágkarnevál

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://incifinci14.blog.hu/api/trackback/id/tr861334498

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
eXTReMe Tracker
süti beállítások módosítása